Key components of inclusive education /
Koncept inkluzívnej edukácie v sociálno-pedagogických bádaniach /
Inkluzivní speciální pedagogika /
Index inklúzie : príručka na rozvoj škôl s dôrazom na inkluzívne hodnoty /
Špeciálna pedagogika I. : kompedium nitrianskej špeciálnej pedagogiky /
Pedagogické prístupy k deťom s rozmanitými potrebami /
Education of students with special educational needs in inclusive settings /
Spoločné problémy špeciálnej a inkluzívnej pedagogiky : zborník vedeckých príspevkov /
Kdo jsme? : rozmanitost rolí speciálního pedagoga očima speciálního pedagoga = Who are we? : variety of roles of special educational needs teachers as perceived by special educational needs teachers /
Špeciálna pedagogika : pre 4. ročník stredných odborných škôl /
Autizmus : čo a ako robiť s deťmi a žiakmi v škole : poznať, aby sme mohli zasiahnuť : modely a stratégie : didaktická prax. Sprievodca /
Práca v rôznorodej triede : možnosti podpory žiaka a učiteľa /
Speciálněpedagogické minimum pro učitele : co dělat, když do třídy přijde žák se speciálními vzdělávacími potřebami /
Príbeh sociálnej pedagogiky : vývoj, aktuálny stav a budúcnosť sociálnej pedagogiky v slovensko-českom prostredí /
Jednotlivec s nevyliečiteľnou chorobou v kontexte pedagogiky telesne postihnutých, chorých a zdravotne oslabených /
Katalog podpůrných opatření : dílčí část : pro žáky s potřebou podpory ve vzdělávání z důvodu zrakového postižení a oslabení zrakového vnímání /
Metodická príručka inkluzívneho predprimárneho vzdelávania /
Učiace sa spoločenstvo - výzva pre inklúzívne vzdelávanie /
Mnohoraké podoby inkluzívnej školy, alebo, Predstavy o inkluzívnom vzdelávaní na Slovensku /
Autizmus : čo a ako robiť s deťmi a mládežou v škole : stratégia intervencie a didaktických činností pre deti a mládež s nízkou úrovňou funkčnosti. Pracovný zošit 1 /
Inkluzívna edukácia ako multidimenzionálny výchovný problém /
Súčasnosť a perspektívy didaktiky chémie III. : medzinárodná konferencia : Donovaly, 29.-31.5.2013 /
Nultý ročník a edukácia rómskych žiakov /
Inkluzívna pedagogika a jej komponenty /
Dítě s diabetem v kolektivu dětí : glosy pro učitele, vychovatele a trenéry /
Integrovaná didaktika slovenského jazyka a literatúry pre primárne vzdelávanie /
Žáci s poruchou autistického spektra v běžné škole : možnosti integrace na ZŠ a SŠ /
Súčasné teórie edukačných premien v školstve : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Nitra, 5.-6. septembra 2006. 2. diel, Vzdelávanie v zrkadle doby /
Schola excludus /
Reflection of inclusive education of the 21st century in correlative scientific fields : (how to turn risks into chances) /
Inkluzivní vzdělávání /
Tvorba inkluzívneho vysokoškolského prostredia /
Deti s problémovým správaním v predprimárnej inkluzívnej edukácii /
Dieťa s problémovým správaním v materskej škole /
Kroky k inkluzívnej škole /
Rizikové správanie dospievajúcich v systéme vyššieho sekundárneho vzdelávania /
Povolání: asistent pedagoga : kompetence asistenta pedagoga podporujícího žáky s poruchou autistického spektra /
Projekt inklúzia v materskej škole : usmernenia a námety, ako prispôsobiť vzdelávacie prostredie materskej školy všetkým deťom bez rozdielu. 1 /
Projekt inklúzia v materskej škole : metodické odporúčania a pedagogická diagnostika v materskej škole zamerané na rozvoj jedinečnosti každého dieťaťa. 2 /
Speciální pedagogika v praxi : [komplexní péče o děti se SPUCH] /
Mám dyslexii : průvodce pro pro dospívající a dospělé s se specifickými poruchami učení /
Komparácia výsledkov výskumov o žiakoch zo sociálne znevýhodneného prostredia v školách /
Základy psychológie, pedagogickej psychológie a špeciálnej pedagogiky pre pedagogických asistentov /
Výučba angličtiny žiakov so špecifickými vývinovými poruchami učenia a špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami. 1. časť, Výučba angličtiny žiakov s dys-poruchami /
Čtení a dyslexie /
Sonda do problematiky specifických poruch chování /
Deti s ADHD a ich výchova /
Výučba angličtiny žiakov so špecifickými poruchami učenia a špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami. 2. časť, Výučba angličtiny žiakov s autizmom /
V4 ako výchova, vzdelávanie, voľný čas a vzájomná inšpirácia : podporné terapie pre deti s poruchami učenia /
Dokumentácia dieťaťa/žiaka so ŠVVP v materskej, základnej a strednej škole /
KuliFerdo : pre žiakov 1. až 4. ročníka ZŠ so špecifickými poruchami učenia. Pracovný zošit 1, Orientácia /
KuliFerdo : pre žiakov 1. až 4. ročníka ZŠ so špecifickými poruchami učenia. Pracovný zošit 2, Pozornosť I /
KuliFerdo : pre žiakov 1. až 4. ročníka ZŠ so špecifickými poruchami učenia. Pracovný zošit 3, Pozornosť II /
KuliFerdo : pre žiakov 1. až 4. ročníka ZŠ so špecifickými porucami učenia. Pracovný zošit 4, Pozornosť III /
KuliFerdo : pre žiakov 1. až 4. ročníka ZŠ so špecifickými poruchami učenia. Pracovný zošit 5, Zrakové vnímanie I /
KuliFerdo : pre žiakov 1. až 4. ročníka ZŠ so špecifickými poruchami učenia. Pracovný zošit 6, Zrakové vnímanie II /
KuliFerdo : pre žiakov 1. až 4. ročníka ZŠ so špecifickými poruchami učenia. Pracovný zošit 7, Sluchové vnímanie /
Vybrané aspekty edukácie žiakov s ťažkým a hlbokým mentálnym postihnutím /
Ľudský faktor - kl'účová podmienka inklúzie? /
Sociálno-výchovná starostlivosť o dieťa v moderných slovenských dejinách /