Key components of inclusive education /
Blended education for university of 21st century /
Education of students with special educational needs in inclusive settings /
Romany folk-tale (paramisi) in the inclusive education of the pupils from Roma ethnic group /
Challenges of the 21st century global security: reflected reforms /
Quality of life in Cross-Modal perspectives of inclusive education /
21 lessons for the 21st century /
NATO in the 21st century
21 st-century agriculture /
Business for the 21st century /
Designing the 21st Century. /
Business for the 21st century. /
Slovakia and the 21st Century a Challenge and a Chance. /
Japan in the 21st century : environment, economy, and society /
The global journalist in the 21st century /
Managing 21st century libraries /
International newspaper librarianship for the 21st century /
Pension security in the 21st century : redrawing the public-private debate /
The hydrogen economy in the 21st century. : A sustainable development scenario. /
21st-century Japanese management : new systems, lasting values /
Inkluzívna edukácia ako multidimenzionálny výchovný problém /
Súčasnosť a perspektívy didaktiky chémie III. : medzinárodná konferencia : Donovaly, 29.-31.5.2013 /
Nultý ročník a edukácia rómskych žiakov /
Inkluzívna pedagogika a jej komponenty /
Dítě s diabetem v kolektivu dětí : glosy pro učitele, vychovatele a trenéry /
Integrovaná didaktika slovenského jazyka a literatúry pre primárne vzdelávanie /
Žáci s poruchou autistického spektra v běžné škole : možnosti integrace na ZŠ a SŠ /
Súčasné teórie edukačných premien v školstve : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Nitra, 5.-6. septembra 2006. 2. diel, Vzdelávanie v zrkadle doby /
Schola excludus /
Reflection of inclusive education of the 21st century in correlative scientific fields : (how to turn risks into chances) /
Inkluzivní vzdělávání /
Tvorba inkluzívneho vysokoškolského prostredia /
Deti s problémovým správaním v predprimárnej inkluzívnej edukácii /
Dieťa s problémovým správaním v materskej škole /
Kroky k inkluzívnej škole /
Rizikové správanie dospievajúcich v systéme vyššieho sekundárneho vzdelávania /
Povolání: asistent pedagoga : kompetence asistenta pedagoga podporujícího žáky s poruchou autistického spektra /
Projekt inklúzia v materskej škole : usmernenia a námety, ako prispôsobiť vzdelávacie prostredie materskej školy všetkým deťom bez rozdielu. 1 /
Projekt inklúzia v materskej škole : metodické odporúčania a pedagogická diagnostika v materskej škole zamerané na rozvoj jedinečnosti každého dieťaťa. 2 /
Správne rozvíjajme reč dieťaťa /
Diagnostika narušené komunikační schopnosti u dospělých /
Logopedické repetitórium : teoretické východiská súčasnej logopédie, moderné prístupy k logopedickej starostlivosti o osoby s narušenou komunikačnou schopnosťou /
Zabráňme poruchám reči u detí /
Efeta - otvor sa : ročenka vedecko-odborného časopisu o komplexnej rehabilitácii ľudí s postihnutím : [sumár príspevkov - autorský, názvový a systematický katalóg : 20 rokov časopisu Efeta]. Ročník 2011 /
Inkluzivní pedagogika /
Rozvíjanie reči mentálne retardovaných detí raného a predškolského veku. /
Diagnostika narušenej komunikačnej schopnosti. /
Logopaedica 3. /
Logopaedica 1. : Zborník Slovenskej asociácie logopédov. /
Nové cesty k postihnutým ľuďom : rozvoj systému, poradenstva a integrácie /
Logopaedica 2. /
Symptomatické poruchy řeči u dětí. /
Terapia narušenej komunikačnej schopnosti. /
Efeta - otvor sa 2000. : Ročenka časopisu o komplexnej rehabilitácii ľudí s postihnutím. /
Logopaedica 4. : Zborník Slovenskej asociácie logopédov. /
Logopaedica 5. : Zborník Slovenskej asociácie logopédov. /
Logopaedica 6. : Zborník Slovenskej asociácie logopédov. /
Základy ekonomiky a európskej integrácie /
Integrovaný predmet Etická výchova. : (Základné témy). /
Otčenáš a Desatoro, ako ich nepoznáme. : Metodická pomôcka pre animátorov a katechétov. /
Fenomén výchovy historicko-filozoficko-antropologický aspekt /
Človek a výchova v dejinách európskeho myslenia /