Technológia rozšírenej reality v matematickej edukácii: SWOT analýza /
Virtuálna, rozšírená a zmiešaná realita v architektúre /
Ilúzia a virtuálna realita v umení /
Rozšírená realita a jej využitie v priemyselnom inžinierstve /
Virtuálne a digitálne projektové metodiky a ich experimentálne overovanie : autoreferát habilitačnej práce k habilitačnému konaniu za docenta v odbore habilitačného konania a inauguračného konania strojárstvo /
Ako využiť zmiešanú realitu v architektúre /
Kolaboratívna virtuálna realita a rozhrania systémov /
Sociální pouto v éře virtuality /
Virtuálna realita a možnosti jej uplatnenia pri vzdelávaní v oblasti bezpečnosti strojov /
Rozšírená realita v primárnej matematickej edukácii : analýza edukačných aktivít študentov - budúcich pedagógov /
Metavesmír : digitálna Zem - svet vychádzajúcich trendov /
Abstrakcia a realita /
Digitální extáze : iluze umělé (nápodoby) inteligence /
Playstation Svet snov /
Projektovanie výrob budúcnosti : modelovanie a virtuálna realita v priemyselnej praxi /
Marketing cestovného ruchu : praktikum - príklady dobrej praxe /
VRML. : Bringing virtual reality to the Internet. /
Kyberkultura : zpráva pro Radu Evropy v rámci projektu "Nové technologie: kulturní spolupráce a komunikace" /
Manažment sociálnych sietí /
Filozofia a médiá : k filozofickej reflexii vplyvu médií na utváranie (súčasnej) kultúry /
Popkultúra: návod na použitie /
Odpoutané obrazy : archeologie českého virtuálního prostoru /
VRML v příkladech /
O nových médiích, modularitě a simulaci /
Virtuálne produkty v múzeu I. : využitie na príklade hradu Slanec /
Smart revoluce : budoucnost přichází právě teď! /
Múzejná kyberkultúra /
Architektúra pohyblivého obrazu /
Narativ jako virtuální realita : imerze a interaktivita v literatuře a elektronických médiích /
Realita virtuálna /