Deti s problémovým správaním v predprimárnej inkluzívnej edukácii /
Kdo jsme? : rozmanitost rolí speciálního pedagoga očima speciálního pedagoga = Who are we? : variety of roles of special educational needs teachers as perceived by special educational needs teachers /
Školský podporný tím : teoretický a praktický sprievodca /
Pedagogické prístupy k deťom s rozmanitými potrebami /
Key components of inclusive education /
Ľudský faktor - kl'účová podmienka inklúzie? /
S inklúziou od raného veku : dieťa s odlišnosťou a jeho vstup do kolektívu /
Učiace sa spoločenstvo - výzva pre inklúzívne vzdelávanie /
Koncept inkluzívnej edukácie v sociálno-pedagogických bádaniach /
Metodická príručka inkluzívneho predprimárneho vzdelávania /
Inkluzivní speciální pedagogika /
Špeciálna pedagogika I. : kompedium nitrianskej špeciálnej pedagogiky /
Jazyková a literárna výchova v špeciálnej a inkluzívnej edukácii /
Deti na prahu vzdelávania : výskumné zistenia a pedagogické inšpirácie /
Edukácia žiakov zo sociálne znevýhodneného prostredia /
Analýza pregraduálnej prípravy učiteľov na inkluzívne vzdelávanie /
Vnímajkovia : pomáhajú vnímať a prijímať výnimočnosť : podpora vytvárania inkluzívneho prostredia v materských školách a iných detských kolektívoch /
Education of students with special educational needs in inclusive settings /
Spoločné problémy špeciálnej a inkluzívnej pedagogiky : zborník vedeckých príspevkov /
Inkluzívne vzdelávanie žiakov z vylúčených komunít /
Inkluzívna edukácia ako multidimenzionálny výchovný problém /
Súčasnosť a perspektívy didaktiky chémie III. : medzinárodná konferencia : Donovaly, 29.-31.5.2013 /
Nultý ročník a edukácia rómskych žiakov /
Inkluzívna pedagogika a jej komponenty /
Dítě s diabetem v kolektivu dětí : glosy pro učitele, vychovatele a trenéry /
Integrovaná didaktika slovenského jazyka a literatúry pre primárne vzdelávanie /
Žáci s poruchou autistického spektra v běžné škole : možnosti integrace na ZŠ a SŠ /
Súčasné teórie edukačných premien v školstve : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Nitra, 5.-6. septembra 2006. 2. diel, Vzdelávanie v zrkadle doby /
Schola excludus /
Reflection of inclusive education of the 21st century in correlative scientific fields : (how to turn risks into chances) /
Inkluzivní vzdělávání /
Tvorba inkluzívneho vysokoškolského prostredia /
Dieťa s problémovým správaním v materskej škole /
Kroky k inkluzívnej škole /
Rizikové správanie dospievajúcich v systéme vyššieho sekundárneho vzdelávania /
Povolání: asistent pedagoga : kompetence asistenta pedagoga podporujícího žáky s poruchou autistického spektra /
Projekt inklúzia v materskej škole : usmernenia a námety, ako prispôsobiť vzdelávacie prostredie materskej školy všetkým deťom bez rozdielu. 1 /
Projekt inklúzia v materskej škole : metodické odporúčania a pedagogická diagnostika v materskej škole zamerané na rozvoj jedinečnosti každého dieťaťa. 2 /
Speciální pedagogika v praxi : [komplexní péče o děti se SPUCH] /
Mám dyslexii : průvodce pro pro dospívající a dospělé s se specifickými poruchami učení /
Komparácia výsledkov výskumov o žiakoch zo sociálne znevýhodneného prostredia v školách /
Základy psychológie, pedagogickej psychológie a špeciálnej pedagogiky pre pedagogických asistentov /
Výučba angličtiny žiakov so špecifickými vývinovými poruchami učenia a špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami. 1. časť, Výučba angličtiny žiakov s dys-poruchami /
Čtení a dyslexie /
Sonda do problematiky specifických poruch chování /
Deti s ADHD a ich výchova /
Výučba angličtiny žiakov so špecifickými poruchami učenia a špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami. 2. časť, Výučba angličtiny žiakov s autizmom /
V4 ako výchova, vzdelávanie, voľný čas a vzájomná inšpirácia : podporné terapie pre deti s poruchami učenia /
Dokumentácia dieťaťa/žiaka so ŠVVP v materskej, základnej a strednej škole /
KuliFerdo : pre žiakov 1. až 4. ročníka ZŠ so špecifickými poruchami učenia. Pracovný zošit 1, Orientácia /
KuliFerdo : pre žiakov 1. až 4. ročníka ZŠ so špecifickými poruchami učenia. Pracovný zošit 2, Pozornosť I /
KuliFerdo : pre žiakov 1. až 4. ročníka ZŠ so špecifickými poruchami učenia. Pracovný zošit 3, Pozornosť II /
KuliFerdo : pre žiakov 1. až 4. ročníka ZŠ so špecifickými porucami učenia. Pracovný zošit 4, Pozornosť III /
KuliFerdo : pre žiakov 1. až 4. ročníka ZŠ so špecifickými poruchami učenia. Pracovný zošit 5, Zrakové vnímanie I /
KuliFerdo : pre žiakov 1. až 4. ročníka ZŠ so špecifickými poruchami učenia. Pracovný zošit 6, Zrakové vnímanie II /
KuliFerdo : pre žiakov 1. až 4. ročníka ZŠ so špecifickými poruchami učenia. Pracovný zošit 7, Sluchové vnímanie /
Vybrané aspekty edukácie žiakov s ťažkým a hlbokým mentálnym postihnutím /
Edukácia sociálne znevýhodnených žiakov so špecifickými vývinovými poruchami učenia /
Evalvácia diagnostiky a efektivity stimulácie detí materských škôl Národného projektu PRIM II. /
Evalvácia diagnostiky a efektivity stimulácie detí materských škôl Národného projktu PRIM I. /
Depistážno-stimulačný program pre trojročné a štvorročné deti v materskej škole /
Determinanty inkluzívnej edukácie v materských školách zapojených do národných projektov PRIM a PRIM II. /
Diagnostika a stimulácia detí materských škôl ako súčasť národného projektu PRIM II. /
Podpora inkluzívneho vzdelávania na Slovensku a v zahraničí : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie : 13. september 2022, Prešov /
Inkluzívne prístupy k edukácii detí predškolského veku /