Štátna vedecká knižnica v Košiciach - Hlavná 10, 042 30 Košice, tel. +421918245888, e-mail: svkk@svkk.sk Preskočiť na obsah Zabudol som heslo
VuFind
  • 0 položky (Plný)
  • Registrácia
  • Odhlásiť
  • Prihlásiť
  • Študovňa
    • Študovňa kníh
    • Americké centrum
    • Študovňa periodík
    • Nemecká knižnica
    • Hala služieb
    • Regionálna lieratúra
    • Historické fondy
  • Digitálna zbierka
    • Knihy
    • Noviny
    • E-knihy
    • Platne, CD
  • Jazyk
    • Slovenčina
    • English
Pokročilý
  • Channels
  • Manažment, marketing, redigovanie vo vydavateľskej a redakčnej praxi :
Vyhľadať ďalšie pohľady:

Podobné jednotky: Manažment, marketing, redigovanie vo vydavateľskej a redakčnej praxi :

Redakční práce : jak připravit text k publikování /

Perom a štetcom / : 25 rokov vydavateľstva DAXE /

Neviditelné řemeslo /

The electronic publishing business and its market. /

Knižní kultura : měsíčník pro knižní tvorbu, ediční činnosti a otázky knižního trhu.

Fundamentals of successful newsletters : everything you need to write, design and publish more effective newsletters /

Jak se píše román /

Ediční teorie a metodika : sborník autorových textů vydaných k jeho životnímu jubileu /

Digital media and electronic publishing. /

Katalóg produktov Slovenského filmového ústavu 1999-2020 /

The Huenefeld guide to book publishing. /

Praktická příručka redigování /

Homo popularis: homo medialis? : popkultúra v elektronických médiách /

Magazín o knihách.

Interpretácia textov elektronických masových médií : stručný terminologický slovník /

Pantheon Tyrnaviense bibliographicam continens recensionem operum typis Tyrnaviensibus aa. 1578-1930. editorum iconibus nonnullis illustratum /

Ave Tyrnavia! : opera impressa Tyrnaviae Typis Academicis, 1648-1777 /

Úvod do procesu redigování /

Ročenka KTI. č. 9(2015) /

Mediální právo /

Téma: manažment

Koučování pro manažery, aneb, Všichni mají potřebné zdroje pro své cíle /

Public relations, fundraising a lobbing : pro neziskové organizace /

Manažerské metody /

Vedení lidí a strategie v nejistých dobách /

Päť krokov pre úspešné riadenie s.r.o.

Vzdelávanie a kariéra /

Zdokonaľovanie strategického manažmentu /

Public sector dynamics in Central and Eastern Europe /

Dynamika sociálno-ekonomických procesov : simulovanie dynamiky v sociálno-ekonomických systémoch /

Poprvé šéfem : jak uspět na vedoucí pozici /

Leadership : theory and practice /

Manažment a ekonomika ekologickej poľnohospodárskej výroby /

Manažment /

Environmentálna pedológia a manažment ochrany pôdy /

Komplexné manažérstvo kvality /

Manažment podniku /

Základy manažmentu /

Manažment a technológia chovu hospodárskych zvierat /

Kompendium des Führens /

Management tvorivosti : [vybrané kapitoly zo všeobecnej psychológie, kreatológie, pedagogiky, sociobiológie, filozofie a psychológie osobnosti : vysokoškolská učebnica] /

Téma: marketing

  • Téma: redakčné práce
  • Téma: periodiká
  • Téma: elektronické médiá
  • Téma: vydavateľská činnosť

Jak prodat neviditelné : průvodce moderním marketingem /

Marketingový plán : příprava a úspěšná realizace /

Základy marketingu I /

Encyclopedia of sports management and marketing. Volume 1, [A-E] /

Encyclopedia of sports management and marketing. Volume 2, [E-M] /

Encyclopedia of sports management and marketing. Volume 3, [N-S] /

Encyclopedia of sports management and marketing. Volume 4, [S-Z, Index] /

Šíleně jednoduché : posedlost, která pohání Apple k úspěchu /

Základy marketingu /

Marketing : praktikum /

Informačné systémy marketingu : praktikum /

Law and markets /

Marketingový odbytový kanál /

Marketing & Sales Management /

Možnosti zvyšovania efektívnosti ekonomiky a správy spoločnosti v SR : (vybrané otázky) /

Problémy marketingu vo verejnom sektore /

Vezmi život do svojich rúk : rady k úspechu a šťastiu od manažéra a filantropa, spoluzakladateľa Triangla, Quatra a Dobrého Anjela /

Ako som vybudoval miliardovú firmu : zo Spiša na Floridu /

Marketing your library´s electronic resources : a how -to-do-it manual /

Progressletter : synergia myšlienok.

Autor: Pravdová, Hana

Muuza 2021 : ročenka kreatívnych výstupov študentov, absolventov a pedagógov /

Muuza 2020 : ročenka kreatívnych výstupov študentov, absolventov a pedagógov /

Manažment, marketing, redigovanie vo vydavateľskej a redakčnej praxi : periodická tlač, online médiá /

Mediálna kultúra v procese globalizácie. /

Publicistika v periodickej tlači : žurnalistické žánre /

Muuza 2023 : ročenka kreatívnych výstupov študentov, absolventov a pedagógov /

Muuza 2024 : ročenka kreatívnych výstupov študentov, absolventov a pedagógov /


Možnosti vyhľadávania

  • História vyhľadávaní
  • Pokročilé vyhľadávania

Objavte viac

  • Prechádzanie katalógu
  • Abecedné prechádzanie
  • Grafické prechádzanie katalógu
  • Nové tituly v katalógu

Viac katalógov

  • Historické fondy
  • Bibliografia
  • Online menný lístkový katalóg

Hľadáte pomoc?

  • Tipy pre vyhľadávanie
  • Často kladené otázky