Podpora predaja v systéme marketingovej komunikácie na príklade automobilového priemyslu v Slovenskej republike /
Techniky predaja /
Tajomstvá uzatvárania predaja : (príručka pre obchodníkov) /
Šlabikár predaja : ako sa stať úspešným predajcom /
Podpora predaja. /
Podpora podnikání při revitalizaci regionů. /
Podprahové techniky predaja /
Veřejná podpora v příkladech a poznámkách /
Analýza a výskum v marketingovej komunikácii. 2. /
Marketing a spoločnosť. /
Marketing a spoločnosť. II /
Gamifikácia v marketingovej komunikácii : habilitačná prednáška = Gamification in marketing communication /
KomuNICKuj, alebo, O marketingu, médiách a modernej komunikácii /
Počítačová podpora programovania CNC strojov /
Rukověť začínajícího prodejce : jak se stát dobrým obchodníkem /
Vybrané kapitoly z manžmentu cestovného ruchu : skriptá - učebné texty /
Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania. 1.diel 1. diel, (Koncepty a skúsenosti) /
Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania. 2.diel 2. diel., (Metódy) /
Marketingová komunikácia /
Margetingová komunikácia. II /
Podpora predaja pri komunikácii s vybranými cieľovými skupinami /
Dizajn a firmy : značka - história a súčasnosť slovenských firiem /
Postoje k certifikácii lesov a spotrebiteľského reťazca v SR /
Percepcia aspektov elektronickej komercie a jej dopady na nákupné správanie a preferencie spotrebiteľa /
Zmeny trhového prostredia ovplyvňujúce konkurencieschopnosť maloobchodných jednotiek v období digitalizácie /
Spotrebiteľské správanie v kontexte socio-demografických charakteristík /
Psychológia trhu : vysokoškolská učebnica /
Základy e-commerce /
Nákupné správanie spotrebiteľov na Slovensku: vybrané kapitoly /
Právne vzťahy v kolaboratívnom hospodárstve /
Vyluxované mozky : triky, které používají firmy, aby nás přiměly k nákupu /
Kvalita výrobkov a spotrebiteľ /
Psychologie spotřebitele : jak zákazníci nakupují /
Nákupní chování : [velká kniha k tématu Consumer Behavior] /
Mikroekonómia 2 : teória spotrebiteľa /
Značky a slovenský zákazník /
Konzument : obrazy spotřebitele v reklamě, kritice konzumu a ochraně spotřebitele 1945-1989 /
Nový zákon o spotrebiteľskom rozhodcovskom konaní s aktualizovanou dôvodovou správou. : zákon č. 335/2014 Z.z. z 21. októbra 2014 o spotrebiteľskom rozhodcovskom konaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Spotrebiteľské správanie /
Záhadné miesta. 5. diel /
Doliny a ich najkrajšie miesta /
Hrady pre deti. 2. diel /
Hrady pre deti /
Hrady pre deti. 3. diel /