Súmrak médií II : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v dňoch 23. a 24. októbra 2013 na Univerzite Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach /
Témy na okraji záujmu? : zborník vedeckých príspevkov z teatrologického sympózia /
Komunitné média /
Public relations a médiá /
Understanding media : communication, power and social change /
Marketingová komunikácia a digitálne médiá : učebnica /
Marketingová komunikácia a médiá 12 : zborník vedeckých štúdií /
Úvod do štúdia mediálnych produktov /
Marketingová komunikácia a médiá 17 : zborník vedeckých štúdií z oblasti histórie a teórie marketingovej komunikácie a médií /
Marketingová komunikácia a médiá 13 : zborník vedeckých štúdií z oblasti histórie a teórie marketingovej komunikácie a médií /
Marketingová komunikácia a médiá 14 : zborník vedeckých štúdií z oblasti histórie a teórie marketingovej komunikácie a médií /
Marketingová komunikácia a médiá 15 : zborník vedeckých štúdií z oblasti histórie a teórie marketingovej komunikácie a médií /
Marketingová komunikácia a médiá 16 : zborník vedeckých štúdií z oblasti histórie a teórie marketingovej komunikácie a médií /
Das Mediensystem Deutschlands : Strukturen, Märkte, Regulierung /
Média, etika a právo /
Fenomén 2021 : Pandémia covidu-19 a médiá /
Social Media, Cybermobbing : deine Daten im Web /
Mediálna lingvistika : východiská kritickej analýzy mediálnych textov /
The dynamics of political communication : media and politics in a digital age /
O popisu /
O interpretácii umeleckého textu. 27, Intermediálny rozmer tvorby pre deti a mládež /
Teória adaptácie /
Hudba a umenia : vzájomné vzťahy a prieniky v kontexte intermediality a integrácie /
Text a divadlo /
Konfigurace : figury a figurace II. /
Za obrysy média : literatura a medialita /
Kaleidoskop slov a obrazů : na okraji velkých témat /
Médiá a text. 3, Mediálny text: lingvistika - kultúra - literatúra /
Filozofia a médiá : k filozofickej reflexii vplyvu médií na utváranie (súčasnej) kultúry /
TOP 200- v slovenskej reklame : špecializovaná ročenka mesačníka Stratégie.
Médiá a text 4 : [15 rokov štúdií médií v Prešove : zborník príspevkov z vedeckého seminára : 4. 12.2012] /
Americký rozhlas ve službách monopolistického kapitálu /
Jazyk - médiá - text II : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie, konanej dňa 4.11.2011 na pôde Lingvokulturologického a prekladateľsko-tlmočníckeho centra excelentnosti pri Filozofickej fakulte Prešovskej univerzity v Prešove /
Nová ekologie médií : konvergence a mediamorfóza /
Gender issues in the media /
How to do media and cultural studies /
Mass communications and media studies : an introduction /
V dotyku s médiami /
Język polski i kultura. Tom 2, Między dawnymi a nowymi czasy. Język - Literatura - Kultura - Media /
Krok 2010-2011 : zborník /
Mediálne pasce verzis mozog v nádrži : eseje /
Informatika pre stredné školy : práca s multimédiami : tematický zošit /
O interpretácii masmediálneho textu : zborník štúdií ... : zvukovo-intonačné, štylisticko-pragmalingvistické, literárnoestetické a sociokultúrne dimenzie fungovania textu v médiách /
Globalizačné trendy v mediálnej tvorbe /
Veda, komunikácia, verejnosť, škola /
Controversies in media ethics /
Novelizovaný zákon o mediácii s aktualizovanými dôvodovými správami : zákon č. 420/2004 Z.z. z 25. júna 2004 o mediácii a o doplnení niektorých zákonov v znení Zákona č. 136/2010 Z.z. a Zákona č. 141/2010 Z.z.