Štátna vedecká knižnica v Košiciach - Hlavná 10, 042 30 Košice, tel. +421918245888, e-mail: svkk@svkk.sk Preskočiť na obsah Zabudol som heslo
VuFind
  • 0 položky (Plný)
  • Registrácia
  • Odhlásiť
  • Prihlásiť
  • Študovňa
    • Študovňa kníh
    • Americké centrum
    • Študovňa periodík
    • Nemecká knižnica
    • Hala služieb
    • Regionálna lieratúra
    • Historické fondy
  • Digitálna zbierka
    • Knihy
    • Noviny
    • E-knihy
    • Platne, CD
  • Jazyk
    • Slovenčina
    • English
Pokročilý
  • Channels
  • Werbung :
Vyhľadať ďalšie pohľady:

Podobné jednotky: Werbung :

Werbung in Theorie und Praxis /

Praxishandbuch Media-planung : Forschung, Studien und Werbewirkung : Mediaagenturen und Planungsprozess : Mediagattungen und Werbeträger /

Základy psychológie reklamy : vysokoškolská učebnica /

Hrdinové digitální doby : 28 rozhovorů s osobnostmi české a slovenské internetové reklamy /

Reklama : jak dělat reklamu /

Ogilvy o reklamě v digitálním věku /

Zákon o reklame : komentár /

Advertising by design : generating and designing creative ideas across media /

Reklub 1927-1949 : kapitoly z dějin československé reklamy /

Reklama : jak dělat reklamu /

Psychologie reklamy /

Úvod do psychológie reklamy /

Alchymie : kouzlo značky a podivuhodná věda úspěchu marketingových nápadů, které nedávají smysl /

Marketingová komunikácia a digitálne médiá : učebnica /

Communicating fashion brands : theoretical and practical perspectives /

Reklama 13 : zborník vedeckých štúdií z oblasti histórie a teórie marketingovej komunikácie a reklamy /

Reklama 12 : zborník vedeckých štúdií z oblasti histórie a teórie marketingovej komunikácie a médií 2012 /

Reklama 14 : zborník vedeckých štúdií z oblasti histórie a teórie reklamy a PR /

Reklama 16 : zborník vedeckých štúdií pre otázky teórie a histórie reklamy a public relations /

Reklama 17 : zborník vedeckých štúdií pre otázky teórie a histórie reklamy a public relations /

Téma: reklama

O podstatě reklamy /

Professional English for marketing communication and advertising. Volume I /

Bratislava reality zóna.

Writing copy for dummies /

TOP 200- v slovenskej reklame : špecializovaná ročenka mesačníka Stratégie.

Moja svadba : [komerčná príloha].

Almanach reklamy a médií 2010 : [ročenka] .

Porovnávacia reklama z pohľadu práva /

Almanachy.sk reklamy a médií 2011.

Zákony 2011 : úplné znenie : [aktualizácia k zákonom II/2011]. Zošit 5, Obchodný zákonník. Zákon o policajnom zbore. Zákon o reklame. Zákon o verejnom obstarávaní. Občiansky súdny poriadok. Zákon správnom konaní. Zákon o slobodnom prístupe k informáciám /

Moja jarná inšpirácia : komerčná príloha.

Moje Vianoce : komerčná príloha.

Moje leto : komerčná príloha.

Marketingová komunikácia a digitálne médiá : učebnica /

Zákony 2011 : úplné znenie : [aktualizácia k zákonom II/2011]. Zošit 10, Zákon o živnostenskom podnikaní. Zákon o reklame. Zákon o priestupkoch /

Almanach reklamy a médií 2008.

Zákony 2014 : úplné znenie : [aktualizácia k zákonom II/2014]. Zošit 4 Občiansky zákonník Zákon o ochrane spotrebiteľa Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji ... Zákon o reklame

Súčasné trendy rozvoja marketingovej komunikácie a ich interakcie /

Werbung in Theorie und Praxis /

Werbung : Lehr-, Studien- und Nachschlagewerk /

Téma: advertising

Úvod do psychológie marketingovej komunikácie /

Marketingová komunikácia a digitálne médiá : učebnica /

Inovácie a trendy v manažmente a marketingu : E-techológie v podmienkach MSP : nekonferenčný recenzovaný zborník vedeckých prác /

Reštart /

Alchymie : kouzlo značky a podivuhodná věda úspěchu marketingových nápadů, které nedávají smysl /

Toto je marketing /

Konec marketingu : ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích /

Communicating fashion brands : theoretical and practical perspectives /

Čo je umenie? : a 100 ďalších veľmi dôležitých otázok /

Roky ve výloze : sonda do aranžování výkladních skříní v Československu 1955-1989 /

Zákon o reklame : komentár /

KAMAKO 15 : zborník vedeckých štúdií z oblasti histórie a teórie marketingovej komunikácie a médií, reklamy a PR /

Marketingová komunikácia a médiá 17 : zborník vedeckých štúdií z oblasti histórie a teórie marketingovej komunikácie a médií /

Reklama 13 : zborník vedeckých štúdií z oblasti histórie a teórie marketingovej komunikácie a reklamy /

Werbung in Theorie und Praxis /

Werbung : Lehr-, Studien- und Nachschlagewerk /

Mediálny trh a možnosti jeho inovácií : vedecká monografia /

Reklamné stavby podľa stavebného zákona /

Základy práva proti nekalej súťaži : vysokoškolská učebnica /

Mediální výchova /

Autor: Kloss, Ingomar

Werbung : Lehr-, Studien- und Nachschlagewerk /


Možnosti vyhľadávania

  • História vyhľadávaní
  • Pokročilé vyhľadávania

Objavte viac

  • Prechádzanie katalógu
  • Abecedné prechádzanie
  • Grafické prechádzanie katalógu
  • Nové tituly v katalógu

Viac katalógov

  • Historické fondy
  • Bibliografia
  • Online menný lístkový katalóg

Hľadáte pomoc?

  • Tipy pre vyhľadávanie
  • Často kladené otázky