Psychologie médií /
Úvod do filozofie náboženstva /
Výzkum médií : nejužívanější metody a techniky /
Úvod od dějin tištěných médií /
Operátoři (nových) médií /
Metody výzkumu médií /
Medienwissenschaft : východiska a aktuální pozice německé filosofie a teorie médií /
Etika médií /
Psychológia médií /
Dějiny českých médií : od počátku do současnosti /
Filozofia a médiá : k filozofickej reflexii vplyvu médií na utváranie (súčasnej) kultúry /
Dějiny českých médií 20. století /
Úvod do filozofie /
Co je to archeologie médií? /
Úvod do filozofie. /
Institucionální aspekty regulace médií /
Úvod do filozofie : vysokoškolský učebný text /
Úvod do filozofie médií /
Poslanie filozofie na univerzite v súčasnej dobe /
Človek - Kultúra - Mystika : zborník z medzinárodného vedeckého kolokvia Trnava 7. mája 2008 /
Filozofická antropológia : porozumenie človeka z hľadiska "filozofie večnosti" /
Čas, bezčasie a večnosť ako horizont bytia osoby : zborník príspevkov z vedeckého kolokvia katedry filozofie Filozofickej fakulty Trnavskej univerzity, Trnava 12.11.2004 /
Dejiny európskej filozofie v kultúrno-mediálnom kontexte. (1. časť) /
Duchovný rozmer krízy súčasného človeka /
Filozofia a mystika : duchovný vývoj človeka z hľadiska mystík svetových náboženstiev /
Dejiny európskej filozofie v kultúrno-mediálnom kontexte. II. /
Dejiny európskej filozofie v kultúrno-mediálnom a globálnom kontexte. III. /