Služby v cestovním ruchu /
Management kvality služeb v cestovním ruchu : jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků /
Marketing v cestovním ruchu : jak uspět v domácí i světové konkurenci /
Služby cestovného ruchu. I /
Služby cestovného ruchu I /
Služby cestovného ruchu II /
Geografie cestovního ruchu. Evropa /
Základy ekonomiky cestovního ruchu /
Geografia cestovného ruchu Európy /
Průmysl cestovního ruchu v Evropské unii /
Vidiecky cestovný ruch jedným ťahom /
Vidiecky cestovný ruch : praktikum /
Geografia cestovného ruchu pre 3. ročník hotelových akadémií /
Geografia cestovného ruchu pre 4. ročník hotelových akadémií /
Marketing cestovního ruchu /
Marketing cestovného ruchu /
Regionálne siete v cestovnom ruchu /
Kongresový cestovní ruch /
Konkurencieschopnosť v zdravotnom cestovnom ruchu /
Zákon o ochrane spotrebiteľa pri poskytovaní niektorých služieb cestovného ruchu /
Analýza významných vybraných zmien spotrebiteľského správania slovenských turistov v cestovnom ruchu v období epidémie COVID-19 a súvisiace implikácie /
Technológia kúpeľníckych služieb /
Sprievodcovská činnosť a činnosť cestovných kancelárií /
Vidiecky cestovný ruch a jeho perspektívy : vysokoškolská učebnica /
Udržateľný turizmus /
Management služeb hotelnictví a cestovního ruchu II - vybrané kapitoly /
Slovenský raj : aktivity a služby v Slovenskom raji = Slovenský raj : zajęcia i isługi w Słowackim Raju = Slovenský raj : activities and services in the Slovak Paradise.