Štátna vedecká knižnica v Košiciach - Hlavná 10, 042 30 Košice, tel. +421918245888, e-mail: svkk@svkk.sk Skip to content Forgot Password
VuFind
  • 0 items (Full)
  • Sign up
  • Log Out
  • Institutional Login
  • Studyroom
    • Book studyroom
    • American Center
    • Serial studyroom
    • Germen Library
    • Studyroom Main Hall
    • Regional publication
    • Rare and old books
  • Digital collection
    • Books
    • Newspapers
    • E-book
    • Records
  • Language
    • Slovenčina
    • English
Advanced
  • Channels
  • Výskum trhu /
Search for more channels:

Similar Items: Výskum trhu /

Výskum neuromarketingu v koncepcii s neurolingvistickým programovaním /

Praktikum marketingového výskumu /

Kompendium metodológie sociologických výskumov : učebnica /

Kvalitatívny výskum vo svete umenia /

Zmyslový marketing ako atribút neuromarketingu v kontexte obchodného správania /

Inovatívne prístupy pri testovaní aromachológie ako efektívneho nástroja in-store komunikácie /

Kvalitativní výzkum se zaměřením na polostrukturovaný rozhovor /

Neuromarketing v teórii a praxi /

Marketingový výzkum trhu /

Práca na podloženej teórii v kvalitatívnom výskume /

Marketingový výzkum : jak poznávat své zákazníky /

Marketingový výskum /

Výskum determinantov obchodného správania v kontexte marketingu, psychológie obchodu a neuromarketingu : vedecký zborník recenzovaných štúdií /

Základy marketingu /

Vzorce spotrebiteľského správania a ich postavenie v neuromarketingovom výskume : nekonferenčný vedecký zborník recenzovaných štúdií /

Ten druhý výskum: Úvod do kvalitatívnych metód v psychológii /

Mystery shopping /

Marketingový výskum. /

Praktikum z marketingu /

Zmyslový marketing /

Topic: marketing

Jak prodat neviditelné : průvodce moderním marketingem /

Marketingový plán : příprava a úspěšná realizace /

Základy marketingu I /

Encyclopedia of sports management and marketing. Volume 1, [A-E] /

Encyclopedia of sports management and marketing. Volume 2, [E-M] /

Encyclopedia of sports management and marketing. Volume 3, [N-S] /

Encyclopedia of sports management and marketing. Volume 4, [S-Z, Index] /

Šíleně jednoduché : posedlost, která pohání Apple k úspěchu /

Základy marketingu /

Marketing : praktikum /

Informačné systémy marketingu : praktikum /

Law and markets /

Marketingový odbytový kanál /

Marketing & Sales Management /

Možnosti zvyšovania efektívnosti ekonomiky a správy spoločnosti v SR : (vybrané otázky) /

Problémy marketingu vo verejnom sektore /

Vezmi život do svojich rúk : rady k úspechu a šťastiu od manažéra a filantropa, spoluzakladateľa Triangla, Quatra a Dobrého Anjela /

Ako som vybudoval miliardovú firmu : zo Spiša na Floridu /

Marketing your library´s electronic resources : a how -to-do-it manual /

Progressletter : synergia myšlienok.

Topic: marketingový výskum

  • Topic: neuromarketing
  • Topic: kvalitatívny výskum
  • Topic: marketing research
  • Topic: qualitative research

Marketingový průzkum : poznáváme svoje zákazníky /

Využívanie prieskumu trhu v podnikovej praxi /

Trendy v spotrebiteľskom správaní na trhu potravinárskych produktov v SR /

Úvod do výskumu trhu /

Marketing potravín s chránenými označeniami v SR /

Marketing research : tools & techniques /

Spotřebitel : (chování spotřebitele a jeho výzkum) /

Aplikácie marketingu /

Modely tvorby podnikovej identity ako súčasť marketingových procesov /

Možnosti aplikácií matematicko-štatistických metód v marketingovom výskume v dopyte po nábytku /

Praktikum marketingového výskumu /

Moderní metody a techniky marketingového výzkumu /

Marketingový výskum /

Konzument : obrazy spotřebitele v reklamě, kritice konzumu a ochraně spotřebitele 1945-1989 /

Analýza a výskum v marketingovej komunikácii. 2. /

Marketingový výzkum : postupy, metody, trendy /

Marketingový výzkum : jak poznávat své zákazníky /

Marketingový výzkum trhu /

Praktikum z prieskumu trhu /

Marketingový výskum /

Author: Nagyová, Ľudmila, 1953-

Súčasné tendencie vo výrobe a odbyte vybraných poľnohospodárskych a potravinárskych výrobkov v SR /

Trendy v spotrebiteľskom správaní na trhu potravinárskych produktov v SR /

Marketingové prístupy k výrobe, obchodu a spotrebe zemiakov na Slovensku a v krajinách EÚ /

Managerial communication /

Marketing /

Merchandising a event marketing pre produkty pôdohospodárstva /

Manažment ľudských zdrojov /

Marketing : [učebné texty pre dištančné štúdium] /

Marketingová komunikácia /

Ekonomika, manažment a marketing poľnohospodárskeho podniku /

Mapovanie faktorov a procesov implementácie novej potravinovej stratégie EU v potravinovej vertikále na Slovensku /

Marketing cestovného ruchu /

Slovenské ovčiarstvo a moderný marketing: tradícia, kvalita, zážitok /

Európsky spotrebiteľ a spotrebiteľské správanie /

Manažérska komunikácia /

Výskum trhu /

Marketingová vertikála zemiakov a zemiakových výrobkov na Slovensku a väzba na európske trhy /

Výrobné a marketingové prístupy k vertikále hydiny a hydinových výrobkov : monografia /

Author: Stávková, Jana, 1947-

  • Author: Horská, Elena, 1969-
  • Author: Neomániová, Katarína
  • Author: Košičiarová, Ingrida
  • Author: Berčík, Jakub, 1987-
  • Author: Holotová, M.
  • Author: Rybanská, Jana
  • Author: Vojtko, Viktor

Výskum trhu /


Search Options

  • Search History
  • Advanced Search

Find More

  • Browse the Catalog
  • Browse Alphabetically
  • Explore Channels
  • New Items

More opac

  • Historical fonds
  • Bibliography
  • Online name card catalog

Need Help?

  • Search Tips
  • FAQs