Štátna vedecká knižnica v Košiciach - Hlavná 10, 042 30 Košice, tel. +421918245888, e-mail: svkk@svkk.sk Preskočiť na obsah Zabudol som heslo
VuFind
  • 0 položky (Plný)
  • Registrácia
  • Odhlásiť
  • Prihlásiť
  • Študovňa
    • Študovňa kníh
    • Americké centrum
    • Študovňa periodík
    • Nemecká knižnica
    • Hala služieb
    • Regionálna lieratúra
    • Historické fondy
  • Digitálna zbierka
    • Knihy
    • Noviny
    • E-knihy
    • Platne, CD
  • Jazyk
    • Slovenčina
    • English
Pokročilý
  • Channels
  • Manipulačno-komunikačné a persuazívno-komunikačné koncepcie /
Vyhľadať ďalšie pohľady:

Podobné jednotky: Manipulačno-komunikačné a persuazívno-komunikačné koncepcie /

Reklama : jak dělat reklamu /

Reklama : jak dělat reklamu /

Mediálna lingvistika : východiská kritickej analýzy mediálnych textov /

Psychologie komunikace /

Komunikačné techniky /

Mediensprache : eine Einführung in Sprache und Kommunikationsformen der Massenmedien /

Komunikačné techniky /

Komunitné média /

Úvod do štúdia mediálnych produktov /

Advertising by design : generating and designing creative ideas across media /

Na rozhraní komunikácie a persuázie : modely a stratégie odborného diskurzu /

Komunikačné trojčlenky /

Das Mediensystem Deutschlands : Strukturen, Märkte, Regulierung /

Mediální výchova /

Vybrané kapitoly z public relations : vysokoškolské učebné texty pre študentov nemarketingových odborov /

Public relations a médiá /

Marketingová komunikácia a médiá 15 : zborník vedeckých štúdií z oblasti histórie a teórie marketingovej komunikácie a médií /

Férová rétorika : nejlepší přesvědčovací techniky /

Marketingová komunikácia a médiá 17 : zborník vedeckých štúdií z oblasti histórie a teórie marketingovej komunikácie a médií /

Marketingová komunikácia a médiá 12 : zborník vedeckých štúdií /

Téma: reklamná stratégia

Vedecké aspekty tvorby modernej reklamy : [ako vytvoriť pútavú reklamu] /

Strategie digitálního marketingu : komplexní přístup k budování strategie pro on-line marketing /

Vizuálne znečistenie cestnej infraštruktúry /

Reklama : plánování a příprava /

Reklama : jak dělat reklamu /

Advertising by design : generating and designing creative ideas across media /

Reklama : jak dělat reklamu /

Reklama : jak dělat reklamu /

Manipulačno-komunikačné a persuazívno-komunikačné koncepcie /

Téma: komunikácia (oznamovanie)

  • Téma: mediálna komunikácia
  • Téma: persuázia
  • Téma: advertising strategy
  • Téma: human communication
  • Téma: communication in mass media
  • Téma: persuasion

Komunikace v textu a s textem /

Manipulačno-komunikačné a persuazívno-komunikačné koncepcie /

Autor: Odaloš, Pavol, 1960-

Literáronymá v slovenskej literatúre /

Zborník materálov z 9. medzinárodnej vedeckej konferencie o komunikácii Synchrónne a diachrónne kontexty jazykovej komunikácie : Banská Bystrica 17.-18.9.2015 /

Sociálny kontext onymie /

Literáronymá v slovenskej literatúre /

Manipulačno-komunikačné a persuazívno-komunikačné koncepcie /


Možnosti vyhľadávania

  • História vyhľadávaní
  • Pokročilé vyhľadávania

Objavte viac

  • Prechádzanie katalógu
  • Abecedné prechádzanie
  • Grafické prechádzanie katalógu
  • Nové tituly v katalógu

Viac katalógov

  • Historické fondy
  • Bibliografia
  • Online menný lístkový katalóg

Hľadáte pomoc?

  • Tipy pre vyhľadávanie
  • Často kladené otázky