Manažérstvo kvality /
Komplexné manažérstvo kvality /
Manažment kvality /
Efektivní řízení kvality /
Management kvality pro 21. století /
Manažérstvo kvality : systémy, princípy, postupy /
Inžinierstvo kvality produkcie /
Systém manažérstva kvality : podľa ISO 9001:2015 a jeho audity podľa ISO 19011:2018 /
Behaviorálne aspekty kvality /
Metódy hodnotenia kvality produktov /
Manažment kvality v zdravotnej starostlivosti /
Komplexné manažérstvo kvality : vysokoškolská učebnica /
Manažérstvo kvality procesov /
Quality management for information and library managers /
Kvalita v podporovanom zamestnávaní : výsledky záverečného prieskumu k projektu /
Controlling kvality v drevospracujúcom podniku : vedecká monografia /
Nástroje a metódy manažérstva kvality návody na cvičenia z predmetu manažment kvality /
Technológia stavieb /
Audity kvality /
Manažment kvality : vybrané metódy zlepšovania kvality /
Ochrana spotrebiteľa v manažérstve reklamácií /
Strategický manažment kvality v podmienkach agropodnikateľských subjektov na Slovensku /
Systém manažérstva kvality /
Produkt a konkurencia /
Systémové inžinierstvo kvality - zabezpečovanie kvality vo vybraných odvetviach obchodu a priemyslu /
Stredoeurópske fórum údržby 2011 : 11. ročník medzinárodnej vedecko-technickej konferencie konanej pod záštitou Ministerstva hospodárstva SR : zborník prednášok : 31.5.-1.6.2011, Vysoké tatry, Štrbské Pleso, hotel Patria /
Metódy hodnotenia kvality prepravných služieb /
Manažérstvo kvality a rizika : integrácia, princípy, metódy /
Systémy manažérstva kvality /
Trends in application of statistical methods for quality improvement XXI. (2023) : reviewed proceedings of posts from a XXI. international scientific conference, February 15th-17th, 2023, Hotel Glamour Kaluža.
Trends in application of statistical methods for quality improvement XXII. (2023) : reviewed proceedings of posts from a XXII. international scientific conference, July 26th-28th, 2023, Hotel Glamour Kaluža.
Trends in application of statistical methods for quality improvement XXIII. (2023) : reviewed proceedings of posts from a XXIII. international scientific conference, February 15th-17th, 2023, Hotel Glamour Kaluža.
Trends in application of statistical methods for quality improvement XXIV. (2023) : reviewed proceedings of posts from a XXIV. international scientific conference,November 08th-10th, 2023, Hotel Glamour Kaluža.
Audit v manažérskych systémoch (v kontexte s ISO 19011) /
Kontrola kvality materiálov : návody na cvičenia /
Behaviorálne aspekty kvality a ich vplyv na budovanie kultúry kvality : zborník vedeckých štúdií II z projektu VEGA 1/00318/19 /
Marketingový a operačný manažment v sociálnych službách /
The Poprad Economic and Management Forum 2021 : conference proceedings from international scientific conference 14th october 2021, Poprad, Slovak republic /
Quality - a constant challenge and a pillar of holistic management of social and pastoral services : scientific proceedings from international scientific conference : 24-th September 2021 /
Praktikum z marketingu služieb /
Kvalita softwaru : teorie a praxe /
Kvalita regulačného procesu počas pandémie COVID-19 : (skúmané obdobie 1.1.2020-30.6.2021) /
Management kvality a rizik psychiatrické péče /