Vybrané kapitoly z public relations : vysokoškolské učebné texty pre študentov nemarketingových odborov /
Public relations - teória a prax /
Public relations a médiá /
Jak účinně oslovit média : media relations v podnikání, správě, kultuře i neziskovém sektoru /
Public relations : řízení komunikace podniku s veřejností /
Mediálna komunikácia lesných podnikov : [vedecká monografia] /
Marketingová komunikácia a médiá 17 : zborník vedeckých štúdií z oblasti histórie a teórie marketingovej komunikácie a médií /
Marketingová komunikácia a médiá 12 : zborník vedeckých štúdií /
Marketingová komunikácia a médiá 13 : zborník vedeckých štúdií z oblasti histórie a teórie marketingovej komunikácie a médií /
Marketingová komunikácia a médiá 14 : zborník vedeckých štúdií z oblasti histórie a teórie marketingovej komunikácie a médií /
Marketingová komunikácia a médiá 15 : zborník vedeckých štúdií z oblasti histórie a teórie marketingovej komunikácie a médií /
Marketingová komunikácia a médiá 16 : zborník vedeckých štúdií z oblasti histórie a teórie marketingovej komunikácie a médií /
Kommunikationspolitik : für Werbe- und Kommunikationsberufe /
Komunikácia samospráv s verejnosťou : zborník z medzinárodného vedeckého seminára /
Public relations jako ovlivňování mínění : jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat /
Vzťahy s verejnosťou, alebo, Ako na PR v praxi /
Public relations : dějiny - teorie - praxe /
Public relations /
Encyclopedia of public relations. Volume 1 /
Svet seniora.
22 schodov k nádeji / : charitatívne projekty Vysokej školy zdravotníctva a sociálnej práce Svätej Alžbety /
Sociálna práca : dejiny, teória a metódy /
Průvodce moderním světem pro dědečka a babičku /
Sociálne služby /
Sociální práce a teologie : inspirace a podněty sociální práce pro teologii /
Manuál na použitie metodiky SARA SK /
Kompenzácie ťažkého zdravotného postihnutia /
Sociálna služba v cirkvi : soľ zeme /
Sprievodca sociálneho pracovníka. I, Rodina a deti /
Sociálna pomoc po novom : poradca pre samosprávu, jej postavenie a úlohy v sociálnej oblasti. 2 /
Fenomén pomoci v sociálnom myslení /
O náhradných rodinách a nenahraditeľných veciach : mladí ľudia v náhradných rodinách : výskum /
Na ceste domov : špecifiká potrieb mladých ľudí bez domova v prostredí Bratislavy : výskum /
Všade dobre? : mladí ľudia z detských domovov - skúmanie stratégií a potrieb : výskum /
Adresár poskytovateľov sociálnych služieb v okrese Nové Zámky - Komárno - Šaľa /
Potrebujem pomoc, čo mám robiť? : niekoľko dobrých rád pre seniorov a osoby s ťažkým zdravotným postihnutím ako postupovať podľa nového zákona o sociálnych službách /
Vznik a vývoj britskej sociálnej politiky /
Pomoc mladým ľuďom v kríze /
Sociální práce na příkladech z praxe /
Public relations, fundraising a lobbing : pro neziskové organizace /
Strategie firemní komunikace /
Mediálne pasce verzis mozog v nádrži : eseje /
Krizová komunikace s médii /
Efektivní krizová komunikace : pro všechny manažery a PR specialisty /
Nové pravidlá marketingu & PR : ako efektívne využívať sociálne siete a médiá, blogy, správy online video a virálny marketing na získavanie zákazníkov /
Zmeny trhového prostredia ovplyvňujúce konkurencieschopnosť maloobchodných jednotiek v období digitalizácie /
KAMAKO 15 : zborník vedeckých štúdií z oblasti histórie a teórie marketingovej komunikácie a médií, reklamy a PR /
Reklama 13 : zborník vedeckých štúdií z oblasti histórie a teórie marketingovej komunikácie a reklamy /
Online public relations /
Encyclopedia of public relations. Volume 2 /
Formovanie obrazu inštitúcií sociálnej pomoci v médiách : vedecká monografia /
Guerilla marketing - ambient marketing : a kreatívne príklady krajín V4 /