Štátna vedecká knižnica v Košiciach - Hlavná 10, 042 30 Košice, tel. +421918245888, e-mail: svkk@svkk.sk Preskočiť na obsah Zabudol som heslo
VuFind
  • 0 položky (Plný)
  • Registrácia
  • Odhlásiť
  • Prihlásiť
  • Študovňa
    • Študovňa kníh
    • Americké centrum
    • Študovňa periodík
    • Nemecká knižnica
    • Hala služieb
    • Regionálna lieratúra
    • Historické fondy
  • Digitálna zbierka
    • Knihy
    • Noviny
    • E-knihy
    • Platne, CD
  • Jazyk
    • Slovenčina
    • English
Pokročilý
  • Channels
  • Marketing :
Vyhľadať ďalšie pohľady:

Podobné jednotky: Marketing :

Reštart /

Toto je marketing /

Toto je marketing /

Toto je marketing /

Werbung in Theorie und Praxis /

Mediálny trh a možnosti jeho inovácií : vedecká monografia /

Digitálny marketing : marketingová komunikácia na internete /

Reklama : jak dělat reklamu /

Psychologie reklamy /

Úvod do psychológie reklamy /

Marketing /

Biznis marketing /

Marketing /

Marketing : vývoj od klasického k novodobému /

Praktická implementácia nástrojov marketingovej komunikácie /

Praktikum z marketingu /

Digitálny marketing : marketingová komunikácia na internete : učebnica /

Marketing management /

Guerilla, viral, buzz, word of mouth marketing : implementácia nových foriem marketingovej komunikácie do prostredia slovenskej a českej marketingovej praxe /

Alchymie : kouzlo značky a podivuhodná věda úspěchu marketingových nápadů, které nedávají smysl /

Téma: marketing

Jak prodat neviditelné : průvodce moderním marketingem /

Marketingový plán : příprava a úspěšná realizace /

Základy marketingu I /

Encyclopedia of sports management and marketing. Volume 1, [A-E] /

Encyclopedia of sports management and marketing. Volume 2, [E-M] /

Encyclopedia of sports management and marketing. Volume 3, [N-S] /

Encyclopedia of sports management and marketing. Volume 4, [S-Z, Index] /

Šíleně jednoduché : posedlost, která pohání Apple k úspěchu /

Základy marketingu /

Marketing : praktikum /

Informačné systémy marketingu : praktikum /

Law and markets /

Marketingový odbytový kanál /

Marketing & Sales Management /

Možnosti zvyšovania efektívnosti ekonomiky a správy spoločnosti v SR : (vybrané otázky) /

Problémy marketingu vo verejnom sektore /

Vezmi život do svojich rúk : rady k úspechu a šťastiu od manažéra a filantropa, spoluzakladateľa Triangla, Quatra a Dobrého Anjela /

Ako som vybudoval miliardovú firmu : zo Spiša na Floridu /

Marketing your library´s electronic resources : a how -to-do-it manual /

Progressletter : synergia myšlienok.

Téma: reklama a propagácia

  • Téma: marketingový manažment
  • Téma: marketingová komunikácia
  • Téma: advertising
  • Téma: marketing management
  • Téma: communication in marketing

Sklik : jednoduše /

Dětství pod palbou : jak velký byznys ovlivňuje děti /

Pitch it! /

Sponzoring /

Falšovatelia jedla : čo nám potravinárske koncerny klamú do tanierov /

Digitálna značka Brand Digital : ako sa najlepšie značky presadzujú v digitálnom svete /

English for marketing and advertising : B2 : [učebnice s vkladaným audio CD] /

Jak stvořit pecku na trhu /

Regulace reklamy : komentář /

Jak psát reklamní text /

Úvod do psychológie marketingovej komunikácie /

Guerilla marketing : nejúčinnější a finančně nenáročný marketing /

Žijte a myslete kreativně : deset klíčů k reklamě, která zaujme /

Neón a reklamná typografia do roku 1989 na východe Slovenska /

Jednoducho značka Brand Simple : ako najlepšie značky stavili na jednoduchosť a uspeli /

Vedecké aspekty tvorby modernej reklamy : [ako vytvoriť pútavú reklamu] /

Co je branding? /

Rukověť svazáckého propagandisty a agitátora /

Inovácie a trendy v manažmente a marketingu : E-techológie v podmienkach MSP : nekonferenčný recenzovaný zborník vedeckých prác /

Reštart /

Autor: Hanuláková, Eva, 1964-

Strategický marketing /

Marketing neziskových organizácií /

Firemný imidž : kultúra, identita, dizajn, komunikácia /

Marketing územia : oblasti, možnosti a perspektívy /

Poradenstvo a outsourcing v marketingu /

Marketingový manažment /

Marketingové poradenstvo a outsourcing : modely, ľudia a trendy /

Zmyslový marketing /

Biznis modely : podnikanie, stratégie, kompetencie /

Marketing : nástroje, stratégie, ľudia a trendy /

Strategický marketing /

Autor: Drábik, Peter

  • Autor: Oreský, Milan, 1956-
  • Autor: Žák, Štefan

Marketingová stratégia destinácie Bratislavský región na obdobie 2018-2020 : destinačný marketingový manažment a jeho aplikácia /

Marketing : nástroje, stratégie, ľudia a trendy /


Možnosti vyhľadávania

  • História vyhľadávaní
  • Pokročilé vyhľadávania

Objavte viac

  • Prechádzanie katalógu
  • Abecedné prechádzanie
  • Grafické prechádzanie katalógu
  • Nové tituly v katalógu

Viac katalógov

  • Historické fondy
  • Bibliografia
  • Online menný lístkový katalóg

Hľadáte pomoc?

  • Tipy pre vyhľadávanie
  • Často kladené otázky