Štátna vedecká knižnica v Košiciach - Hlavná 10, 042 30 Košice, tel. +421918245888, e-mail: svkk@svkk.sk Preskočiť na obsah Zabudol som heslo
VuFind
  • 0 položky (Plný)
  • Registrácia
  • Odhlásiť
  • Prihlásiť
  • Študovňa
    • Študovňa kníh
    • Americké centrum
    • Študovňa periodík
    • Nemecká knižnica
    • Hala služieb
    • Regionálna lieratúra
    • Historické fondy
  • Digitálna zbierka
    • Knihy
    • Noviny
    • E-knihy
    • Platne, CD
  • Jazyk
    • Slovenčina
    • English
Pokročilý
  • Channels
  • Marketingová komunikácia :
Vyhľadať ďalšie pohľady:

Podobné jednotky: Marketingová komunikácia :

Marketingová komunikácia v digitálnom veku : (vybrané trendy, metódy a techniky) /

Marketingová komunikácia /

Marketingová komunikácia : (vybrané časti) /

Marketingová komunikácia. I /

Marketingová komunikácia /

Marketingová komunikácia /

Marketing a marketingová komunikácia : príklady a prípadové štúdie /

Marketingová komunikácia : [vysokoškolská učebnica] /

Marketingová komunikácia vysokých škôl /

Marketingová komunikace /

Marketingová komunikace /

Marketing a marketingová komunikácia v médiách /

Marketingová sociologie : marketingová komunikace a moderní společnost /

Moderní marketingová komunikace /

Marketingová komunikace : jak komunikovat na našem trhu /

Marketingová komunikace : jak komunikovat na našem trhu /

Marketingová komunikácia v cestovnom ruchu /

Marketingová komunikace : nové trendy a jejich využití /

Margetingová komunikácia. II /

Marketingová komunikácia a digitálne médiá : učebnica /

Téma: marketingová komunikácia

Teorie a praxe kulturních průmyslů /

Marketing jako šachová hra : vítězné strategie pro získání a udržení zákazníků /

Food sciences & business studies : global - regional - local approach : Visegrad fund /

Professional English for marketing communication and advertising. Volume I /

Marketing XXL /

Emoce v marketingu : jak oslovit srdce zákazníka /

Marketing v poisťovníctve E-marketing : monografia /

Strategie firemní komunikace /

Sponzoring /

Digitálna značka Brand Digital : ako sa najlepšie značky presadzujú v digitálnom svete /

Úvod do výskumu trhu /

Jak psát reklamní text /

Manažment prevádzky cestovnej kancelárie /

Specifika spotřebitelského segmentu singles a možnosti marketingové komunikace při uspokojování jejich potřeb /

Úvod do psychológie marketingovej komunikácie /

Metodologické východiská výberu komunikačných nástrojov v podnikateľských aktivitách malých a stredných podnikov v SR v podmienkach interkultúrneho trhu EÚ /

Inovácie marketingových činností /

Marketingová komunikace /

Žijte a myslete kreativně : deset klíčů k reklamě, která zaujme /

Mikroblogovacia služba Twitter a jej využitie v marketingovej praxi /

Autor: Rajčák, Milan

Marketingová komunikácia : aktuálne trendy - metódy - techniky /

Autor: Rajčáková, Eva

Programy a projekty v regionálnom rozvoji a regionálnej politike /

Programy a projekty v regionálnom rozvoji a regionálnej politike /

Regionálna politika a štrukturálne nástroje EÚ - ich aplikácia v podmienkach SR. : Program rozvoja turizmu pre región Horné Požitavie (príkladová štúdia). /

Geografická olympiáda. 22. ročník. : Témy písomných prác 1993/94. /

Regionálny rozvoj a regionálna politika Európskej únie a Slovenska /

Marketingová komunikácia : aktuálne trendy - metódy - techniky /


Možnosti vyhľadávania

  • História vyhľadávaní
  • Pokročilé vyhľadávania

Objavte viac

  • Prechádzanie katalógu
  • Abecedné prechádzanie
  • Grafické prechádzanie katalógu
  • Nové tituly v katalógu

Viac katalógov

  • Historické fondy
  • Bibliografia
  • Online menný lístkový katalóg

Hľadáte pomoc?

  • Tipy pre vyhľadávanie
  • Často kladené otázky