Základy práva proti nekalej súťaži : vysokoškolská učebnica /
Machinácie pri verejnom obstarávaní /
Karmánov komentár k zákonu proti nekalej súťaži /
Základy psychológie reklamy : vysokoškolská učebnica /
Psychologie reklamy /
Vybrané procesné inštitúty v antitrustových konaniach : (stav k 31.7.2021) /
Úvod do psychológie reklamy /
Reklama 14 : zborník vedeckých štúdií z oblasti histórie a teórie reklamy a PR /
Reklama 13 : zborník vedeckých štúdií z oblasti histórie a teórie marketingovej komunikácie a reklamy /
Reklama 16 : zborník vedeckých štúdií pre otázky teórie a histórie reklamy a public relations /
Reklama 17 : zborník vedeckých štúdií pre otázky teórie a histórie reklamy a public relations /
Nekalá súťaž : generálna klauzula, menej tradičné prípady a zahraničné právne úpravy /
Obchodné právo. 1, Všeobecná časť a súťažné právo /
Reklama 12 : zborník vedeckých štúdií z oblasti histórie a teórie marketingovej komunikácie a médií 2012 /
Reklama : jak dělat reklamu /
KAMAKO 15 : zborník vedeckých štúdií z oblasti histórie a teórie marketingovej komunikácie a médií, reklamy a PR /
Zákony II. 2024 : úplné znenie : aktualizácia. II/3, Zákon o ochrane hospodárskej súťaže. Zákon o reklame. Občiansky zákonník. Zákon o ochrane spotrebiteľa.
Nekalosoutěžní reklama a nekalé obchodní praktiky v české i evropské právní úpravě a judikatuře /
Reklub 1927-1949 : kapitoly z dějin československé reklamy /
Zákon o reklame : komentár /
Sklik : jednoduše /
Dětství pod palbou : jak velký byznys ovlivňuje děti /
Pitch it! /
Sponzoring /
Falšovatelia jedla : čo nám potravinárske koncerny klamú do tanierov /
Digitálna značka Brand Digital : ako sa najlepšie značky presadzujú v digitálnom svete /
English for marketing and advertising : B2 : [učebnice s vkladaným audio CD] /
Jak stvořit pecku na trhu /
Regulace reklamy : komentář /
Jak psát reklamní text /
Úvod do psychológie marketingovej komunikácie /
Guerilla marketing : nejúčinnější a finančně nenáročný marketing /
Žijte a myslete kreativně : deset klíčů k reklamě, která zaujme /
Neón a reklamná typografia do roku 1989 na východe Slovenska /
Jednoducho značka Brand Simple : ako najlepšie značky stavili na jednoduchosť a uspeli /
Vedecké aspekty tvorby modernej reklamy : [ako vytvoriť pútavú reklamu] /
Co je branding? /
Rukověť svazáckého propagandisty a agitátora /
Inovácie a trendy v manažmente a marketingu : E-techológie v podmienkach MSP : nekonferenčný recenzovaný zborník vedeckých prác /
Reštart /
Financie verejnoprospešných subjektov /
Verejnoprávna regulácia porovnávacej reklamy /
Dejiny verejnoprávnosti : zrod Rozhlasu a televízie Slovenska /
Porovnávacia reklama z pohľadu práva /
Transteritoriálne (s)právne akty členských štátov Európskej únie : zborník vedeckých prác /
Alternatívne spôsoby výkonu trestov /
Transteritoriálne správne akty v podmienkach Europskej únie a Slovenskej republiky : vedecká monografia /
Správne právo hmotné : osobitná časť /
Správne právo hmotné : všeobecná časť /
Správne právo procesné /