Startup jako princip podnikání : jak dosáhnout dlouhodobého růstu v moderní firmě /
Inovačný manažment /
Startup management - selected chapters and Best practice examples /
Startup manažment - príklady dobrej praxe domácich a svetových startupov /
HOT : jak uspět v digitálním světě /
Nápad za miliardu : nejinspirativnější příběhy českých startupistů /
Strategický a inovačný manažment /
Startup 4 Dummies : povinná príručka každého startupu /
Biznis modely : podnikanie, stratégie, kompetencie /
Inovujte o 106 : ako viesť inovácie v priemyselných podnikoch na Slovensku /
Inovace je rozhodnutí : kompletní návod, jak dělat inovace nejen v byznysu : 12 praktických nástrojů, 40 příkladů z praxe /
Riadenie. Trinásta časť, Základy projektovania inovatívneho podniku /
Inovačné podnikanie v IKT /
Startup myths and models : what you won´t learn in business school /
Dejiny značiek : príbehy svetoznámych značiek, ktoré zmenili svet /
Sám sebe šéfom : všetko, čo potrebujete vedieť o práci na voľnej nohe /
Dilema inovátora : keď sú nové technológie príčinou zlyhania veľkých firiem /
K podnikaniu patrí ľudskosť /
The business case for love : how companies get bragged about today /
Podnikání z lavice /
99 inšpiratívnych podnikateľských nápadov /
Potreby mladých podnikateľov a prekážky v ich podnikaní /
Medzinárodné podnikanie z makroekonomického pohľadu /
Právo v podnikání /
Podvojné účtovníctvo pre podnikateľov 2013 : úplné znenie postupov účtovania pre podnikateľov, účtovnej závierky pre podnikateľov v podvojnom účtovníctve, výkazov vybraných údajov z účtovnej závierky, zákona o účtovníctve.
Účtovníctvo podnikateľských subjektov. I /
Tabuľky a informácie pre dane a podnikanie 2013 /
Účtovníctvo podnikateľov /
100 tipů jak začít úspěšně podnikat : [nápady a triky, které vám pomohou dostat se na vrchol] /
Prosperující podnik v regionálním kontextu /
Administration.com /
Podnikateľský mýtus : prečo väčšina malých firiem nefunguje a ako to zmeniť /
Podnik a podnikanie. Štvrtý zväzok, Interné procesy: vývojové tendencie produkčných systémov v globálnom a podnikovom rámci /
Úvahy na každý deň : zamyslenia a otázky o manažmente, podnikaní a živote /
Dictionary of business /
Podvojné účtovníctvo podnikateľov : praktická príručka doplnená a aktualizovaná k 20.3.2009 : rámcová účtovná osnova : postupy účtovania : účtovné súvzťažnosti : príklady účtovania : Zákon o účtovníctve : Zákon o sociálnom fonde /
Podnikateľský plán na založenie a prevádzkovanie malého súkromného podniku v kinematografickej oblasti /
Príručka manažéra : všetko, čo potrebujete vedieť o podnikaní a manažmente /
Východné trhy : odborný hospodársky mesačník.
Restart : průvodce podnikatelským minimalismem /
Základy inovačního podnikání /
Viacrozmerná analýza inovačných procesov /
Inovačné aktivity podnikov služieb /
Otevřená inovace : přístup překračující známé meze /
Inovačné aktivity podnikov, možnosti financovania inovácií a ich reálne využitie /
Kreativní myšlení : vybojujte si tvůrčí prostor ve světě rozvrhů, rozpočtů a šéfů /
Inovace a jejich financování v malé a střední firmě /
Otvorené inovácie : teória a prax : vedecká monografia /
Management inovačních aktivit /
Inovačný proces a reinžiniering v SR /
Faktory rozvoja malých a stredných podnikov drevárskeho a nábytkárskeho priemyslu v Slovenskej republike /
Inovačné správanie a inovačný potenciál v sektore poskytovateľov lesníckych služieb na Slovensku /
Vnímanie zodpovedných marketingových aktivít spotrebiteľmi /
Startup manažment /
Inovácie a trendy v manažmente a marketingu : E-techológie v podmienkach MSP : nekonferenčný recenzovaný zborník vedeckých prác /
Vybrané charakteristiky obchodného správania v kontexte atribútov neuromarektingu na báze neurolingvistického programovania : nekonferenčný vedecký zborník recenzovaných štúdií : Projekt VEGA 1/0807/19 a Projekt KEGA 012PU-4/2020 /
Výskum determinantov obchodného správania v kontexte marketingu, psychológie obchodu a neuromarketingu : vedecký zborník recenzovaných štúdií /
Posudzovanie úspešného obchodného správania s využitím neurolingvistického programovania : nekonferenčný vedecký zborník recenzovaných štúdií : Projekt VEGA 1/0807/19 a Projekt KEGA 012PU-4/2020 /
Návody a postupy implementácie inovatívnych didaktických trendov a výukových materiálov v edukačnom procese budúcich manažérov /
Marketingový manažment a významné súvislosti, prístupy, stratégie /
Percepcia aspektov elektronickej komercie a jej dopady na nákupné správanie a preferencie spotrebiteľa /
Teoretické a praktické východiská nákupného správania a preferencií spotrebiteľov v kontexte relačného marketingu v procese elektronickej komercie : nekonferenčný vedecký zborník recenzovaných štúdií /
Teoretické a praktické východiská vplyvu inovácií na proces nákupného rozhodovania spotrebiteľov v podmienkach elektronickej a mobilnej komercie : nekonferenčný vedecký zborník recenzovaných štúdií /
Teoretické a praktické východiská relačného marketingu v dimenzii nákupného správania a preferencií spotrebiteľov v podmienkach elektronickej komercie : nekonferenčný vedecký zborník recenzovaných štúdií /
Teoretické a praktické východiská spotrebiteľského správania v podmienkach elektronickej komercie : nekonferenčný vedecký zborník recenzovaných štúdií /
Teoretické a praktické východiská nákupného správania spotrebiteľov v podmienkach elektronickej komercie v post-pandemickom trhovom prostredí : nekonferenčný vedecký zborník recenzovaných štúdií /
Teoretické a praktické východiská vybraných aspektov elektronickej komercie a ich dopad na nákupné správanie a rozhodovanie spotrebiteľa : nekonferenčný vedecký zborník recenzovaných štúdií /