Spotrebiteľské správanie /
Európsky spotrebiteľ a spotrebiteľské správanie /
Spotrebiteľské správanie. : (Vybrané kapitoly). /
Spotrebiteľské správanie v kontexte socio-demografických charakteristík /
Spotrebiteľ a spotrebiteľské správanie v kontexte psychológie a sociológie trhu
Mikroekonómia 2 : teória spotrebiteľa /
Spotrebiteľské správanie a vybrané atribúty neuromarketingu /
Obchodné správanie : vysokoškolská učebnica /
Vplyv prosociálnej činnosti firmy na nákupné správanie sa spotrebiteľov : vedecká monografia /
Manažment zákazníka /
Chování zákazníka : jak odkrýt tajemství "černé skříňky" /
Consumer behavior. : Concepts and applications. /
Spotrebiteľ na trhu : faktory, stratégia, reakcie /
Nákupní chování : [velká kniha k tématu Consumer Behavior] /
Nákupné rozhodovanie a spotrebiteľské správanie v kontexte neuromarketingu : nekonferenčný vedecký zborník recenzovaných štúdií /
Nákupné správanie spotrebiteľov na Slovensku: vybrané kapitoly /
Spotrebiteľské vzdelávanie ako súčasť technického vzdelávania v informačnej spoločnosti /
Psychologie spotřebitele : jak zákazníci nakupují /
Dizajn a firmy : značka - história a súčasnosť slovenských firiem /
Postoje k certifikácii lesov a spotrebiteľského reťazca v SR /
Percepcia aspektov elektronickej komercie a jej dopady na nákupné správanie a preferencie spotrebiteľa /
Zmeny trhového prostredia ovplyvňujúce konkurencieschopnosť maloobchodných jednotiek v období digitalizácie /
Psychológia trhu : vysokoškolská učebnica /
Základy e-commerce /
Právne vzťahy v kolaboratívnom hospodárstve /
Vyluxované mozky : triky, které používají firmy, aby nás přiměly k nákupu /
Kvalita výrobkov a spotrebiteľ /
Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania. 1.diel 1. diel, (Koncepty a skúsenosti) /
Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania. 2.diel 2. diel., (Metódy) /
Značky a slovenský zákazník /
Konzument : obrazy spotřebitele v reklamě, kritice konzumu a ochraně spotřebitele 1945-1989 /
Nový zákon o spotrebiteľskom rozhodcovskom konaní s aktualizovanou dôvodovou správou. : zákon č. 335/2014 Z.z. z 21. októbra 2014 o spotrebiteľskom rozhodcovskom konaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Dětství pod palbou : jak velký byznys ovlivňuje děti /
Food sciences & business studies : global - regional - local approach : Visegrad fund /
Trendy v spotrebiteľskom správaní na trhu potravinárskych produktov v SR /
Jak drahé je zdarma : proč chytří lidé přijímají špatná rozhodnutí : iracionální faktory v ekonomice i v životě /
Falšovatelia jedla : čo nám potravinárske koncerny klamú do tanierov /
Jak Cool značky zůstavají : marketing zaměřený na mladou "generaci Y" /
Jak zákazník vnímá značku : nahlédněte s pomocí neurovědy do hlav spotřebitelů /
Marketingové prístupy k výrobe, obchodu a spotrebe zemiakov na Slovensku a v krajinách EÚ /
Imidž domácich a zahraničných potravín na trhu SR : (vedecká monografia) /
Geografie maloobchodu a spotřeby : věda o nakupování /
Consumer behaviour and branding: a cross cultural perspective /
Specifika spotřebitelského segmentu singles a možnosti marketingové komunikace při uspokojování jejich potřeb /
Úvod do psychológie marketingovej komunikácie /
Nudge (Šťouch) : jak postrčit lidi k lepšímu rozhodování o zdraví, majetku a štěstí /
Spotřebitel : (chování spotřebitele a jeho výzkum) /
Vyhodnotenie vplyvu vybraných nástrojov marketingového mixu na správanie sa spotrebiteľov pri kúpe nábytku /
Teoretické a praktické východiská nákupného správania a preferencií spotrebiteľov v kontexte relačného marketingu v procese elektronickej komercie : nekonferenčný vedecký zborník recenzovaných štúdií /
Teoretické a praktické východiská vplyvu inovácií na proces nákupného rozhodovania spotrebiteľov v podmienkach elektronickej a mobilnej komercie : nekonferenčný vedecký zborník recenzovaných štúdií /
Teoretické a praktické východiská relačného marketingu v dimenzii nákupného správania a preferencií spotrebiteľov v podmienkach elektronickej komercie : nekonferenčný vedecký zborník recenzovaných štúdií /
Úvod do výskumu trhu /
Vybrané kapitoly a príklady z výskumu trhu. /
Marketingový výskum /
Stratégia distribučnej politiky a manažment. : Štruktúra, priority, tendencie. /
Kapitoly z marketingového výskumu. /
Štúdie segmetácie trhu. /
Metódy marketingového výskumu. /
Praktikum z prieskumu trhu /
Racionalizácia obchodnej prevádzky /
Zbierka príkladov z marketingu /
Prieskumy pre marketingový manažment /
Manažment značky /