Štátna vedecká knižnica v Košiciach - Hlavná 10, 042 30 Košice, tel. +421918245888, e-mail: svkk@svkk.sk Skip to content Forgot Password
VuFind
  • 0 items (Full)
  • Sign up
  • Log Out
  • Institutional Login
  • Studyroom
    • Book studyroom
    • American Center
    • Serial studyroom
    • Germen Library
    • Studyroom Main Hall
    • Regional publication
    • Rare and old books
  • Digital collection
    • Books
    • Newspapers
    • E-book
    • Records
  • Language
    • Slovenčina
    • English
Advanced
  • Channels
  • Integrovaná marketingová komunikácia ako predpoklad formovania pozitívneho imidžu štátu v cestovnom ruchu /
Search for more channels:

Similar Items: Integrovaná marketingová komunikácia ako predpoklad formovania pozitívneho imidžu štátu v cestovnom ruchu /

Marketingová komunikácia v cestovnom ruchu /

Networking a marketingová komunikácia v cestovnom ruchu /

Marketingová komunikácia /

Marketingová komunikácia. I /

Marketingová komunikácia : (vybrané časti) /

Marketingová komunikácia /

Marketingová komunikácia : aktuálne trendy - metódy - techniky /

Marketingová komunikácia /

Marketingová komunikácia : [vysokoškolská učebnica] /

Marketing a marketingová komunikácia : príklady a prípadové štúdie /

Marketingová komunikácia vysokých škôl /

Marketingová komunikácia v digitálnom veku : (vybrané trendy, metódy a techniky) /

Marketingová sociologie : marketingová komunikace a moderní společnost /

Marketingová komunikace /

Marketingová komunikace /

Marketing a marketingová komunikácia v médiách /

Moderní marketingová komunikace /

Manažérska komunikácia v cestovnom ruchu /

Marketingová komunikácia a digitálne médiá : učebnica /

Marketingová stratégia /

Topic: marketingová komunikácia

Teorie a praxe kulturních průmyslů /

Marketing jako šachová hra : vítězné strategie pro získání a udržení zákazníků /

Food sciences & business studies : global - regional - local approach : Visegrad fund /

Professional English for marketing communication and advertising. Volume I /

Marketing XXL /

Emoce v marketingu : jak oslovit srdce zákazníka /

Marketing v poisťovníctve E-marketing : monografia /

Strategie firemní komunikace /

Sponzoring /

Digitálna značka Brand Digital : ako sa najlepšie značky presadzujú v digitálnom svete /

Úvod do výskumu trhu /

Jak psát reklamní text /

Manažment prevádzky cestovnej kancelárie /

Specifika spotřebitelského segmentu singles a možnosti marketingové komunikace při uspokojování jejich potřeb /

Úvod do psychológie marketingovej komunikácie /

Metodologické východiská výberu komunikačných nástrojov v podnikateľských aktivitách malých a stredných podnikov v SR v podmienkach interkultúrneho trhu EÚ /

Inovácie marketingových činností /

Marketingová komunikace /

Žijte a myslete kreativně : deset klíčů k reklamě, která zaujme /

Mikroblogovacia služba Twitter a jej využitie v marketingovej praxi /

Topic: cielený marketing

  • Topic: cestovný ruch

Dětství pod palbou : jak velký byznys ovlivňuje děti /

Destination marketing and management : theories and applications /

Marketing školy /

Marketingová komunikácia v cestovnom ruchu /

Integrovaná marketingová komunikácia ako predpoklad formovania pozitívneho imidžu štátu v cestovnom ruchu /

Aplikovaný marketing /

Manažérske organizácie v cieľových miestach cestovného ruchu /

Toto je marketing /

Author: Maráková, Vanda, 1976-

STN EN 14153-1: 2004 (95 5005), Kvalifikačné stupne rekreačného potápania. Minimálne bezpečnostné požiadavky na výcvik rekreačných potápačov Časť 1 Úroveň 1. Základný výcvik

Krátky slovník cestovného ruchu /

STN EN 14153-2: 2004 (95 5005), Kvalifikačné stupne rekreačného potápania. Minimálne bezpečnostné požiadavky na výcvik rekreačných potápačov Časť 2 Úroveň 2. Pokročilý výcvik

STN EN 14153-3: 2004 (95 5005), Kvalifikačné stupne rekreačného potápania. Minimálne bezpečnostné požiadavky na výcvik rekreačných potápačov Časť 3 Úroveň 3. Majstrovský výcvik

Marketingová komunikácia v cestovnom ruchu /

Integrovaná marketingová komunikácia ako predpoklad formovania pozitívneho imidžu štátu v cestovnom ruchu /

Author: Šimočková, Ivana

Gastronómia a výživa /

Integrovaná marketingová komunikácia ako predpoklad formovania pozitívneho imidžu štátu v cestovnom ruchu /


Search Options

  • Search History
  • Advanced Search

Find More

  • Browse the Catalog
  • Browse Alphabetically
  • Explore Channels
  • New Items

More opac

  • Historical fonds
  • Bibliography
  • Online name card catalog

Need Help?

  • Search Tips
  • FAQs