Marketing v službách : algoritmy marketingových činností /
Marketing v službách : marketingový informačný systém /
Marketing myšlienok /
Marketing v službách. /
Praktikum z marketingu služieb /
Moderný marketing v knižniciach : hľadanie cesty k spokojnému používateľovi služieb : zborník príspevkov zo 17. ročníka odborného seminára pre zamestnancov knižníc TLib, ktorý sa konal dňa 15.-16. mája 2018 /
Marketing služieb : špecifiká služieb : marketingový mix v službách /
Toto je marketing /
Marketing služieb /
Marketing /
Marketing služeb : efektivně a moderně /
Marketing : vývoj od klasického k novodobému /
Manažment v sociálnych službách /
Marketing služeb. /
Jak prodat neviditelné : průvodce moderním marketingem /
Marketingový plán : příprava a úspěšná realizace /
Základy marketingu I /
Encyclopedia of sports management and marketing. Volume 1, [A-E] /
Encyclopedia of sports management and marketing. Volume 2, [E-M] /
Encyclopedia of sports management and marketing. Volume 3, [N-S] /
Encyclopedia of sports management and marketing. Volume 4, [S-Z, Index] /
Šíleně jednoduché : posedlost, která pohání Apple k úspěchu /
Základy marketingu /
Marketing : praktikum /
Informačné systémy marketingu : praktikum /
Law and markets /
Marketingový odbytový kanál /
Marketing & Sales Management /
Možnosti zvyšovania efektívnosti ekonomiky a správy spoločnosti v SR : (vybrané otázky) /
Problémy marketingu vo verejnom sektore /
Vezmi život do svojich rúk : rady k úspechu a šťastiu od manažéra a filantropa, spoluzakladateľa Triangla, Quatra a Dobrého Anjela /
Ako som vybudoval miliardovú firmu : zo Spiša na Floridu /
Marketing your library´s electronic resources : a how -to-do-it manual /
Progressletter : synergia myšlienok.
Moderní personalistika ve službách /
Služby v cestovnom ruchu. 2. časť /
Služby v cestovnom ruchu. 1. časť /
Ekonomika podniku cestovného ruchu /
Skvělé služby : jak dělat služby, které vaše zákazníky nadchnou /
Vybrané kapitoly z marketingu služieb a teritoriálneho marketingu /
Odborné texty z nemeckého jazyka pre stredné odborné školy, stredné odborné učilištia, stredné združené školy : ekonomika a organizácia, obchod a služby /
Služby cestovného ruchu I /
Zákazník má vždy pravdu : a dalších 49 pravidel pro poskytování skvělých služeb /
Podnikanie a služby : pre 4. ročník [študijný odbor] agropodnikanie /
Dienstleistungsatlas : die Boom-Jobs von morgen /
Hybné sily trhu služieb v procese globalizácie, internacionalizácie a integrácie /
Inovačné aktivity podnikov služieb /
Služby cestovného ruchu. II /
Nadnárodný pohyb zamestnancov a služieb /
Ochrana trhových subjektov vo vybraných oblastiach služieb /
STN EN ISO 18513: 2004 (95 4002), Služby cestovného ruchu. Hotely a iné druhy ubytovacích zariadení cestovného ruchu. Terminológia. (ISO 18513: 2003).
Diagnostický postup v manžérstve kvality v pošte /
Komplexná štúdia výsledkov analýzy v oblasti ochrany pred diskrimináciou v Slovenskej republike : [výsledok analytických aktivít projektu "Poradenské služby za účelom vybudovania regionálnych administratívnych kapacít Slovenského národného strediska pre ľudské práva"] /
Comprehensive study on the analysis results in the field of protection against discrimination in the Slovak Republic : [base on the analytical activities of the project "Counselling Services for Building the Administrative Capacities of the Slovak National Centre for Human Rights at Regional Level" /
Vybrané kapitoly z manažmentu v pošte a telekomunikáciách /
Technológia a automatizácia pošty /
Marketing v službách : algoritmy marketingových čiností /
Hodnotenie prínosu zamestnancov /
Kvalita služby vnímaná zákazníkom /
Financie a finančné riadenie /
Manažment inovácií v službách : teória a prax v inovačných procesoch /
Marketing a manažment vzdelávacích inštitúcií 2012 3. ročník medzinárodnej vedeckej konferencie. Zborník prednášok a príspevkov „Non Satis Scire - Len vedieť nestačí“ /
Projektový manažment : návody na cvičenia pre Fakultu PEDAS /
Možnosti využitia databázových systémov v poštovom podniku /
Postpoint 2015 recenzovaný zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie zástupcov poštových správ a univerzít /
Marketing a manažment vzdelávacích inštitúcií 2016 : "On-line versus off-line" zborník prednášok a príspevkov z 5. medzinárodnej vedeckej konferencie /
POSTPOINT 2017 XII. ročník medzinárodnej vedeckej konferencie : zborník prednášok a príspevkov, 23.-24. október 2017, Žilina /
Projektovanie technologických procesov a poštových služieb /
MARVI Marketing a manažment vzdelávacích inštitúcií 2018 : 6. ročník medzinárodnej vedeckej konferencie Marketing a manažment vzdelávacích inštitúcií "New trends in marketing and management" Žilina, 25 –26. október 2018 /
Automatizované informačné systémy. Časť 1., (Pošta, telekomunikácie, poštová banka, PNS). /
Liberalizácia trhu s poštovými službami : vývoj poštového sektora a jeho regulácie v krajinách EÚ /
Projektový manažment /