Štátna vedecká knižnica v Košiciach - Hlavná 10, 042 30 Košice, tel. +421918245888, e-mail: svkk@svkk.sk Skip to content Forgot Password
VuFind
  • 0 items (Full)
  • Sign up
  • Log Out
  • Institutional Login
  • Studyroom
    • Book studyroom
    • American Center
    • Serial studyroom
    • Germen Library
    • Studyroom Main Hall
    • Regional publication
    • Rare and old books
  • Digital collection
    • Books
    • Newspapers
    • E-book
    • Records
  • Language
    • Slovenčina
    • English
Advanced
  • Channels
  • Možnosti inovatívnych foriem marketingovej komunikácie v regionálnom marketingu /
Search for more channels:

Similar Items: Možnosti inovatívnych foriem marketingovej komunikácie v regionálnom marketingu /

Základy marketingovej komunikácie /

Vybrané kapitoly z marketingovej komunikácie. /

Praktická implementácia nástrojov marketingovej komunikácie /

Špecifický segment marketingovej komunikácie - seniori : vedecká monografia /

Guerilla, viral, buzz, word of mouth marketing : implementácia nových foriem marketingovej komunikácie do prostredia slovenskej a českej marketingovej praxe /

Jak na marketingovou komunikaci /

Vybrané kapitoly z marketingu služieb a teritoriálneho marketingu /

Vybrané problémy marketingovej komunikácie v kruhovej ekonomike v etape globalizácie : vedecká monografia /

Formy digitálneho a mobilného marketingu /

Základy marketingu /

Vybrané aspekty regionálneho marketingu /

Základy marketingu a marketingové komunikace v sociálním podniku /

Gamifikácia v marketingovej komunikácii : habilitačná prednáška = Gamification in marketing communication /

Podpora predaja v systéme marketingovej komunikácie na príklade automobilového priemyslu v Slovenskej republike /

Uplatňovanie marketingových aktivít v prospech regionálneho rozvoja /

Rozvoj marketingu v teórii a praxi : vedecký monografický zborník /

Marketing : vývoj od klasického k novodobému /

Marketing /

Digitálny marketing : marketingová komunikácia na internete : učebnica /

Digitálny marketing : marketingová komunikácia na internete /

Topic: marketingová komunikácia

Teorie a praxe kulturních průmyslů /

Marketing jako šachová hra : vítězné strategie pro získání a udržení zákazníků /

Food sciences & business studies : global - regional - local approach : Visegrad fund /

Professional English for marketing communication and advertising. Volume I /

Marketing XXL /

Emoce v marketingu : jak oslovit srdce zákazníka /

Marketing v poisťovníctve E-marketing : monografia /

Strategie firemní komunikace /

Sponzoring /

Digitálna značka Brand Digital : ako sa najlepšie značky presadzujú v digitálnom svete /

Úvod do výskumu trhu /

Jak psát reklamní text /

Manažment prevádzky cestovnej kancelárie /

Specifika spotřebitelského segmentu singles a možnosti marketingové komunikace při uspokojování jejich potřeb /

Úvod do psychológie marketingovej komunikácie /

Metodologické východiská výberu komunikačných nástrojov v podnikateľských aktivitách malých a stredných podnikov v SR v podmienkach interkultúrneho trhu EÚ /

Inovácie marketingových činností /

Marketingová komunikace /

Žijte a myslete kreativně : deset klíčů k reklamě, která zaujme /

Mikroblogovacia služba Twitter a jej využitie v marketingovej praxi /

Topic: masová komunikácia

  • Topic: teritoriálny marketing
  • Topic: sociálna ekológia
  • Topic: communication in marketing
  • Topic: mass communicaton
  • Topic: regional marketing
  • Topic: social ecology

Mass communications and media studies : an introduction /

V dotyku s médiami /

Slovenské masmediálne právo /

Gnozeologie komunikací /

Masová komunikace a veřejné mínění /

Paul Lazarsfeld a počátky komunikačního výzkumu /

The dynamics of political communication : media and politics in a digital age /

Duch novin a jeho svět : kapitoly z dějin českého myšlení o médiích 1918-1938 (III.) /

Agenda setting : nastolování agendy: masová média a veřejné mínění /

"Správy z druhej ruky" : komunikačné stereotypy a ich fungovanie v médiách /

Heslár masmediálnej komunikácie /

Psychológia médií /

Masmédiá a politika: komunikácia či manipulácia? : zborník príspevkov z medzinárodnej konferencie /

(Ko)médiá : vedecké a odborné štúdie zamerané na mediálnu a marketingovú komunikáciu /

NTC´s mass media dictionary /

Webster´s New World dictionary of media and communications /

Manipulace a propaganda na pozadí současné informační války : nebojte se reality! /

Verejná mienka : (história, teória, výskum) /

Aktuálne otázky teórie a praxe žurnalistiky v ére internetu /

The dynamics of mass communication /

Author: Jánošová, Denisa

Možnosti a nebezpečenstvá komunikácie na internete /

Uplatňovanie marketingových aktivít v prospech regionálneho rozvoja /

Verejnoprávnosť v mediálnom prostredí Slovenskej republiky /

Vybrané aspekty regionálneho marketingu /

Možnosti inovatívnych foriem marketingovej komunikácie v regionálnom marketingu /


Search Options

  • Search History
  • Advanced Search

Find More

  • Browse the Catalog
  • Browse Alphabetically
  • Explore Channels
  • New Items

More opac

  • Historical fonds
  • Bibliography
  • Online name card catalog

Need Help?

  • Search Tips
  • FAQs