Diagnostika a stimulácia čitateľskej kompetencie žiakov z marginalizovaných rómskych komunít /
Rozvíjanie komunikačnej a čitateľskej kompetencie žiakov s ľahkým stupňom mentálneho postihnutia v inklúzii /
Mentální postižení /
Edukácia žiakov zo sociálne znevýhodneného prostredia /
Partial cognitive functions in the context of reading comptetence of the pupil with mild intellectual disability in the school integration /
Domácí vzdělávání /
Kapitoly z pedagogickej psychológie : učebné texty sú zamerané na psychologické zákonitosti výchovno-vzdelávacieho procesu /
Metódy psychologických výskumov : (výskumné metódy v pedagogickej psychológii) /
Pedagogická psychologie /
Mental retardation. : A life cycle approach. /
Výchova, vychovávateľ, vychovávateľstvo /
Jazyková a literárna výchova v špeciálnej a inkluzívnej edukácii /
Soudobé teorie vzdělávání /
Základy metodológie pedagogického výskumu a pedagogická diagnostika /
Kvalita v systéme modernej výučby /
Diagnostika a stimulácia detí materských škôl ako súčasť národného projektu PRIM II. /
Pedagogická diagnostika v praxi materskej školy : ako získať informácie o napredovaní dieťaťa a spätnú väzbu k svojmu pedagogickému pôsobeniu /
Az értékelés háttéraspektusai az oktatásban /
Pedagogická psychologie pro učitele : psychologie ve výchově a vzdělávání /
Kľúčové kompetencie obchodného manažéra pre úspešný výkon obchodnej práce /
Kompetencie v predškolskej edukácii /
Trendy úrovne kľúčových kompetencií žiakov 4. ročníka základných škôl : národná správa z medzinárodných výskumov PIRLS 2011- čitateľská gramotnosť a TIMSS 2011- matematika a prírodné vedy /
Zbierka úloh zo štatistickej gramotnosti /
Zbierka úloh z finančnej gramotnosti /
Nápadník aktivit k volbě budoucího povolání : se zaměřením na řemesla a služby : [pro základní, praktické i speciální školy] /
Ponukový katalóg nových programov kontinuálneho vzdelávania na školský rok 2012/2013. 1. časť /
Ponukový katalóg nových programov kontinuálneho vzdelávania na školský rok 2012/2013. 2. časť /
Dejepis v pedagogických dokumentoch a vo vyučovaní /
Logopedická prevence v mateřské škole /
Firemné vzťahy : manuál na riešenie neštandardných situácií na pracovisku /
Zážitkové výukové programy : [multimédia : interakce : diskuse : aktuální témata] /
Klíčové kompetence jako způsob myšlení o vzdělávání v preprimární a primární edukaci : česko-slovenské pedagogické a psychologické studie /
Občianske kompetencie ako súčasť kľúčových kompetencií žiaka strednej školy : (sociologický výskum občianskych kompetencií) /
Krok za krokom k uznaniu, -alebo, Zo zákulisia uznávania neformálneho vzdelávania v práci s mládežou na Slovensku /
Povolání chirurg : specifická pomáhající profese /
Cudzojazyčná edukácia v kontexte rozvoja kľúčových kompetencií /
Edukace osob se zrakovým postižením v osobnostním pojetí /
Vytvárajme bezpečné a otvorené školské prostredie pomocou metódy C&SCO pre školy : príručka o metóde C&SCO pre školy /
Médiá a informácie v práci s mládežou /
Klíčové kompetence a jejich rozvíjení : východiska, metody, cvičení a hry /
Speciální pedagogika v praxi : [komplexní péče o děti se SPUCH] /
Mám dyslexii : průvodce pro pro dospívající a dospělé s se specifickými poruchami učení /
Komparácia výsledkov výskumov o žiakoch zo sociálne znevýhodneného prostredia v školách /
Základy psychológie, pedagogickej psychológie a špeciálnej pedagogiky pre pedagogických asistentov /
Výučba angličtiny žiakov so špecifickými vývinovými poruchami učenia a špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami. 1. časť, Výučba angličtiny žiakov s dys-poruchami /
Čtení a dyslexie /
Sonda do problematiky specifických poruch chování /
Deti s ADHD a ich výchova /
Výučba angličtiny žiakov so špecifickými poruchami učenia a špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami. 2. časť, Výučba angličtiny žiakov s autizmom /
Inkluzívna pedagogika a jej komponenty /
V4 ako výchova, vzdelávanie, voľný čas a vzájomná inšpirácia : podporné terapie pre deti s poruchami učenia /
Dokumentácia dieťaťa/žiaka so ŠVVP v materskej, základnej a strednej škole /
KuliFerdo : pre žiakov 1. až 4. ročníka ZŠ so špecifickými poruchami učenia. Pracovný zošit 1, Orientácia /
KuliFerdo : pre žiakov 1. až 4. ročníka ZŠ so špecifickými poruchami učenia. Pracovný zošit 2, Pozornosť I /
KuliFerdo : pre žiakov 1. až 4. ročníka ZŠ so špecifickými poruchami učenia. Pracovný zošit 3, Pozornosť II /
KuliFerdo : pre žiakov 1. až 4. ročníka ZŠ so špecifickými porucami učenia. Pracovný zošit 4, Pozornosť III /
KuliFerdo : pre žiakov 1. až 4. ročníka ZŠ so špecifickými poruchami učenia. Pracovný zošit 5, Zrakové vnímanie I /
KuliFerdo : pre žiakov 1. až 4. ročníka ZŠ so špecifickými poruchami učenia. Pracovný zošit 6, Zrakové vnímanie II /
KuliFerdo : pre žiakov 1. až 4. ročníka ZŠ so špecifickými poruchami učenia. Pracovný zošit 7, Sluchové vnímanie /
Vybrané aspekty edukácie žiakov s ťažkým a hlbokým mentálnym postihnutím /
Rómovia v literatúre pre deti a mládež na Slovensku /
Evalvácia behaviorálnych procedúr pri zvyšovaní komunikačnej kompetencie detí s poruchami autistického spektra /
Rómska literatúra v multikultúrnej a emocionálnej edukácii elementaristov /
Ľudo Ondrejov : antológia z tvorby pre deti a mládež /
Deti slnka : [adaptácia rovnomernej rómskej rozprávky D. Hivešovej-Šilanovej z knihy Vtáčatko Koráločka] /
Romany folk-tale (paramisi) in the inclusive education of the pupils from Roma ethnic group /
Deti Slnka : pre deti v predškolskom veku : [adaptácia rovnomernej rómskej rozprávky D. Hivešovej-Šilanovej z knihy Vtáčatko Koráločka] /
Slovník autorov rómskej literatúry pre deti a mládež /
Slovo o slove. : zborník Katedry komunikačnej a literárnej výchovy Pedagogickej fakulty Prešovskej univerzitzy. Ročník 13 /
Rómska identita (romipen) v rómskych rozprávkach (paramisa) /
Základy špeciálnej didaktiky slovenského jazyka a literatúry /
Diagnostika a stimulácia čitateľskej kompetencie žiakov so stredným stupňom mentálneho postihnutia /
Vybrané aspekty školskej úspešnosti detí a žiakov zo sociálne znevýhodneného prostredia v podmienkach inklúzie na Slovensku /
Žiak s intelektovým nadaním a poruchou pozornosti s hyperaktivitou v školskej inklúzii /
Znevýhodněný žák : deficity dílčích funkcí a oslabení kognitivního výkonu /