Marketing a manažment vzdelávacích inštitúcií 2012 3. ročník medzinárodnej vedeckej konferencie. Zborník prednášok a príspevkov „Non Satis Scire - Len vedieť nestačí“ /
Image a firemní identita /
Interakcia nástrojov marketingu vo vybraných oblastiach : súčasné trendy a nové pohľady /
Marketing a marketingová komunikácia v médiách /
Marketing /
Digitálny marketing : marketingová komunikácia na internete /
Digitálny marketing : marketingová komunikácia na internete : učebnica /
Marketingová komunikácia /
Marketing a marketingová komunikácia : príklady a prípadové štúdie /
Marketing : vývoj od klasického k novodobému /
Marketingová komunikácia. I /
Guerilla, viral, buzz, word of mouth marketing : implementácia nových foriem marketingovej komunikácie do prostredia slovenskej a českej marketingovej praxe /
Marketing v poisťovníctve E-marketing : monografia /
Marketing : nástroje, stratégie, ľudia a trendy /
Internetový marketing /
Mediálny trh a možnosti jeho inovácií : vedecká monografia /
Marketing I. /
Marketing XXL /
Ďalšie vzdelávanie : vzdelávacie inštitúcie a ich vzdelávacie aktivity v SR v roku 2012 /
Úloha osobností a institucí v rozvoji vzdělanosti v evropském kontextu : (prezentace školství a vzdělanosti) /
Ďalšie vzdelávanie : vzdelávacie inštitúcie a ich vzdelávacie aktivity v SR v roku 2011 /
Hledání centra : vědecké a vzdělávací instituce Němců v Čechách v 19. a první polovině 20. století /
Ďalšie vzdelávanie : vzdelávacie inštitúcie a ich vzdelávacie aktivity v SR v roku 2010 /
Ďalšie vzdelávanie : vzdelávacie inštitúcie a ich vzdelávacie aktivity v SR v roku 2009 /
Ďalšie vzdelávanie : vzdelávacie inštitúcie a ich vzdelávacie aktivity v SR v roku 2013 /
Women scholars and institutions : proceedings of the international conference (Prague, June 8-11,2003) /
Ďalšie vzdelávanie : vzdelávacie inštitúcie a vzdelávacie aktivity v SR v roku 2015 /
Ve službě monarchii : rakouská a rakousko-uherská zahraniční služba v 19. století /
Ďalšie vzdelávanie : vzdelávacie inštitúcie a ich vzdelávacie aktivity v SR v roku 2014 /
Marketing a manažment vzdelávacích inštitúcií 2016 : "On-line versus off-line" zborník prednášok a príspevkov z 5. medzinárodnej vedeckej konferencie /
Marketing, komunikácia a identita vzdelávacích inštitúcií : vedecká monografia /
Môžem, lebo je to môj život /
Fundamental considerations in language testing /
Kooperácia materskej školy s rôznymi inštitúciami /
Tomáš Baťa a baťovské školství /
Štátny ústav pre zveľaďovanie živností v Martine : (95. výročie vzniku a 80. výročie uvedenia do života) /
Jak prodat neviditelné : průvodce moderním marketingem /
Marketingový plán : příprava a úspěšná realizace /
Základy marketingu I /
Encyclopedia of sports management and marketing. Volume 1, [A-E] /
Encyclopedia of sports management and marketing. Volume 2, [E-M] /
Encyclopedia of sports management and marketing. Volume 3, [N-S] /
Encyclopedia of sports management and marketing. Volume 4, [S-Z, Index] /
Šíleně jednoduché : posedlost, která pohání Apple k úspěchu /
Základy marketingu /
Marketing : praktikum /
Informačné systémy marketingu : praktikum /
Law and markets /
Marketingový odbytový kanál /
Marketing & Sales Management /
Možnosti zvyšovania efektívnosti ekonomiky a správy spoločnosti v SR : (vybrané otázky) /
Problémy marketingu vo verejnom sektore /
Vezmi život do svojich rúk : rady k úspechu a šťastiu od manažéra a filantropa, spoluzakladateľa Triangla, Quatra a Dobrého Anjela /
Ako som vybudoval miliardovú firmu : zo Spiša na Floridu /
Marketing your library´s electronic resources : a how -to-do-it manual /
Progressletter : synergia myšlienok.
Mediálny marketing /
Marketing identity : brands we love : conference proceedings from international scientific conference : 8th-9th November 2016, Congress Hall of the Slovak Academy of Science, Smolenice, Slovak Republic. Part II /