STN ISO 10004: 2022 (01 0307), Manažérstvo kvality. Spokojnosť zákazníka. Návod na monitorovanie a meranie.
STN ISO 10003: 2021 (01 0309), Manažérstvo kvality. Spokojnosť zákazníka. Návod na riešenie sporu mimo organizácie.
STN ISO 10002: 2021 (01 0310), Manažérstvo kvality. Spokojnosť zákazníka. Návod na vybavenie sťažností v organizáciách.
STN ISO 10001:2022 (01 0308), Manažérstvo kvality. Spokojnosť zákazníka. Návod na kódex správania sa organizácií.
STN ISO 10001: 2009 (01 0308), Manažérstvo kvality. Spokojnosť zákazníka. Návod na kódex správania sa organizácií.
STN ISO 10003: 2009 (01 0309), Manažérstvo kvality. Spokojnosť zákazníka. Návod na riešenie sporov mimo organizácií.
STN ISO 10002 (01 0310) Manažérstvo kvality : spokojnosť zákazníka : návod na vybavovanie sťažností v organizáciach
STN ISO 10008: 2024 (01 0306), Manažérstvo kvality. Spokojnosť zákazníka. Usmernenie na transakcie elektronického obchodovania medzi podnikmi a spotrebiteľmi.
STN ISO 10006: 2019 (01 0325), Manažérstvo kvality. Návod na manažérstvo kvality v projektoch.
STN ISO 10007: 2020 (01 0304), Manažérstvo kvality. Návod na manažérstvo konfigurácie.
STN ISO 10005: 2020 (01 0324), Manažérstvo kvality. Návod na plány kvality.
Kvalita a spokojnosť zákazníka v cestovnom ruchu /
Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania. 1.diel 1. diel, (Koncepty a skúsenosti) /
Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania. 2.diel 2. diel., (Metódy) /
Manažérstvo kvality /
Manažérstvo kvality. /
STN ISO 10015: 2021 (01 0372), Manažérstvo kvality. Návod na manažérstvo kompetentnosti a rozvoj pracovníkov.
STN ISO 10004: 2013 (01 0307), Manažérstvo kvality. Spokojnosť zákazníka. Návod na meranie a monitorovanie.