Kvalita služby vnímaná zákazníkom /
Manažment vzťahov so zákazníkom / : [vedecká monografia] /
Ako lepšie porozumieť svojim zákazníkom /
Okolo ústrety. /
V ústrety človekovi. Hľadanie stratených čností, 2 /
V ústrety záhube /
V ústrety Bohu /
V ústrety Ježišovi /
V ústrety voľbám : odporúčajúca bibliografia.
Búrkam divým v ústrety /
V ústrety svojmu šťastiu. /
V ústrety novému miléniu. /
V ústrety vetru : scény z dedinského života /
BZCS 656 Marketing v praxi. Kniha 4. Komunikácia so zákazníkom. /
V ústrety 11. všeodborovému zjazdu /.
V ústrety komunizmu : pásmo k XII. sjazdu Koministické strany Československa /
V ústrety 17. zjazdu KSČ : odporúčajúca bibliografia /
Búrkam divým v ústrety : na 150. výročie narodenia Janka Kráľa /
Ideme v ústrety asketickej kultúre ? : Výber z diela. /
BZCS 656 Marketing v praxi. Kniha 7. Plánovanie a riadenie vzťahov k zákazníkom. /
Umenie predávať : príručka pre každého, kto z predávania žije alebo predávať chce /
Úprava výkladných skríň : príručka pre aranžérov a obchodníkov /
Úprava výkladných skríň : pre obchodné školy a učňovské školy obchodných živností a iné príbuzné učilištia /
V ústrety zákazníkom.
Dejiny staroveku - stredoveku : pomocný učebný text pre vnútornú potrebu /