Spotrebiteľské správanie /
Európsky spotrebiteľ a spotrebiteľské správanie /
Marketingová komunikace v místě prodeje : POP, POS, in-store, shopper marketing /
Obchodné správanie : vysokoškolská učebnica /
Percepcia aspektov elektronickej komercie a jej dopady na nákupné správanie a preferencie spotrebiteľa /
Moderní retail marketing /
Spotřebitelé a marketing /
Zadania a riešenia príkladov teórie spotrebiteľa /
Marketingový výskum v maloobchode /
Nákupné rozhodovanie a spotrebiteľské správanie v kontexte neuromarketingu : nekonferenčný vedecký zborník recenzovaných štúdií /
Medzigeneračné rozdiely v správaní slovenských spotrebiteľov /
Zmeny trhového prostredia ovplyvňujúce konkurencieschopnosť maloobchodných jednotiek v období digitalizácie /
Spotrebiteľské správanie v kontexte socio-demografických charakteristík /
Obchodné správanie pre neekonomické študijné programy : vysokoškolská učebnica /
Základy obchodu /
Category management /
Psychológia trhu : vysokoškolská učebnica /
Obchodná prevádzka : pre 1. ročník stredných odborných škôl /
Obchodná prevádzka : pre 2. ročník stredných odborných škôl /
Kiskereskedelmi egységek működtetése : a szakközépiskolák 1. osztálya számára /
Dětství pod palbou : jak velký byznys ovlivňuje děti /
Food sciences & business studies : global - regional - local approach : Visegrad fund /
Trendy v spotrebiteľskom správaní na trhu potravinárskych produktov v SR /
Jak drahé je zdarma : proč chytří lidé přijímají špatná rozhodnutí : iracionální faktory v ekonomice i v životě /
Falšovatelia jedla : čo nám potravinárske koncerny klamú do tanierov /
Jak Cool značky zůstavají : marketing zaměřený na mladou "generaci Y" /
Jak zákazník vnímá značku : nahlédněte s pomocí neurovědy do hlav spotřebitelů /
Marketingové prístupy k výrobe, obchodu a spotrebe zemiakov na Slovensku a v krajinách EÚ /
Imidž domácich a zahraničných potravín na trhu SR : (vedecká monografia) /
Geografie maloobchodu a spotřeby : věda o nakupování /
Consumer behaviour and branding: a cross cultural perspective /
Specifika spotřebitelského segmentu singles a možnosti marketingové komunikace při uspokojování jejich potřeb /
Úvod do psychológie marketingovej komunikácie /
Nudge (Šťouch) : jak postrčit lidi k lepšímu rozhodování o zdraví, majetku a štěstí /
Spotřebitel : (chování spotřebitele a jeho výzkum) /
Vyhodnotenie vplyvu vybraných nástrojov marketingového mixu na správanie sa spotrebiteľov pri kúpe nábytku /
Teoretické a praktické východiská nákupného správania a preferencií spotrebiteľov v kontexte relačného marketingu v procese elektronickej komercie : nekonferenčný vedecký zborník recenzovaných štúdií /
Teoretické a praktické východiská vplyvu inovácií na proces nákupného rozhodovania spotrebiteľov v podmienkach elektronickej a mobilnej komercie : nekonferenčný vedecký zborník recenzovaných štúdií /
Teoretické a praktické východiská relačného marketingu v dimenzii nákupného správania a preferencií spotrebiteľov v podmienkach elektronickej komercie : nekonferenčný vedecký zborník recenzovaných štúdií /
Obchodná prevádzka : praktikum /
Súčasnosť a východická predaja agropotravinárskych produktov v maloobchodných reťazcoch SR /
Abeceda úspešného podnikateľa : preverené postupy a profesionálne skúsenosti zakladateľa siete FRESH, najväčšieho slovenského veľkooobchodného a maloobchodného predajcu potravín /
Chytře vedená prodejna : jak mít více zákazníků a větší tržby /
Geografia maloobchodu : úvod do problematiky /
Nákupné správanie spotrebiteľov na Slovensku: vybrané kapitoly /
Retail marketing : for employees, managers, and entrepreneurs /
Aliance malých a středních podniků v maloobchodu a cestovním ruchu /
Obchodní podnikání. : retail management. /
Podmienky pre dodávku a odber tovarov medzi veľkoobchodnými a maloobchodnými zložkami spotrebného družstevníctva.
Obchodná prevádzka pre 1. ročník stredných odborných učilíšť /
Obchod a marketing : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu /
Geografia : pre 2. ročník gymnázií /
Geografia pre 3. ročník gymnázií / : pre 3. ročník gymnázií /