Ľudský faktor - kl'účová podmienka inklúzie? /
Spoločné problémy špeciálnej a inkluzívnej pedagogiky : zborník vedeckých príspevkov /
Key components of inclusive education /
Deti s problémovým správaním v predprimárnej inkluzívnej edukácii /
Jazyková a literárna výchova v špeciálnej a inkluzívnej edukácii /
Kdo jsme? : rozmanitost rolí speciálního pedagoga očima speciálního pedagoga = Who are we? : variety of roles of special educational needs teachers as perceived by special educational needs teachers /
Mnohoraké podoby inkluzívnej školy, alebo, Predstavy o inkluzívnom vzdelávaní na Slovensku /
Inkluzivní speciální pedagogika /
Špeciálna pedagogika I. : kompedium nitrianskej špeciálnej pedagogiky /
Zborník z vedecko-výskumného a vzdelávacieho seminára "Projekty z Medzinárodných a domácich programov na Fakulte európských štúdií a regionálneho rozvoja Slovenskej poľnohospodárskej univerzity v Nitre v rokoch 2015-2020" /
Pedagogické prístupy k deťom s rozmanitými potrebami /
Education of students with special educational needs in inclusive settings /
Analýza údajov z výskumov zameraných na zistenie skúseností, postojov a názorov žiakov základných a stredných škôl na extrémizmus a rasizmus /
Inkluzívne prístupy k edukácii detí predškolského veku /
Autizmus : čo a ako robiť s deťmi a žiakmi v škole : poznať, aby sme mohli zasiahnuť : modely a stratégie : didaktická prax. Sprievodca /
Východiská a perspektívy inkluzívnej pedagogiky /
Špeciálna pedagogika : pre 4. ročník stredných odborných škôl /
Speciálněpedagogické minimum pro učitele : co dělat, když do třídy přijde žák se speciálními vzdělávacími potřebami /
Práca v rôznorodej triede : možnosti podpory žiaka a učiteľa /
Determinanty inkluzívnej edukácie v materských školách zapojených do národných projektov PRIM a PRIM II. /
Inkluzívna edukácia ako multidimenzionálny výchovný problém /
Súčasnosť a perspektívy didaktiky chémie III. : medzinárodná konferencia : Donovaly, 29.-31.5.2013 /
Nultý ročník a edukácia rómskych žiakov /
Inkluzívna pedagogika a jej komponenty /
Dítě s diabetem v kolektivu dětí : glosy pro učitele, vychovatele a trenéry /
Integrovaná didaktika slovenského jazyka a literatúry pre primárne vzdelávanie /
Žáci s poruchou autistického spektra v běžné škole : možnosti integrace na ZŠ a SŠ /
Súčasné teórie edukačných premien v školstve : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Nitra, 5.-6. septembra 2006. 2. diel, Vzdelávanie v zrkadle doby /
Schola excludus /
Reflection of inclusive education of the 21st century in correlative scientific fields : (how to turn risks into chances) /
Inkluzivní vzdělávání /
Tvorba inkluzívneho vysokoškolského prostredia /
Dieťa s problémovým správaním v materskej škole /
Kroky k inkluzívnej škole /
Rizikové správanie dospievajúcich v systéme vyššieho sekundárneho vzdelávania /
Povolání: asistent pedagoga : kompetence asistenta pedagoga podporujícího žáky s poruchou autistického spektra /
Projekt inklúzia v materskej škole : usmernenia a námety, ako prispôsobiť vzdelávacie prostredie materskej školy všetkým deťom bez rozdielu. 1 /
Projekt inklúzia v materskej škole : metodické odporúčania a pedagogická diagnostika v materskej škole zamerané na rozvoj jedinečnosti každého dieťaťa. 2 /
Policy impact of the eastern partnership on Ukraine : trade, energy, and visa dialogue /
Euraxess Slovensko : sprievodca mobilitou výskumných pracovníkov /
Euraxess Slovakia : the international researcher´s guide to Slovakia /
Šikanovanie v prostredí školy : (možnosti prevencie a zvládania) /
Revue mladých vedcov : zborník vedeckých prác doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov /
Dětská hudební tvořivost v preprimárním vzdělávání /
Pozícia a význam printových médií pre detského adresáta na Slovensku : komparácia v medzinárodnom kontexte /
Metodologie výzkumu politiky /
Stockholm Junior Water Prize v školskom roku 2009/2010 : príručka pre žiakov stredných škôl ako pripraviť úspešný výskumný projekt /
Prosociální charakteristiky osobnosti dobrovolníků /
Mars-500 : fakta a postřehy ze simulovaného letu na rudou planetu /
Právo jako prvotní determinant evropské integrace : závěrečná zpráva a dokumenty o řešení badatelské vědecko-výzkumné úlohy č. 002-ÚPSI/P/2012-2014/VV-H:ČR /
Výskum organizačnej kultúry : (na príklade Univerzitnej knižnice v Bratislave) /
Úspěšný návrh výzkumu /
Metódy výskumu vo vzduchotechnike /
Design x science : doctoral design research projects at FAD STU in Bratislava /
Práca na podloženej teórii v kvalitatívnom výskume /
Zaostrené na výskum a vývoj : príklady dobrej praxe : operačný program výskum a vývoj.
Správne rozvíjajme reč dieťaťa /
Diagnostika narušené komunikační schopnosti u dospělých /
Logopedické repetitórium : teoretické východiská súčasnej logopédie, moderné prístupy k logopedickej starostlivosti o osoby s narušenou komunikačnou schopnosťou /
Zabráňme poruchám reči u detí /
Efeta - otvor sa : ročenka vedecko-odborného časopisu o komplexnej rehabilitácii ľudí s postihnutím : [sumár príspevkov - autorský, názvový a systematický katalóg : 20 rokov časopisu Efeta]. Ročník 2011 /
Inkluzivní pedagogika /
Rozvíjanie reči mentálne retardovaných detí raného a predškolského veku. /
Diagnostika narušenej komunikačnej schopnosti. /
Logopaedica 3. /
Logopaedica 1. : Zborník Slovenskej asociácie logopédov. /
Nové cesty k postihnutým ľuďom : rozvoj systému, poradenstva a integrácie /
Logopaedica 2. /
Symptomatické poruchy řeči u dětí. /
Terapia narušenej komunikačnej schopnosti. /
Efeta - otvor sa 2000. : Ročenka časopisu o komplexnej rehabilitácii ľudí s postihnutím. /
Logopaedica 4. : Zborník Slovenskej asociácie logopédov. /
Logopaedica 5. : Zborník Slovenskej asociácie logopédov. /
Logopaedica 6. : Zborník Slovenskej asociácie logopédov. /
Príbeh sociálnej pedagogiky : vývoj, aktuálny stav a budúcnosť sociálnej pedagogiky v slovensko-českom prostredí /
Koncept inkluzívnej edukácie v sociálno-pedagogických bádaniach /
Sociálno-výchovná starostlivosť o dieťa v moderných slovenských dejinách /