Jak na žáky : zvládání náročných situací ve třídě /
Třídní klima a školní klima /
Sociálně psychologické klima školních tříd a školy /
Vzťah učiteľ a žiak a motivácia k učeniu : [odborná metodika pre psychodiagnostiku vybraných psychických stavov a vlastností u detí so ŠVVP v podmienkach SR so zameraním na oblasť "Osobnosť" v rámci realizácie národného projektu] /
Učitel a žáci v komunikaci /
Špecifiká pedagogického komunikovania : (vysokoškolská učebnica) /
Jaký jsem učitel /
Vyučování jako dialog /
Temperament ve třídě /
Klíma školy a klíma triedy /
Problémové chování dětí a mládeže : [jk mu předcházet, jak ho eliminovat] /
Komunikace ve školní třídě /
Strategie řízení třídy : jak získat a udržet spolupráci žáků při výuce /
Učiteľ a žiaci v komunikácii /
Zprostředkované učení : jak učit žáky myslet a učit se /
Pedagogická prax - nevyhnutná súčasť prípravy na učiteľské povolanie /
Kapitoly zo psychológie výchovy /
Kreovanie klímy triedy v edukačnej praxi /
Koherencia a kohézia špeciálnej pedagogiky v procese dynamických zmien /
Pedagogická psychológia : teória a prax /
Komparácia výsledkov výskumov o žiakoch zo sociálne znevýhodneného prostredia v školách /
Základy psychológie, pedagogickej psychológie a špeciálnej pedagogiky pre pedagogických asistentov /
Prax v učiteľskom vzdelávaní : k otázkam praktickej prípravy učiteľov v študijnom programe Predškolská a elementárna pedagogika /
Psychologické aspekty výchovy /
Princípy dynamického testovania: princíp spätnej väzby a princíp transferu /
Pedagogická psychologie /
S dětmi chytře a moudře : psychologie výchovy pro rodiče a prarodiče /
Psychologie morálky a výchova charakteru žáků /
Jak se učí chlapci a jak děvčata : rozdíly ve stylu učení, které byste měli znát : čtení a psaní s příklady, jak se učit /
Dětské hry /
Od výrazu k dialogu ve výchově : artefiletika /
Individuálne osobitosti pri učení sa cudzích jazykov. I, Niektoré psychologické aspekty učenia sa a vyučovania cudzích jazykov /
Pedagogicko-psychologické otázky online vzdělávání /
Detské naivné teórie v kontexte edukácie /
Emocionálny a sociálny rozvoj osobnosti. (1. časť, Psychologické aspekty výchovy) /
Podpora rozvoje dětí v mateřské škole /
Typologie osobnosti u dětí : využití ve výchově a vzdělávání /
Psychologie der Erziehung /
Zahájení školní docházky /
Pedagogická prax v príprave učiteľov /
Pedagogická prax : predškolská a elementárna pedagogika : (bakalársky študijný program) : [metodické pokyny a hodnotenie študenta] /
Pedagogická prax v príprave učiteľa : (ďalšie vzdelávanie cvičných učiteľov) /
Pedagogická prax v magisterskom študijnom programe Učiteľstvo pre 1. stupeň ZŠ : (metodická príručka) /
Ozveny tradície = Echoes of tradition /
Špeciálnopedagogické vedecké a praxeologické problémy v kontexte transformačných procesov : zborník príspevkov /
Metodické pokyny a hodnotenie študenta učiteľstva všeobecno-vzdelávacích predmetov : (magisterské štúdium) /
Biodromálne premeny učiteľa - učiteľ v premenách času : zborník z vedeckého kolokvia s medzinárodnou účasťou ... Prešov 19.-20. jún 2003 /
Psychologie v učitelské praxi /
Moja prvá škola : odborná metodická príručka pre pedagogickú prax učiteľov 1. stupňa ZŠ /
Metodické pokyny a hodnotenie študenta učiteľstva akademických predmetov /
Manuál pre študentov a cvičných učiteľov k pedagogickej praxi /
Spolupráca univerzity a škôl : zborník príspevkov z medzinárodnej konferencie Cvičný učiteľ : 18.1.2002 Banská Bystrica /
Frazeológia pre pedagogickú prax /
Naivná pedagogika z praxe : 15 rokov medzi "malými veľkými" školiteľmi /
Poznámky učiteľa počtov a merby : predovšetkým pre ZŠ Tribečská ul. v Topoľčanoch, učiteľom a žiakom, pri 50. výročí založenia školy /
Reflexia a sebarefllexia ako nástroj skvalitnenia pedagogickej praxe : zborník príspevkov z medzinárodného vedeckého seminára : 1.10.2009 /
Intervenčné spôsobilosti cvičných učiteľov /