Čitateľská gramotnosť a jej rozvoj v primárnom vzdelávaní : teoretické východiská a didaktické realizácie /
Edukačný model rozvíjania porozumenia textu v primárnom vzdelávaní : [odborná knižná publikácia] /
Čitateľská gramotnosť žiakov 4. ročníka : výsledky medzinárodnej štúdie PIRLS 2001 /
Čtu a vím o čem : pracovní sešit k rozvíjení čtení s porozuměním : luštění pro malé čtenáře /
Čítanka PIRLS 2011 : úlohy z čítania pre 4. ročník základných škôl /
Úlohy na rozvíjanie čitateľskej gramotnosti žiakov 7. až 9. ročníka základných škôl a gymnázií s osemročným štúdiom /
Close reading in elementary school : bringing readers and texts together /
Lesedidaktik? Literaturdidaktik? : ein Dutzend Antworten für Einsteiger /
Učíme sa čítať : hravé úlohy pre budúcich prvákov /
Úlohy na rozvíjanie čitateľskej gramotnosti žiakov 5. a 6. ročníka základných škôl a gymnázií s osemročným štúdiom /
Rozvoj čitateľskej gramotnosti nielen na hodinách slovenského jazyka a literatúry /
Výsledky štúdie OECD PISA 2009 zaostrené na čitateľskú gramotnosť : tématická správa /
Úlohy 2000 : PISA - čítanie /
Tvorba a využívanie školských testov v pedagogickej praxi /
Úlohy na rozvíjanie čitateľskej gramotnosti žiakov 2. ročníka základných škôl /
Úlohy na rozvíjanie čitateľskej gramotnosti žiakov 3. ročníka základných škôl /
Úlohy na rozvíjanie čitateľskej gramotnosti žiakov 4. ročníka základných škôl /
Předškolní pedagogika : učebnice pro střední a vyšší odborné školy /
Prvopočáteční čtení a psaní /
Aby nás to spolu bavilo celý rok : prožitkové učení v mateřské škole /
Metody a aktivity dramatické výchovy v předškolním vzdělávání /
Kognitívne aspekty vyučovania materinského jazyka v primárnej edukácii /
Teória a prax integratívnej hudobnej výchovy /
Česká základní škola : vícepřípadová studie /
Pedagogická diagnostika : teória a metódy diagnostikovania v elementárnej edukácii /
Metódy vyučovania matematiky v primárnom vzdelávaní 1 /
Technické vzdelávanie na primárnom stupni školy a vzťah učiteľov k obsahu technického vzdelávania /
Tematika straty, smrti a bolesti v literatúre pre deti a mládež a jej didaktická interpetácia v primárnom vzdelávaní /
Základní vzdělávání prakticky /
Filip a zatvorená škola : ako sa chránime pred koronavírusom spoločne : zaujímavé fakty, tvorivé úlohy, užitočné informácie /
Matematika a hudobná výchova - interakčné stimulanty v primárnej edukácii /
Región v edukácii slovenského jazyka a literatúry /
Metódy riešenia matematických úloh v primárnom a nižšom sekundárnom vzdelávaní /
Metodický model vyučovania slovenského jazyka a slovenskej literatúry v školách s vyučovacím jazykom maďarským. Metodický model vyučovania slovenského jazyka a slovenskej literatúry v 1. ročníku základnej školy s vyučovacím jazykom maďarským /
Metodický model vyučovania slovenského jazyka a slovenskej literatúry v školách s vyučovacím jazykom maďarským. Metodický model vyučovania slovenského jazyka a slovenskej literatúry v 2. ročníku základnej školy s vyučovacím jazykom maďarským /
Metodický model vyučovania slovenského jazyka a slovenskej literatúry v školách s vyučovacím jazykom maďarským. Metodický model vyučovania slovenského jazyka a slovenskej literatúry v 3. ročníku základnej školy s vyučovacím jazykom maďarským /
Metodický model vyučovania slovenského jazyka a slovenskej literatúry v školách s vyučovacím jazykom maďarským. Metodický model vyučovania slovenského jazyka a slovenskej literatúry v 4. ročníku základnej školy s vyučovacím jazykom maďarským /
Metodický model vyučovania slovenského jazyka a slovenskej literatúry v školách s vyučovacím jazykom maďarským. Metodický model vyučovania slovenského jazyka a slovenskej literatúry v 5. ročníku základnej školy s vyučovacím jazykom maďarským /
Metodický model vyučovania slovenského jazyka a slovenskej literatúry v školách s vyučovacím jazykom maďarským. Metodický model vyučovania slovenského jazyka a slovenskej literatúry v 6. ročníku základnej školy s vyučovacím jazykom maďarským /
Metodický model vyučovania slovenského jazyka a slovenskej literatúry v školách s vyučovacím jazykom maďarským. Metodický model vyučovania slovenského jazyka a slovenskej literatúry v 7. ročníku základnej školy s vyučovacím jazykom maďarským /
Metodický model vyučovania slovenského jazyka a slovenskej literatúry v školách s vyučovacím jazykom maďarským. Metodický model vyučovania slovenského jazyka a slovenskej literatúry v 8. ročníku základnej školy s vyučovacím jazykom maďarským /
Zjišťování úrovně čtenářské gramotnosti žáků ZŠ po prvním hodnoticím období podle současného kurikula /