Štátna vedecká knižnica v Košiciach - Hlavná 10, 042 30 Košice, tel. +421918245888, e-mail: svkk@svkk.sk Preskočiť na obsah Zabudol som heslo
VuFind
  • 0 položky (Plný)
  • Registrácia
  • Odhlásiť
  • Prihlásiť
  • Študovňa
    • Študovňa kníh
    • Americké centrum
    • Študovňa periodík
    • Nemecká knižnica
    • Hala služieb
    • Regionálna lieratúra
    • Historické fondy
  • Digitálna zbierka
    • Knihy
    • Noviny
    • E-knihy
    • Platne, CD
  • Jazyk
    • Slovenčina
    • English
Pokročilý
  • Channels
  • Možnosti inovatívnych foriem marketingovej komunikácie v regionálnom marketingu /
Vyhľadať ďalšie pohľady:

Podobné jednotky: Možnosti inovatívnych foriem marketingovej komunikácie v regionálnom marketingu /

Základy marketingovej komunikácie /

Vybrané kapitoly z marketingovej komunikácie. /

Praktická implementácia nástrojov marketingovej komunikácie /

Špecifický segment marketingovej komunikácie - seniori : vedecká monografia /

Guerilla, viral, buzz, word of mouth marketing : implementácia nových foriem marketingovej komunikácie do prostredia slovenskej a českej marketingovej praxe /

Jak na marketingovou komunikaci /

Vybrané kapitoly z marketingu služieb a teritoriálneho marketingu /

Vybrané problémy marketingovej komunikácie v kruhovej ekonomike v etape globalizácie : vedecká monografia /

Formy digitálneho a mobilného marketingu /

Základy marketingu /

Vybrané aspekty regionálneho marketingu /

Základy marketingu a marketingové komunikace v sociálním podniku /

Gamifikácia v marketingovej komunikácii : habilitačná prednáška = Gamification in marketing communication /

Podpora predaja v systéme marketingovej komunikácie na príklade automobilového priemyslu v Slovenskej republike /

Uplatňovanie marketingových aktivít v prospech regionálneho rozvoja /

Rozvoj marketingu v teórii a praxi : vedecký monografický zborník /

Marketing : vývoj od klasického k novodobému /

Marketing /

Digitálny marketing : marketingová komunikácia na internete : učebnica /

Digitálny marketing : marketingová komunikácia na internete /

Téma: marketingová komunikácia

Teorie a praxe kulturních průmyslů /

Marketing jako šachová hra : vítězné strategie pro získání a udržení zákazníků /

Food sciences & business studies : global - regional - local approach : Visegrad fund /

Professional English for marketing communication and advertising. Volume I /

Marketing XXL /

Emoce v marketingu : jak oslovit srdce zákazníka /

Marketing v poisťovníctve E-marketing : monografia /

Strategie firemní komunikace /

Sponzoring /

Digitálna značka Brand Digital : ako sa najlepšie značky presadzujú v digitálnom svete /

Úvod do výskumu trhu /

Jak psát reklamní text /

Manažment prevádzky cestovnej kancelárie /

Specifika spotřebitelského segmentu singles a možnosti marketingové komunikace při uspokojování jejich potřeb /

Úvod do psychológie marketingovej komunikácie /

Metodologické východiská výberu komunikačných nástrojov v podnikateľských aktivitách malých a stredných podnikov v SR v podmienkach interkultúrneho trhu EÚ /

Inovácie marketingových činností /

Marketingová komunikace /

Žijte a myslete kreativně : deset klíčů k reklamě, která zaujme /

Mikroblogovacia služba Twitter a jej využitie v marketingovej praxi /

Téma: masová komunikácia

  • Téma: teritoriálny marketing
  • Téma: sociálna ekológia
  • Téma: communication in marketing
  • Téma: mass communicaton
  • Téma: regional marketing
  • Téma: social ecology

Mass communications and media studies : an introduction /

V dotyku s médiami /

Slovenské masmediálne právo /

Gnozeologie komunikací /

Masová komunikace a veřejné mínění /

Paul Lazarsfeld a počátky komunikačního výzkumu /

The dynamics of political communication : media and politics in a digital age /

Duch novin a jeho svět : kapitoly z dějin českého myšlení o médiích 1918-1938 (III.) /

Agenda setting : nastolování agendy: masová média a veřejné mínění /

"Správy z druhej ruky" : komunikačné stereotypy a ich fungovanie v médiách /

Heslár masmediálnej komunikácie /

Psychológia médií /

Masmédiá a politika: komunikácia či manipulácia? : zborník príspevkov z medzinárodnej konferencie /

(Ko)médiá : vedecké a odborné štúdie zamerané na mediálnu a marketingovú komunikáciu /

NTC´s mass media dictionary /

Webster´s New World dictionary of media and communications /

Manipulace a propaganda na pozadí současné informační války : nebojte se reality! /

Verejná mienka : (história, teória, výskum) /

Aktuálne otázky teórie a praxe žurnalistiky v ére internetu /

The dynamics of mass communication /

Autor: Jánošová, Denisa

Možnosti a nebezpečenstvá komunikácie na internete /

Uplatňovanie marketingových aktivít v prospech regionálneho rozvoja /

Verejnoprávnosť v mediálnom prostredí Slovenskej republiky /

Vybrané aspekty regionálneho marketingu /

Možnosti inovatívnych foriem marketingovej komunikácie v regionálnom marketingu /


Možnosti vyhľadávania

  • História vyhľadávaní
  • Pokročilé vyhľadávania

Objavte viac

  • Prechádzanie katalógu
  • Abecedné prechádzanie
  • Grafické prechádzanie katalógu
  • Nové tituly v katalógu

Viac katalógov

  • Historické fondy
  • Bibliografia
  • Online menný lístkový katalóg

Hľadáte pomoc?

  • Tipy pre vyhľadávanie
  • Často kladené otázky