Štátna vedecká knižnica v Košiciach - Hlavná 10, 042 30 Košice, tel. +421918245888, e-mail: svkk@svkk.sk Preskočiť na obsah Zabudol som heslo
VuFind
  • 0 položky (Plný)
  • Registrácia
  • Odhlásiť
  • Prihlásiť
  • Študovňa
    • Študovňa kníh
    • Americké centrum
    • Študovňa periodík
    • Nemecká knižnica
    • Hala služieb
    • Regionálna lieratúra
    • Historické fondy
  • Digitálna zbierka
    • Knihy
    • Noviny
    • E-knihy
    • Platne, CD
  • Jazyk
    • Slovenčina
    • English
Pokročilý
  • Channels
  • Podnikateľské stratégie v medzinárodnom marketingu :
Vyhľadať ďalšie pohľady:

Podobné jednotky: Podnikateľské stratégie v medzinárodnom marketingu :

Perspektívy vývoja medzinárodného marketingu /

Podnikateľské prostredie a firemné stratégie /

Vplyv finančno-hospodárskej krízy na medzinárodnú marketingovú stratégiu firiem /

Medzinárodné strategické rozhodovanie podniku /

Marketingové analýzy a stratégie /

Manažment a marketing v medzinárodnom prostredí. /

Marketingové stratégie podnikov /

Stratégia medzinárodného podnikania : (prípadové štúdie) /

Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu /

Konkurenční strategie firmy. /

Industrial marketing strategy /

Stratégia medzinárodného podnikania: investície, partneri a ľudské zdroje : (prípadové štúdie) /

Vplyv kultúrnych odlišností na obchod a rokovanie v medzinárodnom obchode /

Vybrané kapitoly medzinárodného marketingu. /

Vybrané problémy medzinárodného marketingu. /

Marketingový manažment a významné súvislosti, prístupy, stratégie /

Riadenie rizík v medzinárodnom obchode : praktikum. 1 /

Podniková strategie : průvodce rozvojem vašeho byznysu /

Vybrané kapitoly z medzinárodného marketingu. /

Strategie digitálního marketingu : komplexní přístup k budování strategie pro on-line marketing /

Téma: medzinárodný marketing

Vplyv finančno-hospodárskej krízy na medzinárodnú marketingovú stratégiu firiem /

Medzinárodné formy podnikania /

Mezinárodní marketing a informační technologie : vybrané kapitoly /

Stratégia medzinárodného podnikania: investície, partneri a ľudské zdroje : (prípadové štúdie) /

Podnikateľské stratégie v medzinárodnom marketingu : vedecká monografia /

Vybrané aspekty obchodu s investičnými celkami /

Internationalisierung der mittelständischen Wirtschaft : Instrumente zur Erfolgssicherung /

Medzinárodný marketing /

Interkultúrne aspekty medzinárodného marketingu : uplatnenie v zmiešaných spoločnostiach /

Vstup slovenských firiem na ruský trh /

International marketing : theory, practices and new trends /

Marketing pre medzinárodné trhy : učebný text pre predmet Globálny marketing /

Medzinárodný marketing /

Rozvoj marketingu v teórii a praxi : vedecký monografický zborník /

Stratégia medzinárodného podnikania : (prípadové štúdie) /

Medzinárodné strategické rozhodovanie podniku /

Mezinárodní marketing /

Perspektívy vývoja medzinárodného marketingu /

Mezinárodní marketing /

Medzinárodné podnikanie a medzinárodný marketing /

Téma: strategický manažment

Strategický manažment a rozhodovanie /

Podnikové plánovanie /

Stratégia a strategický manažment : ako nástroje, ktoré umožňujú súperenie i spolužitie Dávida s Goliášom /

Medzinárodná expanzia firiem : stratégie, partnerstvá a ľudské zdroje /

Jak úspěšně řídit firmu : turbostrategie /

Využívanie prieskumu trhu v podnikovej praxi /

Firemné plánovanie /

Benchmarking of public services provided by municipalities in the V4 countries /

Do nitra společnosti Apple : jak skutečné funguje nejobdivovanější firma světa = Inside Apple : how America's most admired-and secretive-company really works /

Competitive intelligence : základ pro strategické rozhodování podniku /

Strategic management in tourism /

Podniková architektura /

Vplyv finančno-hospodárskej krízy na medzinárodnú marketingovú stratégiu firiem /

Podnik a podnikanie. Štvrtý zväzok, Interné procesy: vývojové tendencie produkčných systémov v globálnom a podnikovom rámci /

Strategický manažment vo verejnej správe /

Skrytí šampióni 21. století : úspěšné strategie málo známých firem, které mají vedoucí postavení na světových trzích /

Růst i při klesajícím trendu : deset strategií managementu pro úspěšné překonání recese /

Podniková strategie : průvodce rozvojem vašeho byznysu /

Podniková plánovacia hra /

International management news 2012 : [peer-reviewed scientific proceedings] /

Autor: Zorkóciová, Otília, 1954-

Vplyv finančno-hospodárskej krízy na medzinárodnú marketingovú stratégiu firiem /

Podnikateľské stratégie v medzinárodnom marketingu : vedecká monografia /

Perspektívy vývoja medzinárodného marketingu /

Medzinárodný marketing : Prípadové štúdie /

Medzinárodný marketing v kontexte najnovších tendencií vývoja /

Manažment medzinárodného podnikania /


Možnosti vyhľadávania

  • História vyhľadávaní
  • Pokročilé vyhľadávania

Objavte viac

  • Prechádzanie katalógu
  • Abecedné prechádzanie
  • Grafické prechádzanie katalógu
  • Nové tituly v katalógu

Viac katalógov

  • Historické fondy
  • Bibliografia
  • Online menný lístkový katalóg

Hľadáte pomoc?

  • Tipy pre vyhľadávanie
  • Často kladené otázky