Pedagogica actualis. VII., Edukačné prostredie a kultúra /
Pedagogica actualis. VIII., Spoločenská pozícia učiteľa a jeho vplyv na kultúru spoločnosti /
Pedagogica actualis. XIII., Vybrané aspekty vzdelávania v kontexte otvorenej vedy /
Pedagogica actualis. XIV., Podpora a inklúzia vo vzdelávaní I. /
Pedagogica actualis. XII. / Aktuálne trendy pedagogickej praxe v pregraduálnej príprave /
Pedagogica actualis. XV., Podpora a inklúzia vo vzdelávaní II. /
Pedagogica actualis. VI., Súčasnosť a perspektívy vysokoškolského vzdelávania /
Pedagogica actualis. II., Hodnoty a ich odraz vo vvysokoškolskom vzdelávaní /
Pedagogica actualis. IV., Excelencia - nový fenomén vo vysokoškolskom vzdelávaní? /
Asistent pedagoga a klima třídy /
Teória výchovy v didakticko-pedagogickom kontexte /
Třídnické hodiny : práce s třídním kolektivem /
Život v Kristovi /
Kázeň a začínající učitel : faktory ovlivňující kázeň ve výuce začínajících učitelů /
The paraprofessional´s guide to effective behavioral intervention /
Híres Selmecbányai tanárok /
Dítě s epilepsií v prostředí školy /
Personnel priorities in schools today : hiring, supervising, and evaluating teachers /
Leading in a culture of change /
Cvičný učiteľ ako diagnostik a reflexívny praktik /
Súhrnná správa o stave hodnotenia školského systému, škôl, učiteľov a žiakov v Slovenskej republike /
Ľudovít Izák : emblematická postava peštianskej slovenskej spoločnosti /
Prax v učiteľskom vzdelávaní : k otázkam praktickej prípravy učiteľov v študijnom programe Predškolská a elementárna pedagogika /
Osobnosť a činnosť učiteliek a učiteľov v kontexte psychologických výskumov /
Syndrom vyhoření u učitelů : příčiny, pomoc, terapie /
Učitel a rodič : spolupráce, třídní schůzka, komunikace /
Uplatnenie absolventov učiteľstva v praxi a ich reflexia pregraduálnej prípravy /
Rétorika pro pedagogy /
Zvyšovanie efektívnosti vzdelávania prostredníctvom profesijného rozvoja učiteľov /
Vyučovacie metódy a interakčný štýl učiteľa /
Techniken des Lehrerverhaltens /
Gottfried Benn : Leben, Werk, Widerspruch 1886-1922 /
Čo robiť keď- : praktický pomocník pre riaditeľa, triedneho učiteľa a učiteľa etickej výchovy pri riešení závažných výchovných situácií /
Paměti jihočeského odbojáře /
Vyučovanie matematiky z pohľadu súčasnej školskej reformy : (tvorivá práca učiteľa matematiky) /
Líný učitel : jak učit dobře a efektivně /
Daniel Gabriel Lichard : muž medzi štúrovcami a Kollárom /
Výchova a vzdelávanie v siločiarach času /
Čítať a myslieť : stratégie a metódy rozvoja kompetentného čítania a kritického myslenia ; učebné texty (nielen) pre budúcich učiteľov /
Římský katolicismus a politická forma /
Arogance jako klíč k úspěchu /
Skrytá autorita : iracionalita a dav v člověku /
Poslušnosť voči autorite : experimentálny prístup : experiment odhaľujúci časť ľudskej prirodzenosti /
Podnik v osídlach štátu : podnikateľské elity na príklade Rimamuránsko-šalgótarjánskej železiarskej spoločnosti /
Vaša duchovná autorita : naučte sa používať svoju autoritu od Boha a žite vo víťazstve /
Škola bez poražených : praktická příručka efektivní komunikace mezi učitelem a žákem /
Pedagogica actualis. IX., Autorita učiteľa a klíma edukačného procesu /
Poslušnost vůči autoritě : experiment, který zpochybnil lidskou přirozenost /
Služba představených v církvi : pojednání o svěřené moudrosti /
Jak získat, udržet a neztrácet autoritu /
Totalitarismus. 3. Totalita, autorita a moc v proměnách času a prostoru /
Keď ťa každý má rád, nikto ťa neberie vážne : povedz, čo si myslíš, a získaj, čo si zaslúžiš /
Rodičia ako edukační partneri školy /