Inkluzivní speciální pedagogika /
Inkluzívny proces v materských školách : začlenenie dieťaťa s "odlišnosťami" do prostredia inkluzívnej materskej školy /
Integrativní speciální pedagogika : integrace školní a sociální /
Špeciálna pedagogika I. : kompedium nitrianskej špeciálnej pedagogiky /
Specifické poruchy učení : dyslexie, dysgrafie, dysortografie /
Inkluzivní vzdělávání /
Inkluze ve škole a ve společnosti jako interdisciplinární téma /
Východiska, podmínky a strategie ve vzdělávání žáků s těžkým postižením na základní škole speciální /
Pedagogické prístupy k deťom s rozmanitými potrebami /
Inkluzívna pedagogika a jej komponenty /
Škola nie je pre všetkých /
Školní speciální pedagog /
Determinanty inkluze osob se zdravotním postižením /
KomPrax : úspešné projekty : príklady dobrej praxe projektov mladých vedúcich.
Základy inkluzivní pedagogiky : dítě s postižením, narušením a ohrožením ve škole /
Moje vítězství nad autismem /
Autizmus : čo a ako robiť s deťmi a žiakmi v škole : poznať, aby sme mohli zasiahnuť : modely a stratégie : didaktická prax. Sprievodca /
Proinkluzívna klíma školy : recenzovaný zborník vedeckých prác /
Východiská a perspektívy inkluzívnej pedagogiky /
Inkluze a kariérové poradenství /
Speciální pedagogika v praxi : [komplexní péče o děti se SPUCH] /
Mám dyslexii : průvodce pro pro dospívající a dospělé s se specifickými poruchami učení /
Komparácia výsledkov výskumov o žiakoch zo sociálne znevýhodneného prostredia v školách /
Základy psychológie, pedagogickej psychológie a špeciálnej pedagogiky pre pedagogických asistentov /
Výučba angličtiny žiakov so špecifickými vývinovými poruchami učenia a špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami. 1. časť, Výučba angličtiny žiakov s dys-poruchami /
Čtení a dyslexie /
Sonda do problematiky specifických poruch chování /
Deti s ADHD a ich výchova /
Výučba angličtiny žiakov so špecifickými poruchami učenia a špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami. 2. časť, Výučba angličtiny žiakov s autizmom /
V4 ako výchova, vzdelávanie, voľný čas a vzájomná inšpirácia : podporné terapie pre deti s poruchami učenia /
Dokumentácia dieťaťa/žiaka so ŠVVP v materskej, základnej a strednej škole /
KuliFerdo : pre žiakov 1. až 4. ročníka ZŠ so špecifickými poruchami učenia. Pracovný zošit 1, Orientácia /
KuliFerdo : pre žiakov 1. až 4. ročníka ZŠ so špecifickými poruchami učenia. Pracovný zošit 2, Pozornosť I /
KuliFerdo : pre žiakov 1. až 4. ročníka ZŠ so špecifickými poruchami učenia. Pracovný zošit 3, Pozornosť II /
KuliFerdo : pre žiakov 1. až 4. ročníka ZŠ so špecifickými porucami učenia. Pracovný zošit 4, Pozornosť III /
KuliFerdo : pre žiakov 1. až 4. ročníka ZŠ so špecifickými poruchami učenia. Pracovný zošit 5, Zrakové vnímanie I /
KuliFerdo : pre žiakov 1. až 4. ročníka ZŠ so špecifickými poruchami učenia. Pracovný zošit 6, Zrakové vnímanie II /
KuliFerdo : pre žiakov 1. až 4. ročníka ZŠ so špecifickými poruchami učenia. Pracovný zošit 7, Sluchové vnímanie /
Vybrané aspekty edukácie žiakov s ťažkým a hlbokým mentálnym postihnutím /
Inkluzívna edukácia ako multidimenzionálny výchovný problém /
Súčasnosť a perspektívy didaktiky chémie III. : medzinárodná konferencia : Donovaly, 29.-31.5.2013 /
Nultý ročník a edukácia rómskych žiakov /
Dítě s diabetem v kolektivu dětí : glosy pro učitele, vychovatele a trenéry /
Integrovaná didaktika slovenského jazyka a literatúry pre primárne vzdelávanie /
Žáci s poruchou autistického spektra v běžné škole : možnosti integrace na ZŠ a SŠ /
Súčasné teórie edukačných premien v školstve : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Nitra, 5.-6. septembra 2006. 2. diel, Vzdelávanie v zrkadle doby /
Schola excludus /
Reflection of inclusive education of the 21st century in correlative scientific fields : (how to turn risks into chances) /
Tvorba inkluzívneho vysokoškolského prostredia /
Deti s problémovým správaním v predprimárnej inkluzívnej edukácii /
Dieťa s problémovým správaním v materskej škole /
Kroky k inkluzívnej škole /
Rizikové správanie dospievajúcich v systéme vyššieho sekundárneho vzdelávania /
Povolání: asistent pedagoga : kompetence asistenta pedagoga podporujícího žáky s poruchou autistického spektra /
Education of students with special educational needs in inclusive settings /
Projekt inklúzia v materskej škole : usmernenia a námety, ako prispôsobiť vzdelávacie prostredie materskej školy všetkým deťom bez rozdielu. 1 /
Projekt inklúzia v materskej škole : metodické odporúčania a pedagogická diagnostika v materskej škole zamerané na rozvoj jedinečnosti každého dieťaťa. 2 /
Správne rozvíjajme reč dieťaťa /
Diagnostika narušené komunikační schopnosti u dospělých /
Logopedické repetitórium : teoretické východiská súčasnej logopédie, moderné prístupy k logopedickej starostlivosti o osoby s narušenou komunikačnou schopnosťou /
Zabráňme poruchám reči u detí /
Efeta - otvor sa : ročenka vedecko-odborného časopisu o komplexnej rehabilitácii ľudí s postihnutím : [sumár príspevkov - autorský, názvový a systematický katalóg : 20 rokov časopisu Efeta]. Ročník 2011 /
Inkluzivní pedagogika /
Rozvíjanie reči mentálne retardovaných detí raného a predškolského veku. /
Diagnostika narušenej komunikačnej schopnosti. /
Logopaedica 3. /
Logopaedica 1. : Zborník Slovenskej asociácie logopédov. /
Nové cesty k postihnutým ľuďom : rozvoj systému, poradenstva a integrácie /
Logopaedica 2. /
Symptomatické poruchy řeči u dětí. /
Terapia narušenej komunikačnej schopnosti. /
Efeta - otvor sa 2000. : Ročenka časopisu o komplexnej rehabilitácii ľudí s postihnutím. /
Logopaedica 4. : Zborník Slovenskej asociácie logopédov. /
Logopaedica 5. : Zborník Slovenskej asociácie logopédov. /
Logopaedica 6. : Zborník Slovenskej asociácie logopédov. /
Základy arteterapie /