Public relations a médiá /
Marketingová komunikácia a médiá 12 : zborník vedeckých štúdií /
Public relations - teória a prax /
Marketingová komunikácia a médiá 15 : zborník vedeckých štúdií z oblasti histórie a teórie marketingovej komunikácie a médií /
Marketingová komunikácia a médiá 17 : zborník vedeckých štúdií z oblasti histórie a teórie marketingovej komunikácie a médií /
Marketingová komunikácia a médiá 13 : zborník vedeckých štúdií z oblasti histórie a teórie marketingovej komunikácie a médií /
Marketingová komunikácia a médiá 14 : zborník vedeckých štúdií z oblasti histórie a teórie marketingovej komunikácie a médií /
Marketingová komunikácia a médiá 16 : zborník vedeckých štúdií z oblasti histórie a teórie marketingovej komunikácie a médií /
Vybrané kapitoly z public relations : vysokoškolské učebné texty pre študentov nemarketingových odborov /
Komunitné média /
Úvod do štúdia mediálnych produktov /
Mediálna lingvistika : východiská kritickej analýzy mediálnych textov /
Das Mediensystem Deutschlands : Strukturen, Märkte, Regulierung /
Marketingová komunikace a public relations : výklad pojmů a teorie oboru /
Mediensprache : eine Einführung in Sprache und Kommunikationsformen der Massenmedien /
Marketing and Public Relations for business communication : case studies /
Kommunikationspolitik : für Werbe- und Kommunikationsberufe /
Public relations : řízení komunikace podniku s veřejností /
Marketingová komunikácia a digitálne médiá : učebnica /
Formovanie obrazu inštitúcií sociálnej pomoci v médiách : vedecká monografia /
Public relations, fundraising a lobbing : pro neziskové organizace /
Strategie firemní komunikace /
Mediálne pasce verzis mozog v nádrži : eseje /
Krizová komunikace s médii /
Efektivní krizová komunikace : pro všechny manažery a PR specialisty /
Nové pravidlá marketingu & PR : ako efektívne využívať sociálne siete a médiá, blogy, správy online video a virálny marketing na získavanie zákazníkov /
Jak účinně oslovit média : media relations v podnikání, správě, kultuře i neziskovém sektoru /
Vzťahy s verejnosťou, alebo, Ako na PR v praxi /
Zmeny trhového prostredia ovplyvňujúce konkurencieschopnosť maloobchodných jednotiek v období digitalizácie /
KAMAKO 15 : zborník vedeckých štúdií z oblasti histórie a teórie marketingovej komunikácie a médií, reklamy a PR /
Reklama 13 : zborník vedeckých štúdií z oblasti histórie a teórie marketingovej komunikácie a reklamy /
Public relations : dějiny - teorie - praxe /
Public relations /
Public relations jako ovlivňování mínění : jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat /
Online public relations /
Encyclopedia of public relations. Volume 1 /
Encyclopedia of public relations. Volume 2 /
Médiá a text. 3, Mediálny text: lingvistika - kultúra - literatúra /
Filozofia a médiá : k filozofickej reflexii vplyvu médií na utváranie (súčasnej) kultúry /
TOP 200- v slovenskej reklame : špecializovaná ročenka mesačníka Stratégie.
Médiá a text 4 : [15 rokov štúdií médií v Prešove : zborník príspevkov z vedeckého seminára : 4. 12.2012] /
Americký rozhlas ve službách monopolistického kapitálu /
Jazyk - médiá - text II : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie, konanej dňa 4.11.2011 na pôde Lingvokulturologického a prekladateľsko-tlmočníckeho centra excelentnosti pri Filozofickej fakulte Prešovskej univerzity v Prešove /
Nová ekologie médií : konvergence a mediamorfóza /
Gender issues in the media /
How to do media and cultural studies /
Mass communications and media studies : an introduction /
V dotyku s médiami /
Język polski i kultura. Tom 2, Między dawnymi a nowymi czasy. Język - Literatura - Kultura - Media /
Krok 2010-2011 : zborník /
Informatika pre stredné školy : práca s multimédiami : tematický zošit /
O interpretácii masmediálneho textu : zborník štúdií ... : zvukovo-intonačné, štylisticko-pragmalingvistické, literárnoestetické a sociokultúrne dimenzie fungovania textu v médiách /
Globalizačné trendy v mediálnej tvorbe /
Veda, komunikácia, verejnosť, škola /
Controversies in media ethics /
Novelizovaný zákon o mediácii s aktualizovanými dôvodovými správami : zákon č. 420/2004 Z.z. z 25. júna 2004 o mediácii a o doplnení niektorých zákonov v znení Zákona č. 136/2010 Z.z. a Zákona č. 141/2010 Z.z.
Sečovce na starých fotografiách /
Etika všedného dňa : zborník príspevkov z vedeckej konferencie : Sečovce, 26.4.2013 /
Dargov /
Gréckokatolícky chrám v Kožuchove 1921-2021 /
Drevené kostolíky na akvareloch Karla Tomana /
Efektívnosť použitia erotických motívov vo vonkajšej reklame /
Marketing pre právnikov /
Potulky Sečovcami a okolím /
Zabudnuté Sečovce /
Kostol : Nanebovzatia Panny Márie v Sečovciach /
Obchodná a profesijná etika a etiketa /
Trebišov na starých fotografiách /
Gréckokatolícky chrám v Trebišove /