Zmyslový marketing ako atribút neuromarketingu v kontexte obchodného správania /
Spotřebitelé a marketing /
Trendy v spotrebiteľskom správaní - teória a prax /
Výskum determinantov obchodného správania v kontexte marketingu, psychológie obchodu a neuromarketingu : vedecký zborník recenzovaných štúdií /
Posudzovanie determinantov obchodného správania : nekonferenčný vedecký zborník recenzovaných štúdií /
Marketingová komunikace v místě prodeje : POP, POS, in-store, shopper marketing /
Aromachológia ako nástroj budovania USP (Unique Selling Proposition) /
Vzorce spotrebiteľského správania a ich postavenie v neuromarketingovom výskume : nekonferenčný vedecký zborník recenzovaných štúdií /
Teoretické a praktické východiská nákupného správania a preferencií spotrebiteľov v kontexte relačného marketingu v procese elektronickej komercie : nekonferenčný vedecký zborník recenzovaných štúdií /
Strategický marketing : cesta k ovplyvňovaniu spotrebiteľského správania /
Mystery shopping /
Teoretické a praktické východiská spotrebiteľského správania v podmienkach elektronickej komercie : nekonferenčný vedecký zborník recenzovaných štúdií /
Neuromarketing v teórii a praxi /
Spotrebiteľské správanie /
Európsky spotrebiteľ a spotrebiteľské správanie /
Psychológia trhu : vysokoškolská učebnica /
Obchodné správanie pre neekonomické študijné programy : vysokoškolská učebnica /
Praktikum z marketingu /
Teoretické a praktické východiská relačného marketingu v dimenzii nákupného správania a preferencií spotrebiteľov v podmienkach elektronickej komercie : nekonferenčný vedecký zborník recenzovaných štúdií /
Posudzovanie úspešného obchodného správania s využitím neurolingvistického programovania : nekonferenčný vedecký zborník recenzovaných štúdií : Projekt VEGA 1/0807/19 a Projekt KEGA 012PU-4/2020 /
Dětství pod palbou : jak velký byznys ovlivňuje děti /
Food sciences & business studies : global - regional - local approach : Visegrad fund /
Trendy v spotrebiteľskom správaní na trhu potravinárskych produktov v SR /
Jak drahé je zdarma : proč chytří lidé přijímají špatná rozhodnutí : iracionální faktory v ekonomice i v životě /
Falšovatelia jedla : čo nám potravinárske koncerny klamú do tanierov /
Jak Cool značky zůstavají : marketing zaměřený na mladou "generaci Y" /
Jak zákazník vnímá značku : nahlédněte s pomocí neurovědy do hlav spotřebitelů /
Marketingové prístupy k výrobe, obchodu a spotrebe zemiakov na Slovensku a v krajinách EÚ /
Imidž domácich a zahraničných potravín na trhu SR : (vedecká monografia) /
Geografie maloobchodu a spotřeby : věda o nakupování /
Consumer behaviour and branding: a cross cultural perspective /
Specifika spotřebitelského segmentu singles a možnosti marketingové komunikace při uspokojování jejich potřeb /
Úvod do psychológie marketingovej komunikácie /
Nudge (Šťouch) : jak postrčit lidi k lepšímu rozhodování o zdraví, majetku a štěstí /
Spotřebitel : (chování spotřebitele a jeho výzkum) /
Vyhodnotenie vplyvu vybraných nástrojov marketingového mixu na správanie sa spotrebiteľov pri kúpe nábytku /
Percepcia aspektov elektronickej komercie a jej dopady na nákupné správanie a preferencie spotrebiteľa /
Teoretické a praktické východiská vplyvu inovácií na proces nákupného rozhodovania spotrebiteľov v podmienkach elektronickej a mobilnej komercie : nekonferenčný vedecký zborník recenzovaných štúdií /
Jak prodat neviditelné : průvodce moderním marketingem /
Marketingový plán : příprava a úspěšná realizace /
Základy marketingu I /
Encyclopedia of sports management and marketing. Volume 1, [A-E] /
Encyclopedia of sports management and marketing. Volume 2, [E-M] /
Encyclopedia of sports management and marketing. Volume 3, [N-S] /
Encyclopedia of sports management and marketing. Volume 4, [S-Z, Index] /
Šíleně jednoduché : posedlost, která pohání Apple k úspěchu /
Základy marketingu /
Marketing : praktikum /
Informačné systémy marketingu : praktikum /
Law and markets /
Marketingový odbytový kanál /
Marketing & Sales Management /
Možnosti zvyšovania efektívnosti ekonomiky a správy spoločnosti v SR : (vybrané otázky) /
Problémy marketingu vo verejnom sektore /
Vezmi život do svojich rúk : rady k úspechu a šťastiu od manažéra a filantropa, spoluzakladateľa Triangla, Quatra a Dobrého Anjela /
Ako som vybudoval miliardovú firmu : zo Spiša na Floridu /
Marketing your library´s electronic resources : a how -to-do-it manual /
Progressletter : synergia myšlienok.
Trénigový program rozvoja podnikateľských zručností : vysokoškolská učebnica /
Rozvoj mäkkých zručností v podnikateľskom prostredí : nekonferenčný vedecký zborník recenzovaných štúdií /
Posudzovanie obchodného správania predajcov zákazníkmi : vedecká monografia /
Zvládanie náročných situácií v manažmente /
Základy sociálnej psychológie pre manažérov /
Kognitívne omyly ako interferencie potenciálu manažérov v kontexte koučovania /
Identifikácia manipulatívnych prejavov v kontexte obchodného správania /
Posudzovanie kľúčových kompetencií kouča : metodika CCC3 : príručka /
Interpersonálne zručnosti v práci obchodníkov /
Hodnotenie manažérskych kompetencií : metodika HMK23 : príručka /
Vybrané charakteristiky obchodného správania v kontexte atribútov neuromarektingu na báze neurolingvistického programovania : nekonferenčný vedecký zborník recenzovaných štúdií : Projekt VEGA 1/0807/19 a Projekt KEGA 012PU-4/2020 /
Zvládanie náročných situácií v manažmente: praktikum : vysokoškolské skriptum /
Organizačné faktory v obchodnom správaní a obchodná komunikácia /
Metodiky merania vybraných manažérskych kompetencií 1 /
Špecifické formy obchodného správania v kontexte psychológie obchodu : vedecká monografia /
Interpersonálne kompetencie manažéra v kontexte manažérskej práce /
Základy organizačného správania pre manažérov : vysokoškolská učebnica /
Obchodné správanie a príbuzné oblasti poznania : vedecký zborník recenzovaných štúdií /
Trendy v manažmente, Manažmenta ľudských zdrojov a talentov : vedecký zborník recenzovaných štúdií /