Diagnostika a stimulácia čitateľskej kompetencie žiakov so stredným stupňom mentálneho postihnutia /
Procesy (re)konštrukcie prekonceptov u žiakov z marginalizovaných rómskych komunít /
Školská sociálna práca so žiakmi z marginalizovaných rómskych komunít /
Úlohy na rozvíjanie čitateľskej gramotnosti žiakov 7. až 9. ročníka základných škôl a gymnázií s osemročným štúdiom /
Úlohy na rozvíjanie čitateľskej gramotnosti žiakov 5. a 6. ročníka základných škôl a gymnázií s osemročným štúdiom /
Príjmy a životné podmienky v marginalizovaných rómskych komunitách: Vybrané ukazovatele zo zisťovania EU SILC_MRK 2020 /
Tajomstvá sveta 1 : úlohy na rozvíjanie čítania s porozumením pre žiakov 1. ročníka základných škôl /
Tajomstvá sveta 3 : úlohy na rozvíjanie čítania s porozumením pre žiakov 3. ročníka základných škôl /
Čítanie s porozumením. 4, Paľkove dobrodružstvá /
Čítanie s porozumením. 3, Berta a jej kamaráti /
Jazyková a literárna výchova v špeciálnej a inkluzívnej edukácii /
Rozvíjanie komunikačnej a čitateľskej kompetencie žiakov s ľahkým stupňom mentálneho postihnutia v inklúzii /
Záverečná evalvačná správa : práca s rodinou v NP PRIM I. /
Ako sa naučiť čítať s porozumením : čitateľská gramotnosť pre 2. ročník základných škôl /
Vyrastať v chudobe: vplyv života v marginalizovaných rómskych komunitách na zdravie a vývin v ranom detstve /
Atlas rómskych komunít na Slovensku 2004 /
Lesedidaktik? Literaturdidaktik? : ein Dutzend Antworten für Einsteiger /
Hry pro rozvoj čtení : od batolete po školáka /
Žiak s intelektovým nadaním a poruchou pozornosti s hyperaktivitou v školskej inklúzii /
Ako sa naučiť čítať s porozumením : čitateľská gramotnosť pre žiakov 5.-6. ročník ZŠ a gymnázií s 8-ročným štúdiom /
Speciální pedagogika v praxi : [komplexní péče o děti se SPUCH] /
Mám dyslexii : průvodce pro pro dospívající a dospělé s se specifickými poruchami učení /
Komparácia výsledkov výskumov o žiakoch zo sociálne znevýhodneného prostredia v školách /
Základy psychológie, pedagogickej psychológie a špeciálnej pedagogiky pre pedagogických asistentov /
Výučba angličtiny žiakov so špecifickými vývinovými poruchami učenia a špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami. 1. časť, Výučba angličtiny žiakov s dys-poruchami /
Čtení a dyslexie /
Sonda do problematiky specifických poruch chování /
Deti s ADHD a ich výchova /
Výučba angličtiny žiakov so špecifickými poruchami učenia a špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami. 2. časť, Výučba angličtiny žiakov s autizmom /
Inkluzívna pedagogika a jej komponenty /
V4 ako výchova, vzdelávanie, voľný čas a vzájomná inšpirácia : podporné terapie pre deti s poruchami učenia /
Dokumentácia dieťaťa/žiaka so ŠVVP v materskej, základnej a strednej škole /
KuliFerdo : pre žiakov 1. až 4. ročníka ZŠ so špecifickými poruchami učenia. Pracovný zošit 1, Orientácia /
KuliFerdo : pre žiakov 1. až 4. ročníka ZŠ so špecifickými poruchami učenia. Pracovný zošit 2, Pozornosť I /
KuliFerdo : pre žiakov 1. až 4. ročníka ZŠ so špecifickými poruchami učenia. Pracovný zošit 3, Pozornosť II /
KuliFerdo : pre žiakov 1. až 4. ročníka ZŠ so špecifickými porucami učenia. Pracovný zošit 4, Pozornosť III /
KuliFerdo : pre žiakov 1. až 4. ročníka ZŠ so špecifickými poruchami učenia. Pracovný zošit 5, Zrakové vnímanie I /
KuliFerdo : pre žiakov 1. až 4. ročníka ZŠ so špecifickými poruchami učenia. Pracovný zošit 6, Zrakové vnímanie II /
KuliFerdo : pre žiakov 1. až 4. ročníka ZŠ so špecifickými poruchami učenia. Pracovný zošit 7, Sluchové vnímanie /
Vybrané aspekty edukácie žiakov s ťažkým a hlbokým mentálnym postihnutím /
Hovory se spodinou : dvacet pět osudů z okraje čínské společnosti /
Situačná analýza vybraných aspektov životnej úrovne domácností vylúčených rómskych osídlení /
Príbeh divadla bez domova /
A situational analysis of selected aspects of the living standard of households in marginalized roma settlements /
Príjmy, výdavky a spotreba domácností vylúčených rómskych osídlení /
Divadlo nielen ako umelecká aktivita /
Pastorace zvláštních skupin /
Stimulačný program na podporu pozitívnych interpretácií školského diskurzu /
Zrození vagabunda : neusedlí lidé v Čechách 17. a 18. století /
Raději zešílet v divočině : setkání s šumavskými samotáři /
Posledný pustovník : 27 rokov samoty v lese /
Bez podmínek : metody psychosociální podpory pro lidi užívající drogy /
"Nechtění" spoluobčané : skupiny obyvatel perzekvovaných či marginalizovaných z politických, národnostních, náboženských i jiných důvodů v letech 1945-1989 /
Rómska rodina v kontexte metód sociálnej práce /
Spolupráca ruže prináša : sonda do pracovnej integrácie osôb s viacnásobným znevýhodnením v období koronakrízy /
Diagnostika a stimulácia čitateľskej kompetencie žiakov z marginalizovaných rómskych komunít /
Z vrcholu na okraj : elity a marginalizované skupiny v dejinách našich miest /
Rómovia v literatúre pre deti a mládež na Slovensku /
Evalvácia behaviorálnych procedúr pri zvyšovaní komunikačnej kompetencie detí s poruchami autistického spektra /
Rómska literatúra v multikultúrnej a emocionálnej edukácii elementaristov /
Ľudo Ondrejov : antológia z tvorby pre deti a mládež /
Deti slnka : [adaptácia rovnomernej rómskej rozprávky D. Hivešovej-Šilanovej z knihy Vtáčatko Koráločka] /
Romany folk-tale (paramisi) in the inclusive education of the pupils from Roma ethnic group /
Partial cognitive functions in the context of reading comptetence of the pupil with mild intellectual disability in the school integration /
Deti Slnka : pre deti v predškolskom veku : [adaptácia rovnomernej rómskej rozprávky D. Hivešovej-Šilanovej z knihy Vtáčatko Koráločka] /
Slovník autorov rómskej literatúry pre deti a mládež /
Slovo o slove. : zborník Katedry komunikačnej a literárnej výchovy Pedagogickej fakulty Prešovskej univerzitzy. Ročník 13 /
Rómska identita (romipen) v rómskych rozprávkach (paramisa) /
Základy špeciálnej didaktiky slovenského jazyka a literatúry /
Edukácia žiakov zo sociálne znevýhodneného prostredia /
Vybrané aspekty školskej úspešnosti detí a žiakov zo sociálne znevýhodneného prostredia v podmienkach inklúzie na Slovensku /
Znevýhodněný žák : deficity dílčích funkcí a oslabení kognitivního výkonu /