Cesta človeka 3 : situačno - art - akčné modely s deťmi raného a predškolského veku /
Akčnosť vo vzdelávaní - výzva pre každého človeka 1, obdobie predškolského veku /
Akčnosť vo vzdelávaní - výzva pre každého človeka 3, obdobie školského veku /
Akčnosť vo vzdelávaní - výzva pre každého človeka 5, obdobie adolescencie /
Akčnosť vo vzdelávaní - výzva pre každého človeka 6, obdobie dospelosti /
Zlom v obrazoch : akčné umenie v dospelosti a v starobe /
Dramatické aktivity s lienkou Bodkulienkou /
Akčnosť vo vzdelávaní - výzva pre každého človeka 7, obdobie seniorského veku /
Digitálne vzdelávanie v Nórsku a na Slovensku - skúsenosti a odporúčania /
Homeostáza v obrazoch : akčné umenie v dospelosti a v starobe /
Akčnosť vo vzdelávaní - výzva pre každého človeka 4, obdobie staršieho školského veku /
Zážitkové učenie ako významný determinant rozvoja prírodovednej gramotnosti /
Akčnosť vo vzdelávaní - výzva pre každého človeka 1, Obdobie raného veku /
Viac ako peniaze : úlohy z finančnej gramotnosti pre 2. stupeň ZŠ /
Viac ako peniaze II. : úlohy z finančnej gramotnosti pre stredné školy /
Jazyky hravo a zmysluplne : pracovný materiál pre učiteľov anglického jazyka /
Performancia : teórie, praktiky, rituály /
Mladý vedúci 2021 : vzdelavací materiál k akreditovanému vzdelávaciemu programu /
Lekce dramatické výchovy pro děti předškolního věku /
Asistent pedagoga a klima třídy /
Zlatý fond her IV : hry a programy připravené pro kurzy Prázdninové školy Lipnice. /
Edukačná aktivita a zážitkové učenie v materskej škole /
Zážitkové výukové programy : [multimédia : interakce : diskuse : aktuální témata] /
Ako sa farby vymenili /
Cesta človeka 2 : určené pre žiakov prvého stupňa základných škôl /
Metódy vyučovania psychológie a predmetov osobnostného a sociálneho rozvoja 2.0 /
Metodika vedenia sociálno-psychologického tréningu v prostredí školy 2.0 /
Protipředsudkové vzdělávání v kontextu multikulturalismu /
Metodika pro realizaci multikulturní výchovy formou zážitkové pedagogiky /
Teambuilding - face to face, nebo virtuální prostředí? /
Ruce v hlíně : tvořivá keramika pro děti /
Výtvarná dramatika v pedagogické praxi : netradiční činnosti pro předškolní a školní věk /
Příručka instruktora zážitkových akcí /
Zážitkově pedagogické učení /
Hra jako metoda zážitkové pedagogiky v pojetí J.A. Komenského = Game as a method of experiential pedagogy in the concept of J.A. Comenius /
Outdoorové animácie v cestovnom ruchu : organizácia voľného času v prírode /
Akčné umenie na Slovensku v 60. rokoch 20. storočia : akcie Alexa Mlynárčika /
Uvnitř bílé krychle /
Teritórium ulica : umenie akcie v mestskom priestore v rokoch 1965-1989 na Slovensku /
Serpentiny času : synagoga na Palmovce /
Art action v tvorbe človeka počas životnej cesty /
Krátky slovník akčného umenia: od dospelosti k starobe /
Metodika rozvíjania grafomotorických zručností detí v materských školách /
Výtvarná edukácia v predprimárnom vzdelávaní a mimoškolskej činnosti /
Nástroje na posudzovanie agresie ohrozujúcej sociálne vzťahy v predškolskom veku /
Projekt inklúzia v materskej škole : metodické odporúčania a pedagogická diagnostika v materskej škole zamerané na rozvoj jedinečnosti každého dieťaťa. 2 /
Štúdie o latentnej agresii III. /
CREA-AE 2014 : Creative reflexive emotional alternative art educati /
Rozprávková grafomotorika : užitočné informácie, edukačné aktiovity a pracovné listy pre materské školy /
Pedagogická diagnostika v materskej škole /
Overovanie efektívnosti prípravných tried pre rómske deti : záverečná správa z výskumu /
Bodka a čiarka v rozprávkach : pracovný zošit na zdokonaľovanie grafomotorických zručností : pre 5- až 6-ročné deti : pre staršie deti so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami /
Determinanty rozvíjania výtvarného nadania u jednotlivcov so zdravotným postihnutím v inkluzívnom prostredí /
Vzdelávanie Rómov a multikultúrna koexistencia. /
Signatúry planét a duševno-duchovný rozvoj v pedagogike /
Psychológia : pre stredné pedagogické školy, pedagogické a sociálne akadémie a pedagogické a kultúrne akadémie /
Psychológia 1 : pre stredné pedagogické školy, pedagogické a sociálne akadémie, pedagogické a kultúrne akadémie /
Švábik : prvé hry s rúčkou /
Teoreticko-výskumná paradigma grafomotoriky v materskej škole /
Šikanovanie v prostredí školy : (možnosti prevencie a zvládania) /
45 hier na podporu sluchového vnímania detí raného a predškolského veku : rozvíjanie individuálnymi a skupinovými hrami s deťmi do 6 rokov /
Inhibičné stratégie pri riešení latentne agresívneho správania detí v období predškolského veku /
Identifikácia a analýza latentne agresívneho správania detí v období predškolského veku /
Evalvácia e-learningových vzdelávacích modulov k problematike včasnej starostlivosti I. /
Diverzita špecifických ukazovateľov v terapii s bábkou /
Vývinovo orientovaná dramatoterapia : možnosti a limity vo výchove a včasnej intervencii /
45 hier na podporu pravo-ľavej orientácie detí predškolského veku /
45 hier na podporu sluchového vnímania detí raného a predškolského veku /
Hry v materskej škole pre deti od dvoch rokov /
Biblioterapia v ranom a predškolskom veku /
Drábik. Malé bludiská : ukáž - vytvor - vyfarbi : 4-5,5 rokov /
Švábik. Prvé cestičky : kde - ukáž - pomôž - ako : 2,5-4 roky /
44 hier na podporu vizuomotorickej koordinácie detí raného a predškolského veku /
Švábik : prvé stopy s ceruzkou : ukáž - povedz - vyfarbi - spoj /