Štátna vedecká knižnica v Košiciach - Hlavná 10, 042 30 Košice, tel. +421918245888, e-mail: svkk@svkk.sk Preskočiť na obsah Zabudol som heslo
VuFind
  • 0 položky (Plný)
  • Registrácia
  • Odhlásiť
  • Prihlásiť
  • Študovňa
    • Študovňa kníh
    • Americké centrum
    • Študovňa periodík
    • Nemecká knižnica
    • Hala služieb
    • Regionálna lieratúra
    • Historické fondy
  • Digitálna zbierka
    • Knihy
    • Noviny
    • E-knihy
    • Platne, CD
  • Jazyk
    • Slovenčina
    • English
Pokročilý
  • Channels
  • Analýza a výskum v marketingovej komunikácii.
Vyhľadať ďalšie pohľady:

Podobné jednotky: Analýza a výskum v marketingovej komunikácii.

Stav riešenia problematiky etiky v rôznych oblastiach marketingovej a masmediálnej komunikácie /

Analýza a výskum v marketingovej komunikácii.

KomuNICKuj, alebo, O marketingu, médiách a modernej komunikácii /

Mikroblogovacia služba Twitter a jej využitie v marketingovej praxi /

(Ko)médiá : vedecké a odborné štúdie zamerané na mediálnu a marketingovú komunikáciu /

Gamifikácia v marketingovej komunikácii : habilitačná prednáška = Gamification in marketing communication /

Úvod do výskumu trhu /

Malý slovník masmediálnej a marketingovej komunikácie /

Praktikum marketingovej komunikácie. /

Marketing a marketingová komunikácia v médiách /

Základy marketingovej komunikácie /

Sociální a mediální komunikace /

Marketing miest a obcí : vybrané problémy /

Absolvent marketingovej komunikácie na ceste do reklamnej agentúry /

Vybrané kapitoly z marketingovej komunikácie. /

Praktikum sociálnej komunikácie /

Masmediálny výskum : predstavitelia, prístupy a školy /

Súčasné trendy rozvoja marketingovej komunikácie a ich interakcie /

Analýza obsahu mediálních sdělení /

Rozumieme ľudskej komunikácii? /

Téma: marketingová komunikácia

Teorie a praxe kulturních průmyslů /

Marketing jako šachová hra : vítězné strategie pro získání a udržení zákazníků /

Food sciences & business studies : global - regional - local approach : Visegrad fund /

Professional English for marketing communication and advertising. Volume I /

Marketing XXL /

Emoce v marketingu : jak oslovit srdce zákazníka /

Marketing v poisťovníctve E-marketing : monografia /

Strategie firemní komunikace /

Sponzoring /

Digitálna značka Brand Digital : ako sa najlepšie značky presadzujú v digitálnom svete /

Úvod do výskumu trhu /

Jak psát reklamní text /

Manažment prevádzky cestovnej kancelárie /

Specifika spotřebitelského segmentu singles a možnosti marketingové komunikace při uspokojování jejich potřeb /

Úvod do psychológie marketingovej komunikácie /

Metodologické východiská výberu komunikačných nástrojov v podnikateľských aktivitách malých a stredných podnikov v SR v podmienkach interkultúrneho trhu EÚ /

Inovácie marketingových činností /

Marketingová komunikace /

Žijte a myslete kreativně : deset klíčů k reklamě, která zaujme /

Mikroblogovacia služba Twitter a jej využitie v marketingovej praxi /

Téma: marketingový výskum

  • Téma: metódy výskumu
  • Téma: mediálna komunikácia
  • Téma: sociálna komunikácia

Marketingový průzkum : poznáváme svoje zákazníky /

Využívanie prieskumu trhu v podnikovej praxi /

Trendy v spotrebiteľskom správaní na trhu potravinárskych produktov v SR /

Úvod do výskumu trhu /

Marketing potravín s chránenými označeniami v SR /

Marketing research : tools & techniques /

Spotřebitel : (chování spotřebitele a jeho výzkum) /

Aplikácie marketingu /

Modely tvorby podnikovej identity ako súčasť marketingových procesov /

Možnosti aplikácií matematicko-štatistických metód v marketingovom výskume v dopyte po nábytku /

Praktikum marketingového výskumu /

Moderní metody a techniky marketingového výzkumu /

Marketingový výskum /

Konzument : obrazy spotřebitele v reklamě, kritice konzumu a ochraně spotřebitele 1945-1989 /

Analýza a výskum v marketingovej komunikácii. 2. /

Marketingový výzkum : postupy, metody, trendy /

Marketingový výzkum : jak poznávat své zákazníky /

Marketingový výzkum trhu /

Praktikum z prieskumu trhu /

Marketingový výskum /

Autor: Kapusta, Györgyi

Analýza a výskum v marketingovej komunikácii. 2. /


Možnosti vyhľadávania

  • História vyhľadávaní
  • Pokročilé vyhľadávania

Objavte viac

  • Prechádzanie katalógu
  • Abecedné prechádzanie
  • Grafické prechádzanie katalógu
  • Nové tituly v katalógu

Viac katalógov

  • Historické fondy
  • Bibliografia
  • Online menný lístkový katalóg

Hľadáte pomoc?

  • Tipy pre vyhľadávanie
  • Často kladené otázky