Moderný marketing v knižniciach : hľadanie cesty k spokojnému používateľovi služieb : zborník príspevkov zo 17. ročníka odborného seminára pre zamestnancov knižníc TLib, ktorý sa konal dňa 15.-16. mája 2018 /
Prečo školstvo potrebuje marketing? /
Marketing /
Marketing I. /
Direct, digital & data-driven marketing /
Marketing pre obchodné akadémie /
Aplikovaný marketing /
Principles of marketing /
Marketing : Einführung in Theorie und Praxis /
Marketing a kereskedelmi akadémia számára /
Digitálny marketing : vybrané nástroje prezentácie podniku v online priestore /
Marketing pre stredné školy : modená učebnica /
Marketing pre stredné školy : moderná učebnica /
Industrial marketing strategy /
Marketing management /
Marketing : vývoj od klasického k novodobému /
Marketing I : pre študijné odbory stredných odborných škôl /
16. storočie v zrkadle knižnej kultúry : zborník príspevkov ; [6.-7. novembra 2012, Banská Bystrica] /
Fungovanie knižníc v zmenených ekonomických podmienkach a špecifické požiadavky používateľov v období hospodárskej krízy : zborník príspevkov z 12. ročníka odborného seminára pre pracovníkov knižníc, ktorý sa konal dňa 24. apríla 2012 /
Miscellanea : oddělení rukopisů a starých tisků. (6/1) /
Štatistický prehľad činnosti knižníc v Slovenskej republike za rok 2012 /
Čitateľ a knižnice v ére digitalizácie : zborník materiálov z medzinárodnej vedeckej konferencie, konanej 21. septembra 2012 na Filozofickej fakulte PU v Prešove /
Štátna vedecká knižnica v Košiciach : bakalárska práca /
Smernice IFLA a smernice IFLA/UNESCO 2002-2009 : [súbor dokumentov publikovaných IFLA v rokoch 2002-2009] /
Štatistický prehľad činnosti lekárskych knižníc za rok 2010 /
Historické rukopisy a neznáme rukopisné diela vo fondoch historických knižníc mesta Prešov. II.
Podtatranská knižnica Poprad 1952-2002 /
Bulletin 2009 : National Széchényi Library. /
Štatistický prehľad činnosti lekárskych knižníc za rok 2009 /
Knižnice Košického samosprávneho kraja.
Umweltbibliotheken : ein aktueller Wegweiser /
Sigelverzeichnis für die Bibliotheken der Bundesrepublik Deutschland : Stand: 1990 /
Pop goes the library . : using pop culture to connect with your whole community /
Library science abstracts.
The library : ann illustrated history /
International dictionary of library histories : Volume 2, Libraries: National Library of Canada to Zürich Central Library /
Štatistický prehľad činnosti knižníc v Slovenskaj republike za rok 2009 /
Jak prodat neviditelné : průvodce moderním marketingem /
Marketingový plán : příprava a úspěšná realizace /
Základy marketingu I /
Encyclopedia of sports management and marketing. Volume 1, [A-E] /
Encyclopedia of sports management and marketing. Volume 2, [E-M] /
Encyclopedia of sports management and marketing. Volume 3, [N-S] /
Encyclopedia of sports management and marketing. Volume 4, [S-Z, Index] /
Šíleně jednoduché : posedlost, která pohání Apple k úspěchu /
Základy marketingu /
Marketing : praktikum /
Informačné systémy marketingu : praktikum /
Law and markets /
Marketingový odbytový kanál /
Marketing & Sales Management /
Možnosti zvyšovania efektívnosti ekonomiky a správy spoločnosti v SR : (vybrané otázky) /
Problémy marketingu vo verejnom sektore /
Vezmi život do svojich rúk : rady k úspechu a šťastiu od manažéra a filantropa, spoluzakladateľa Triangla, Quatra a Dobrého Anjela /
Ako som vybudoval miliardovú firmu : zo Spiša na Floridu /
Marketing your library´s electronic resources : a how -to-do-it manual /
Progressletter : synergia myšlienok.
Prečo o nás nevedia? : knižničný marketing bez peňazí : zborník príspevkov z konferencie konanej v rámci celoslovenskej kampane na podporu knižníc a čítania Do knižnice : Martin, 30. november 2010 /