Malý slovník masmediálnej a marketingovej komunikácie /
Súčasné trendy rozvoja marketingovej komunikácie a ich interakcie /
Teória masmediálnej (dis)komunikácie /
Praktikum marketingovej komunikácie. /
Základy marketingovej komunikácie /
Analýza a výskum v marketingovej komunikácii. 2. /
Vybrané kapitoly z marketingovej komunikácie. /
Absolvent marketingovej komunikácie na ceste do reklamnej agentúry /
Etika - praktická filozofia masmediálnej komunikácie : učebnica pre študentov mediálnych štúdií / /
Špecifický segment marketingovej komunikácie - seniori : vedecká monografia /
Heslár masmediálnej komunikácie /
Využívanie jednotlivých nástrojov marketingovej komunikácie pri tvorbe novej značky /
(Ko)médiá : vedecké a odborné štúdie zamerané na mediálnu a marketingovú komunikáciu /
Praktikum sociálnej komunikácie /
Vybrané problémy marketingovej komunikácie v kruhovej ekonomike v etape globalizácie : vedecká monografia /
Marketing a marketingová komunikácia v médiách /
Možnosti inovatívnych foriem marketingovej komunikácie v regionálnom marketingu /
Podpora predaja v systéme marketingovej komunikácie na príklade automobilového priemyslu v Slovenskej republike /
Nové vzory mládeže v kontexte mediálnej komunikácie /
Velký slovník marketingových komunikací /
Teorie a praxe kulturních průmyslů /
Marketing jako šachová hra : vítězné strategie pro získání a udržení zákazníků /
Food sciences & business studies : global - regional - local approach : Visegrad fund /
Professional English for marketing communication and advertising. Volume I /
Marketing XXL /
Emoce v marketingu : jak oslovit srdce zákazníka /
Marketing v poisťovníctve E-marketing : monografia /
Strategie firemní komunikace /
Sponzoring /
Digitálna značka Brand Digital : ako sa najlepšie značky presadzujú v digitálnom svete /
Úvod do výskumu trhu /
Jak psát reklamní text /
Manažment prevádzky cestovnej kancelárie /
Specifika spotřebitelského segmentu singles a možnosti marketingové komunikace při uspokojování jejich potřeb /
Úvod do psychológie marketingovej komunikácie /
Metodologické východiská výberu komunikačných nástrojov v podnikateľských aktivitách malých a stredných podnikov v SR v podmienkach interkultúrneho trhu EÚ /
Inovácie marketingových činností /
Marketingová komunikace /
Žijte a myslete kreativně : deset klíčů k reklamě, která zaujme /
Mikroblogovacia služba Twitter a jej využitie v marketingovej praxi /
Jazyk anglofónnych médií /
Doing (im)politeness in the media : a study of sociolinguistic (im)politeness in a radio phone-in interaction /
Štruktúra populácií zveri a úloha mediálnej komunikácie v poľovníctve : zborník referátov z medzinárodnej konferencie : Levice, 23.03.2013 /
Politická komunikace : od res publica po public relations /
Jazyk - médiá - text II : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie, konanej dňa 4.11.2011 na pôde Lingvokulturologického a prekladateľsko-tlmočníckeho centra excelentnosti pri Filozofickej fakulte Prešovskej univerzity v Prešove /
Nová ekologie médií : konvergence a mediamorfóza /
Kompetentný hovorca /
Understanding global media /
Pragmatika jazykových javov v masmediálnej komunikácii : (kontrastívna štúdia na matariáli v slovenčine a v nemčine) /
"Rudé právo psalo, že nás bylo málo-" : restituce identity a identita restituce v diskursu Rudého práva v roce nula /
Televizní zpravodajství jako paradox : jak (ne)rozumět zpravodajství. [Díl I.], Televizní zpravodajství jako komplexní komunikát /
V dotyku s médiami /
Styl mediálních dialogů /
Krizová komunikace s médii /
Hodnotové aspekty masmédií s dôrazom na spravodajstvo /
The handbook of global communication and media ethics. Volume I /
The handbook of global communication and media ethics. Volume II /
Komunitné média /
Jazyk v proměnách komunikačních médií /
Stav riešenia problematiky etiky v rôznych oblastiach marketingovej a masmediálnej komunikácie /
Public relations - teória a prax /
Interakcia nástrojov marketingu vo vybraných oblastiach : súčasné trendy a nové pohľady /