STN ISO 37001: 2025 (01 0106), Systémy manažérstva proti korupcii. Požiadavky s usmernením na používanie.
STN ISO 37001: 2017 (01 0106), Systémy manažérstva proti korupcii. Požiadavky s návodom na použitie.
STN ISO 37001/Amd 1: 2025 (01 0106), Systémy manažérstva proti korupcii. Požiadavky s usmernením na používanie. Zmena Amd 1: Opatrenia súvisiace so zmenou klímy.
STN ISO 37301: 2022 (01 0107), Systémy manažérstva súladu. Požiadavky s usmernením na používanie.
STN ISO 45001: 2019 (83 3000), Systémy manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci. Požiadavky s usmernením na používanie.
STN ISO 37301/Amd 1: 2025 (01 0107), Systémy manažérstva súladu. Požiadavky s usmernením na používanie. Zmena Amd 1: Opatrenia súvisiace so zmenou klímy.
Právne nástroje boja proti korupcii. /
7 § proti korupcii v súdnictve /
Úloha polície v boji proti korupcii. /
STN EN ISO 9001: 2009 (01 0320), Systémy manažérstva kvality. Požiadavky (ISO 9001: 2008).
STN EN ISO 9001: 2016 (01 0320), Systémy manažérstva kvality. Požiadavky (ISO 9001: 2015).
STN P ISO/TS 9002: 2017 (01 0320), Systémy manažérstva kvality. Návod na používanie ISO 9001: 2015.
STN ISO 10007 (01 0304) Systémy manažérstva kvality : návod na manažérstvo konfigurácie.
STN ISO 10005 (01 0324) Systémy manažérstva kvality : návod na plány kvality.
STN EN ISO 50001: 2012 (38 0005), Systémy energetického manažérstva. Požiadavky s návodom na používanie (ISO 50001: 2011).
STN EN ISO 50001: 2020 (38 0005), Systémy energetického manažérstva. Požiadavky s návodom na používanie (ISO 50001: 2018).
STN EN 16001: 2010 (38 0005), Systémy energetického manažérstva. Požiadavky s návodom na používanie.
STN ISO/TS 16949 (01 0311) Systémy manažérstva kvality : osobitné požiadavky na používanie normy ISO 9001: 2000 v organizáciách na výrobu automobilov a ich náhradných dielcov.
STN EN ISO 22301: 2021 (83 0002), Ochrana spoločnosti. Systémy manažérstva kontinuity podnikania. Požiadavky (ISO 22301: 2019).
Systémy manažérstva kvality /
STN EN 16114: 2012 (96 5021), Služby manažérskeho poradenstva.
STN ISO 29990: 2012 (95 5305), Vzdelávacie služby neformálneho vzdelávania a prípravy. Základné požiadavky na poskytovateľov služieb.
STN ISO 37000: 2024 (01 0109), Spravovanie organizácií. Usmernenie.
STN ISO 10002: 2021 (01 0310), Manažérstvo kvality. Spokojnosť zákazníka. Návod na vybavenie sťažností v organizáciách.
STN P ISO/TS 10020: 2024 (01 0305), Systémy manažérstva kvality. Manažérstvo organizačných zmien. Procesy.
Technologické procesy v doprave a spojoch. : (Časť doprava). /
Sociálna práca, manažment a ekonómia výzvy v období ekonomickej krízy : zborník referátov z 3. ročníka vedeckej konferencie s medzinárodnou účasťou /
STN EN 1325: 2016 (01 0110), Manažérstvo hodnoty. Slovník. Termíny a definície.
Riadenie inovačných procesov v podniku : teoretické a praktické otázky tvorby a uplatňovania inovačných procesov v podniku /
STN ISO 10006: 2019 (01 0325), Manažérstvo kvality. Návod na manažérstvo kvality v projektoch.
STN EN ISO 9004: 2019 (01 0320), Manažérstvo kvality. Kvalita organizácie. Usmernenie na dosiahnutie udržateľného úspechu (ISO 9004: 2018).
STN ISO 10007: 2020 (01 0304), Manažérstvo kvality. Návod na manažérstvo konfigurácie.
STN ISO 37001: 2019 (01 0106), Systémy manažérstva proti korupcii. Požiadavky s usmernením na používanie.
STN ISO 10014: 2023 (01 0371), Systémy manažérstva kvality. Manažovanie výsledkov kvality organizácie. Návod na realizovanie finančných a ekonomických prínosov.
STN ISO 10004: 2022 (01 0307), Manažérstvo kvality. Spokojnosť zákazníka. Návod na monitorovanie a meranie.
Kvalita služieb - trvalá výzva /