Oceňování značky a jeho význam. /
Manažment značky /
Manažment značky : vybrané problémy /
Jak zákazník vnímá značku : nahlédněte s pomocí neurovědy do hlav spotřebitelů /
Marketing identity 2016: Značky, ktoré milujeme : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, Kongresové centrum SAV, Smolenický zámok 8.-9. november 2016 /
Strategické řízení značky. : Případové studie. /
Jak Cool značky zůstavají : marketing zaměřený na mladou "generaci Y" /
Značka: od vize k vyšším ziskům /
Budovanie a komunikácia značky : značka v PR a reklame /
Brand management : budování značky od vize k cíli /
Dopravné značky pre žiakov a žiačky : maľovanky a riekanky /
Vyluxované mozky : triky, které používají firmy, aby nás přiměly k nákupu /
Brand building. : Budování obchodní značky. /
Knižné značky a vlastnícke záznamy ako historický prameň : kandidátska dizertačná práca /
Brand new : nová podoba značek /
O značkách /
Consumer behaviour and branding: a cross cultural perspective /
Strategické řízení značky /
Význam značky regionálny produkt : devíza do budúcnosti rozvoja regiónov /
Marketing identity : conference proceedings from international scientific conference 8th-9th November 2016, Congress Hall of the Slovak Academy of Sciences, Smolenice, Slovak Republic. Part I., Brands we love /
Produktové manažérstvo /
Hrdina nebo psanec : [jak vytvořit jedinečnou značku pomocí síly archetipů] /
Digitálna značka Brand Digital : ako sa najlepšie značky presadzujú v digitálnom svete /
Jak vytvořit atraktivní obchodní název firmy, služby, produktu, značky : tvorba názvu / obchodního jména krok za krokem /
Jednoducho značka Brand Simple : ako najlepšie značky stavili na jednoduchosť a uspeli /
Co je branding? /
Redskins : insult and brand /
Brand destinácie : miesto, mesto, krajina, národ : tvorba značky miesta /
Create Content! : Konzeption, Kreation, Content-Management /
Značky a slovenský zákazník /
Súčasné trendy rozvoja marketingovej komunikácie a ich interakcie /
Meine Marke : was Unternehmen authentisch, unverwechselbar und langfristig erfolgreich macht /
Doors: brány vyhozené z pantů : odkaz Jima Morrisona jde k soudu /
Dizajn a firmy : značka - história a súčasnosť slovenských firiem /
Postoje k certifikácii lesov a spotrebiteľského reťazca v SR /
Percepcia aspektov elektronickej komercie a jej dopady na nákupné správanie a preferencie spotrebiteľa /
Zmeny trhového prostredia ovplyvňujúce konkurencieschopnosť maloobchodných jednotiek v období digitalizácie /
Spotrebiteľské správanie v kontexte socio-demografických charakteristík /
Psychológia trhu : vysokoškolská učebnica /
Základy e-commerce /
Nákupné správanie spotrebiteľov na Slovensku: vybrané kapitoly /
Právne vzťahy v kolaboratívnom hospodárstve /
Kvalita výrobkov a spotrebiteľ /
Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania. 1.diel 1. diel, (Koncepty a skúsenosti) /
Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania. 2.diel 2. diel., (Metódy) /
Psychologie spotřebitele : jak zákazníci nakupují /
Nákupní chování : [velká kniha k tématu Consumer Behavior] /
Mikroekonómia 2 : teória spotrebiteľa /
Konzument : obrazy spotřebitele v reklamě, kritice konzumu a ochraně spotřebitele 1945-1989 /
Nový zákon o spotrebiteľskom rozhodcovskom konaní s aktualizovanou dôvodovou správou. : zákon č. 335/2014 Z.z. z 21. októbra 2014 o spotrebiteľskom rozhodcovskom konaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Spotrebiteľské správanie /
Strategický marketing : cesta k ovplyvňovaniu spotrebiteľského správania /
Ekologický problém ako šanca. /
Analýza látek v plynném stavu /
Zborník príspevkov zo IV. odbornej konferencie Quo Vadis vzdelávanie k vede a technike na stredných školách : 7.-9. november 2011 Kongresové centrum Technopol, Bratislava /
Strategické partnerstvá /
Bioetika : otázky, problémy, súvislosti /
Príručka marketingu pre malých a stredných podnikateľov /
Strategické partnerstvá ako fenomén globálnej ekonomiky /
Cestovný ruch : trendy a perspektívy /