Extrémizmus z pohľadu žiakov základných a stredných škôl /
Školní hodnocení a žáci se specifickými poruchami učení a chování : (využitelné pro základní i střední školy) /
Metodické pokyny na hodnotenie a klasifikáciu žiakov základných škôl
Záškoláctvo u žiakov základných, špeciálnych základných a stredných škôl : [neospravedlnené vymeškané hodiny u žiakov ZŠ a SŠ] /
Záškoláctvo u žiakov základných škôl, špeciálnych základných škôl a stredných škôl v školskom roku 2012/2013 : (medziročné porovnanie, vývoj ukazovateľa a trendová analýza) /
Šikanujúci žiak v prostredí stredných škôl /
Fajčenie žiakov základných a stredných škôl. /
Kriteriálne hodnotenie na stredných školách /
Metodické usmernenie č. 15/2006-R zo 7. júna 2006, ktorým sa upravuje postup hodnotenia a klasifikácie žiakov stredných škôl v Slovenskej republike
Používanie internetu a riziká s tým spojené u žiakov základných a stredných škôl /
Význam internetu a sociálnych sietí v živote žiakov základných a stredných škôl /
Názory žiakov základných a stredných škôl na prejavy extrémizmu a ich pohľad na terorizmus /
Integrácia žiakov v podmienkach základných a špeciálnych základných škôl : (príručka na prácu so žiakmi zo sociálne znevýhodneného prostredia) /
Slovné hodnotenie žiakov dobrým slovom : príručka pre učiteľov 1.-4. ročníka ZŠ /
Extrémizmus z pohľadu rodičov žiakov základných a stredných škôl /
Konzumácia legálnych a nelegálnych drog u žiakov základných a stredných škôl /
Ukázněná třída, aneb, Kázeňské minimum pro učitele /
Prejavy extrémizmu v základných a stredných školách z pohľadu žiakov /
Prejavy extrémizmu v školskom prostredí z pohľadu žiakov základných a stredných škôl /
Súhrnná správa o stave hodnotenia školského systému, škôl, učiteľov a žiakov v Slovenskej republike /
Trendy úrovne kľúčových kompetencií žiakov 4. ročníka základných škôl : národná správa z medzinárodných výskumov PIRLS 2011- čitateľská gramotnosť a TIMSS 2011- matematika a prírodné vedy /
Zbierka úloh zo štatistickej gramotnosti /
Zbierka úloh z finančnej gramotnosti /
Positions of primary school pupils towards the physical and sports education and its changes based on physical games compilation : (monograph) /
Vplyv projektu "Atletika pre deti" na zmeny úrovne všeobecnej pohybovej výkonnosti detí v mladšom školskom veku /
Porovnanie taktického a technického prístupu vyučovania vo volejbale, na zmeny úrovne výkonnosti 13-14 ročných žiakov základných škôl /
Kreatívne, estetické a psychomotorické pohybové činnosti : (učebné texty) /
Deti, trochu iné, v školskej edukácii /
Voľný čas efektívne a tvorivo : teória a prax výchovy mimo vyučovania /
Psychologie morálky a výchova charakteru žáků /
Správa o výsledkoch prieskumu žiaka zo sociálne znevýhodneného prostredia v školskom systéme v Slovenskej republike /
Súčasný stav a nové trendy v hodnotení telesnej zdatnosti a pohybovej výkonnosti žiakov základných škôl /
Pohybová aktivita v životnom štýle 14-ročných žiakov prešovského regiónu : (monografia) /
Tvorivé literárne písanie /
Všeobecná pohybová výkonnosť a telesný vývin žiakov 1. ročníka základných škôl v Banskej Bystrici v školskom roku 2012/2013 /
Ballast : Kurzgeschichten /
Akí sú moji žiaci? : pedagogická diagnostika žiaka /
General physical performance and physical development of the first grade pupils attending primary schools in Banská Bystrica /
Problémové správanie u žiakov základných a stredných škôl : znížená známka zo správania u žiakov základných a stredných škôl /
Deti s problémovým správaním v predprimárnej inkluzívnej edukácii /
Příběh školní šikany: učebnice pro pedagogické pracovníky /
Jak zvládnout problémy dětí se školou? : děti se speciálními vzdělávacími potřebami ve škole - praktická příručka pro rodiče, učitele a další odborné pracovníky /
Psychologie v učitelské praxi /
Žák s problémovým chováním : cesta institucionální pomoci /
Jak na žáky : zvládání náročných situací ve třídě /
Školské podvádzanie : problémový aspekt hodnotenia výkonov žiakov /
Problémy s chováním ve škole - jak na ně : individuální výchovný plán /
Podpora začlenění žáka s autismem do třídního kolektivu : prevence šikany prostřednictvím besed se spolužáky, rodiči a pedagogy /
Jak podpořit dítě s problémovým chováním ve škole : [z pohledu dítěte, rodiče a učitele] /
Řešení výchovných problémů ve škole /
Temperament ve třídě /
Neukázněný žák : cesta institucionální pomoci /
Rychlá pomoc pro učitele : 60 řešení náročných situací /
Nové formy školního podvádění a vyrušování v kontextu digitálního vzdělávání /
Krizové situace výchovy a výuky /
Ročenka o deťoch a mládeži v SR za rok 1995. : Deti a mládež v číslach za rok 1995. /
Analýza štatistických a obsahových ukazovateľov voľnočasových zariadení pre deti a mládež v SR. /
Schválené celoslovenské projekty ochrany a podpory detí a mládeže v r. 1994. /
Sieť škôl podporujúcich zdravie v roku 2003 /
Cesta k emocionálnej zrelosti v školskom roku 2002/2003 : [vyhodnotenie preventívneho programu] /
Vybrané výsledky z prieskumov zameraných na riadenie a výučbu v oblasti ľudských práv v základných školách /
Vyhodnotenie činnosti pedagogicko-psychologických poradní za školský rok 2000/2001 (PPP). /
Vyhodnotenie preventívneho programu "Cesta k emocionálnej zrelosti" v školskom roku 2001/2002. : Kvantitatívne a kvalitatívne vyhodnotenie PP. /
Cesta k emociálnej zrelosti v školskom roku 2003/2004 : [preventívny program Cesta] /
Cesta k emocionálnej zrelosti v školskom roku 2004/2005 : [vyhodnotenie preventívneho programu] /