Vybrané aspekty školskej úspešnosti detí a žiakov zo sociálne znevýhodneného prostredia v podmienkach inklúzie na Slovensku /
Sociálne poradenstvo ako nástroj riešenia sociálnej exklúzie v kontexte znevýhodnenia a diskriminácie pri uplatňovaní práva a právom chránených záujmov /
Diagnostika a stimulácia čitateľskej kompetencie žiakov so stredným stupňom mentálneho postihnutia /
Edukačná podpora prevencie problémov s návykovými látkami u rómskych žiakov zo sociálne znevýhodneného prostredia /
Kvalita v systéme modernej výučby /
Deti s problémovým správaním v predprimárnej inkluzívnej edukácii /
Školský podporný tím : teoretický a praktický sprievodca /
Inkluzívne prístupy k edukácii detí predškolského veku /
Zapoj sa do inklúzie! : príručka o európskych projektoch zameraných na inklúziu mládeže so zdravotným znevýhodnením /
S inklúziou od raného veku : dieťa s odlišnosťou a jeho vstup do kolektívu /
Rozvíjanie reči rómskych žiakov zo sociálne znevýhodneného prostredia v špeciálnej základnej škole /
Stratégie výučby s podporou IKT v technickom vzdelávaní /
Výchova k zdraviu v edukácii rómskych žiakov zo sociálne znevýhodneného prostredia : zborník vedeckých štúdií /
Škola v dobrých rukou : klíčové činnosti ředitele (nejen) střední školy /
Diagnostika a stimulácia čitateľskej kompetencie žiakov z marginalizovaných rómskych komunít /
Podpora příležitostí lidí s mentálním handicapem /
Roma felzárkózás és a szociális gondoskodás = Inklúzia Rómov a sociálna starostlivosť /
A okraje máš kde? /
Kľúčové kompetencie obchodného manažéra pre úspešný výkon obchodnej práce /
Ľudia bez domova v kontexte sociálnej inklúzie v podmienkach Slovenskej republiky /
Speciální pedagogika v praxi : [komplexní péče o děti se SPUCH] /
Mám dyslexii : průvodce pro pro dospívající a dospělé s se specifickými poruchami učení /
Komparácia výsledkov výskumov o žiakoch zo sociálne znevýhodneného prostredia v školách /
Základy psychológie, pedagogickej psychológie a špeciálnej pedagogiky pre pedagogických asistentov /
Výučba angličtiny žiakov so špecifickými vývinovými poruchami učenia a špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami. 1. časť, Výučba angličtiny žiakov s dys-poruchami /
Čtení a dyslexie /
Sonda do problematiky specifických poruch chování /
Deti s ADHD a ich výchova /
Výučba angličtiny žiakov so špecifickými poruchami učenia a špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami. 2. časť, Výučba angličtiny žiakov s autizmom /
Inkluzívna pedagogika a jej komponenty /
V4 ako výchova, vzdelávanie, voľný čas a vzájomná inšpirácia : podporné terapie pre deti s poruchami učenia /
Dokumentácia dieťaťa/žiaka so ŠVVP v materskej, základnej a strednej škole /
KuliFerdo : pre žiakov 1. až 4. ročníka ZŠ so špecifickými poruchami učenia. Pracovný zošit 1, Orientácia /
KuliFerdo : pre žiakov 1. až 4. ročníka ZŠ so špecifickými poruchami učenia. Pracovný zošit 2, Pozornosť I /
KuliFerdo : pre žiakov 1. až 4. ročníka ZŠ so špecifickými poruchami učenia. Pracovný zošit 3, Pozornosť II /
KuliFerdo : pre žiakov 1. až 4. ročníka ZŠ so špecifickými porucami učenia. Pracovný zošit 4, Pozornosť III /
KuliFerdo : pre žiakov 1. až 4. ročníka ZŠ so špecifickými poruchami učenia. Pracovný zošit 5, Zrakové vnímanie I /
KuliFerdo : pre žiakov 1. až 4. ročníka ZŠ so špecifickými poruchami učenia. Pracovný zošit 6, Zrakové vnímanie II /
KuliFerdo : pre žiakov 1. až 4. ročníka ZŠ so špecifickými poruchami učenia. Pracovný zošit 7, Sluchové vnímanie /
Vybrané aspekty edukácie žiakov s ťažkým a hlbokým mentálnym postihnutím /
Inkluzívna edukácia ako multidimenzionálny výchovný problém /
Súčasnosť a perspektívy didaktiky chémie III. : medzinárodná konferencia : Donovaly, 29.-31.5.2013 /
Nultý ročník a edukácia rómskych žiakov /
Dítě s diabetem v kolektivu dětí : glosy pro učitele, vychovatele a trenéry /
Integrovaná didaktika slovenského jazyka a literatúry pre primárne vzdelávanie /
Žáci s poruchou autistického spektra v běžné škole : možnosti integrace na ZŠ a SŠ /
Súčasné teórie edukačných premien v školstve : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Nitra, 5.-6. septembra 2006. 2. diel, Vzdelávanie v zrkadle doby /
Schola excludus /
Reflection of inclusive education of the 21st century in correlative scientific fields : (how to turn risks into chances) /
Inkluzivní vzdělávání /
Tvorba inkluzívneho vysokoškolského prostredia /
Dieťa s problémovým správaním v materskej škole /
Kroky k inkluzívnej škole /
Rizikové správanie dospievajúcich v systéme vyššieho sekundárneho vzdelávania /
Povolání: asistent pedagoga : kompetence asistenta pedagoga podporujícího žáky s poruchou autistického spektra /
Education of students with special educational needs in inclusive settings /
Projekt inklúzia v materskej škole : usmernenia a námety, ako prispôsobiť vzdelávacie prostredie materskej školy všetkým deťom bez rozdielu. 1 /
Projekt inklúzia v materskej škole : metodické odporúčania a pedagogická diagnostika v materskej škole zamerané na rozvoj jedinečnosti každého dieťaťa. 2 /
Rómovia v literatúre pre deti a mládež na Slovensku /
Evalvácia behaviorálnych procedúr pri zvyšovaní komunikačnej kompetencie detí s poruchami autistického spektra /
Rómska literatúra v multikultúrnej a emocionálnej edukácii elementaristov /
Ľudo Ondrejov : antológia z tvorby pre deti a mládež /
Deti slnka : [adaptácia rovnomernej rómskej rozprávky D. Hivešovej-Šilanovej z knihy Vtáčatko Koráločka] /
Romany folk-tale (paramisi) in the inclusive education of the pupils from Roma ethnic group /
Partial cognitive functions in the context of reading comptetence of the pupil with mild intellectual disability in the school integration /
Deti Slnka : pre deti v predškolskom veku : [adaptácia rovnomernej rómskej rozprávky D. Hivešovej-Šilanovej z knihy Vtáčatko Koráločka] /
Rozvíjanie komunikačnej a čitateľskej kompetencie žiakov s ľahkým stupňom mentálneho postihnutia v inklúzii /
Slovník autorov rómskej literatúry pre deti a mládež /
Slovo o slove. : zborník Katedry komunikačnej a literárnej výchovy Pedagogickej fakulty Prešovskej univerzitzy. Ročník 13 /
Rómska identita (romipen) v rómskych rozprávkach (paramisa) /
Základy špeciálnej didaktiky slovenského jazyka a literatúry /
Edukácia žiakov zo sociálne znevýhodneného prostredia /
Žiak s intelektovým nadaním a poruchou pozornosti s hyperaktivitou v školskej inklúzii /
Jazyková a literárna výchova v špeciálnej a inkluzívnej edukácii /
Znevýhodněný žák : deficity dílčích funkcí a oslabení kognitivního výkonu /