Teória elektromagnetického poľa
Geografia Ázie vybrané kapitoly /
Literárny text v komunikačno-zážitkovom vyučovaní vysokoškolská učebnica /
Videoanalýzy, modelovanie a simulácie reálnych dejov
Bezpečnostný manažment manažérstvo bezpečnosti /
Malé a stredné podnikanie praktikum /
Teória a dejiny sociálnej práce
Nové náboženské hnutia
Spracovanie biomedicínskych obrazov návody na cvičenia /
Modelovanie a simulácie v biomedicíne laboratórne úlohy /
Taking first steps in teaching English: teaching skills /
Fyzikálna chémia a kinetika horenia
Spotrebiteľ.
Základy práce s Matlabom /
Modelovanie prepravy vybranej komodity v medzinárodnej preprave tovaru
Manažment prípadové štúdie /
Historické drevené konštrukcie učebné texty pre poslucháčov študijného odboru Pozemné staviteľstvo /
Problematika náboženského sektárstva na území Slovenska
Human camp Narnia Moravany nad Váhom - Výtoky, 25.-30.7.2015.
Communication today.
Dizajn a firmy : značka - história a súčasnosť slovenských firiem /
Postoje k certifikácii lesov a spotrebiteľského reťazca v SR /
Percepcia aspektov elektronickej komercie a jej dopady na nákupné správanie a preferencie spotrebiteľa /
Zmeny trhového prostredia ovplyvňujúce konkurencieschopnosť maloobchodných jednotiek v období digitalizácie /
Spotrebiteľské správanie v kontexte socio-demografických charakteristík /
Psychológia trhu : vysokoškolská učebnica /
Základy e-commerce /
Nákupné správanie spotrebiteľov na Slovensku: vybrané kapitoly /
Právne vzťahy v kolaboratívnom hospodárstve /
Vyluxované mozky : triky, které používají firmy, aby nás přiměly k nákupu /
Kvalita výrobkov a spotrebiteľ /
Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania. 1.diel 1. diel, (Koncepty a skúsenosti) /
Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania. 2.diel 2. diel., (Metódy) /
Psychologie spotřebitele : jak zákazníci nakupují /
Nákupní chování : [velká kniha k tématu Consumer Behavior] /
Mikroekonómia 2 : teória spotrebiteľa /
Značky a slovenský zákazník /
Konzument : obrazy spotřebitele v reklamě, kritice konzumu a ochraně spotřebitele 1945-1989 /
Nový zákon o spotrebiteľskom rozhodcovskom konaní s aktualizovanou dôvodovou správou. : zákon č. 335/2014 Z.z. z 21. októbra 2014 o spotrebiteľskom rozhodcovskom konaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Spotrebiteľské správanie /
Dětství pod palbou : jak velký byznys ovlivňuje děti /
Food sciences & business studies : global - regional - local approach : Visegrad fund /
Trendy v spotrebiteľskom správaní na trhu potravinárskych produktov v SR /
Jak drahé je zdarma : proč chytří lidé přijímají špatná rozhodnutí : iracionální faktory v ekonomice i v životě /
Falšovatelia jedla : čo nám potravinárske koncerny klamú do tanierov /
Jak Cool značky zůstavají : marketing zaměřený na mladou "generaci Y" /
Jak zákazník vnímá značku : nahlédněte s pomocí neurovědy do hlav spotřebitelů /
Marketingové prístupy k výrobe, obchodu a spotrebe zemiakov na Slovensku a v krajinách EÚ /
Imidž domácich a zahraničných potravín na trhu SR : (vedecká monografia) /
Geografie maloobchodu a spotřeby : věda o nakupování /
Consumer behaviour and branding: a cross cultural perspective /
Specifika spotřebitelského segmentu singles a možnosti marketingové komunikace při uspokojování jejich potřeb /
Úvod do psychológie marketingovej komunikácie /
Nudge (Šťouch) : jak postrčit lidi k lepšímu rozhodování o zdraví, majetku a štěstí /
Spotřebitel : (chování spotřebitele a jeho výzkum) /
Vyhodnotenie vplyvu vybraných nástrojov marketingového mixu na správanie sa spotrebiteľov pri kúpe nábytku /
Teoretické a praktické východiská nákupného správania a preferencií spotrebiteľov v kontexte relačného marketingu v procese elektronickej komercie : nekonferenčný vedecký zborník recenzovaných štúdií /
Teoretické a praktické východiská vplyvu inovácií na proces nákupného rozhodovania spotrebiteľov v podmienkach elektronickej a mobilnej komercie : nekonferenčný vedecký zborník recenzovaných štúdií /
Teoretické a praktické východiská relačného marketingu v dimenzii nákupného správania a preferencií spotrebiteľov v podmienkach elektronickej komercie : nekonferenčný vedecký zborník recenzovaných štúdií /
Marketingové analýzy a stratégie /
Možnosti aplikácií matematicko-štatistických metód v marketingovom výskume v dopyte po nábytku /
Absolvent marketingovej komunikácie na ceste do reklamnej agentúry /
Spotrebiteľ a spotrebiteľské správanie v kontexte psychológie a sociológie trhu
Základy marketingu /