Čitateľská gramotnosť a jej rozvoj v primárnom vzdelávaní : teoretické východiská a didaktické realizácie /
Čitateľská gramotnosť v primárnom vzdelávaní /
Ako sa naučiť čítať s porozumením : čitateľská gramotnosť pre žiakov 5.-6. ročník ZŠ a gymnázií s 8-ročným štúdiom /
Elementárna gramotnosť : história a súčasnosť /
Metakognitívne procesy v čítaní, učení a vzdelávaní /
Úlohy na rozvíjanie čitateľskej gramotnosti žiakov 7. až 9. ročníka základných škôl a gymnázií s osemročným štúdiom /
Close reading in elementary school : bringing readers and texts together /
Studia Bibliographica Posoniensia 2012 /
Úlohy na rozvíjanie čitateľskej gramotnosti žiakov 2. ročníka základných škôl /
Úlohy na rozvíjanie čitateľskej gramotnosti žiakov 3. ročníka základných škôl /
Úlohy na rozvíjanie čitateľskej gramotnosti žiakov 4. ročníka základných škôl /
Trendy úrovne kľúčových kompetencií žiakov 4. ročníka základných škôl : národná správa z medzinárodných výskumov PIRLS 2011- čitateľská gramotnosť a TIMSS 2011- matematika a prírodné vedy /
Čítajme s porozumením : hráme sa s textami : [pracovný zošit pre 3. a 4. ročník základnej školy] /
Roztopašná knižka /
O psovi, ktorý mal chlapca /
Precvičme si čítanie s porozumením : dobrodružstvá Nelky, Alexa a Čipi /
Spiaca spravodlivosť [2. diel]
Kuriako v kastrůlku : česko-slovenský slovensko-český (občas aj výkladový) slovník gastronómie /
Nemčina slovníček : [-nielen pre začiatočníkov] /
Angličtina slovníček : [-nielen pre začiatočníkov] /
Francúzština : konverzácia : [so slovníkom a gramatikou] /
Slovensko-ruský hovorník : [rozviažte si jazyk] /
Zmena intenčnej hodnoty prefixáciou : (na príklade pohybových slovies) /
Grécko-slovenský slovník : od Homéra po kresťanských autorov /
Slovensko-ukrajinské vzťahy v oblasti jazyka, literatúry a kultúry /
Slovo o reči : pohľady pedagóga na aktuálne problémy jazykovej kultúry a na sotácke nárečie /
Slovenčina a poľština : synchrónne porovnanie s cvičeniami /
Slovenský jazyk 6 pre 6. ročník ZŠ a 1. ročník gymnázia s osemročným štúdiom s vyučovacím jazykom maďarským /
Slovenský jazyk 5 pre 5. ročník ZŠ s vyučovacím jazykom maďarským /
Cvičebnica : slovenský jazyk pre 3. ročník stredných škôl /
Hravá gramatika : ako sa nebáť pravopisu : slovenský jazyk pre 3. ročník /
Statika v slovenčine a nemčine /
Hravá slovenčina 8 : [pracovný zošit pre 8. ročník ZŠ a terciu GOŠ /
Päťminútovky zo slovenského jazyka pre 5. a 6. ročník základných škôl : cvičenia a úlohy /
Terminologie & linguistique : construction des ensembles terminologiques bilingues (slovaque-français) /
Slovak for you with pronunciation : a conversational phrasebook /
Slovenský jazyk a literatúra : zbierka testov : s aktuálnym prehľadom gramatiky a literatúry : monitor a prijímacie pohovory] /
Vianočná pošta /
Edukačný model rozvíjania porozumenia textu v primárnom vzdelávaní : [odborná knižná publikácia] /
Hravé čítanie : kreatívne úlohy pre žiakov 1. stupňa základných škôl na rozvíjanie: čítania s porozumením, vnímania medzipredmetových vzťahov, logického myslenia : materiál pre učiteľov /
Hravé čítanie : kreatívne úlohy pre žiakov 1. stupňa základných škôl na rozvíjanie: čítania s porozumením, vnímania medzipredmetových vzťahov, logického myslenia : materiál pre učiteľov
Povesti a iné zvesti o hradoch a zámkoch /
Hrebienok /
Letí, letí, všetko letí- /
Tajomstvo Čierneho Dvora /
Kognitívne aspekty vyučovania materinského jazyka v primárnej edukácii /
O dvoch komunikačných zručnostiach, alebo, O počúvaní a písaní /
Implicitné jazykové znalosti dieťaťa /
Slovo o slove : zborník Katedry komunikačnej a literárnej výchovy Pedagogickej fakulty Prešovskej univerzity /
Encyklopédia jazyka pre deti : [odborná knižná publikácia] /
Slovo o slove. : zborník Katedry komunikačnej a literárnej výchovy Pedagogickej fakulty Prešovskej univerzitzy. Ročník 13 /
Výskum porozumenia textu v mladšom školskom veku /
Slovanská slovotvorba: synchrónia, inovácie, neologizácia = Slavic word-formation: synchrony, innovations, neologization /
Encyklopédia slovenského jazyka pre deti /
Dieťa a slovotvorba /
Slovo o slove : zborník Katedry komunikačnej a literárnej výchovy Pedagogickej fakulty Prešovskej univerzity. Ročník 15 /