Štátna vedecká knižnica v Košiciach - Hlavná 10, 042 30 Košice, tel. +421918245888, e-mail: svkk@svkk.sk Preskočiť na obsah Zabudol som heslo
VuFind
  • 0 položky (Plný)
  • Registrácia
  • Odhlásiť
  • Prihlásiť
  • Študovňa
    • Študovňa kníh
    • Americké centrum
    • Študovňa periodík
    • Nemecká knižnica
    • Hala služieb
    • Regionálna lieratúra
    • Historické fondy
  • Digitálna zbierka
    • Knihy
    • Noviny
    • E-knihy
    • Platne, CD
  • Jazyk
    • Slovenčina
    • English
Pokročilý
  • Channels
  • Marketingová stratégia destinácie Bratislavský región na obdobie 2018-2020 :
Vyhľadať ďalšie pohľady:

Podobné jednotky: Marketingová stratégia destinácie Bratislavský región na obdobie 2018-2020 :

Odbytová stratégia /

Marketingový management destinací /

Mimoeurópske turistické destinácie /

Prieskumy pre marketingový manažment /

Strategický marketingový manažment /

Brand destinácie : miesto, mesto, krajina, národ : tvorba značky miesta /

Strategický marketingový manažment. /

B-to-B marketing: strategická marketingová analýza pro vytváření tržních příležitostí /

Vysoce efektivní marketingový plán : 15 kroků k úspěchu v podnikání /

Marketingová stratégia podniku orientujúceho sa na TQEM /

Marketingová stratégia /

Modely tvorby podnikovej identity ako súčasť marketingových procesov /

Prípadové štúdie z marketingového manažmentu. Prvá časť /

Prípadové štúdie z marketingového manažmentu. Prvá časť /

Marketing management /

Marketing management /

Marketing management /

Mezinárodní marketingový management : [globalizace a světové trhy, marketingové plánování a controlling, potenciál a lidské zdroje] /

Marketingový plán : příprava a úspěšná realizace /

Destinační management : umění rozvíjet destinaci /

Téma: cestovný ruch

Marketingová štúdia rozvoja cestovného ruchu v cezhraničných regiónoch /

Služby v cestovnom ruchu. 2. časť /

Manažment cestovného ruchu /

Služby v cestovnom ruchu. 1. časť /

Manažment cieľového miesta cestovného ruchu /

Nemecký jazyk pre odbor turizmu a hotelového manažmentu : všeobecný základ /

Landeskunde der Slowakei /

Slovakia in close-up /

Strategic management in tourism /

Slovensko-ukrajinská konverzačná príručka : futbal - turizmus /

Family tourism : multidisciplinary perspectives /

2050 - tomorrow´s tourism /

Považská Bystrica : [dovolenka v pohybe v každom ročnom období] /

Považská Bystrica : [holiday in motion in each season of the year] /

Tourismus-Geschichte /

Voyage : objaviť, spoznať, zažiť.

Nové trendy v nabídce cestovního ruchu /

COT business : časopis pro profesionály v cestovním ruchu.

Atlas svetového cestovateľa /

Research methods for leisure and tourism : a practical guide /

Téma: marketingový manažment

  • Téma: destinačný manažment
  • Téma: tourism
  • Téma: marketing management

Marketingový plán : příprava a úspěšná realizace /

Základy marketingu I /

Marketingové řízení nemocnic /

Marketing management /

Vplyv finančno-hospodárskej krízy na medzinárodnú marketingovú stratégiu firiem /

Prípadové štúdie z marketingového manažmentu. Prvá časť /

Prípadové štúdie z marketingového manažmentu. Prvá časť /

Destination marketing and management : theories and applications /

Medonosný marketing : přitáhněte zákazníky - návody, rady a tipy pro vytvoření skutečně efektivního marketingového systému pro vaši firmu /

Vize tržního úspěchu, aneb, 10 otázek a odpovědí jak chápat marketing budoucnosti /

English for customer care : B2 : [učebnice s vkladaným audio CD] /

Marketing pre projekty /

Zhodnotenie drevnej hmoty a marketingové riadenie /

Marketingové řízení školy /

Mikroblogovacia služba Twitter a jej využitie v marketingovej praxi /

Marketingové analýzy a stratégie /

Modely tvorby podnikovej identity ako súčasť marketingových procesov /

Zborník abstraktov : 8. ročník medzinárodnej vedeckej konferencie Marketing manažment, obchod, finančné a sociálne aspekty podnikania : September 21-22, 2023 Košice (the Slovak Republic) and Tarnobrzeg (the Republic of Poland) /

Reštart /

Toto je marketing /

Autor: Novacká, Ľudmila, 1953-

Cestovní ruch a Evropská unie /

Cestovný ruch, udržatel'nosť a zodpovednosť na medzinárodnom trhu /

RVHP a vnútorný obchod /

Marketingová stratégia destinácie Bratislavský región na obdobie 2018-2020 : destinačný marketingový manažment a jeho aplikácia /

Cestovný ruch, technika služieb, delegát a sprievodca /

Cestovný ruch a Európska únia /

Autor: Červenka, Peter

  • Autor: Drábik, Peter

Marketingová stratégia destinácie Bratislavský región na obdobie 2018-2020 : destinačný marketingový manažment a jeho aplikácia /

E-commerce /


Možnosti vyhľadávania

  • História vyhľadávaní
  • Pokročilé vyhľadávania

Objavte viac

  • Prechádzanie katalógu
  • Abecedné prechádzanie
  • Grafické prechádzanie katalógu
  • Nové tituly v katalógu

Viac katalógov

  • Historické fondy
  • Bibliografia
  • Online menný lístkový katalóg

Hľadáte pomoc?

  • Tipy pre vyhľadávanie
  • Často kladené otázky