Sociálny marketing ako spôsob riešenia nadmerného plytvania potravinami na úrovni spotrebiteľa /
Vzorce spotrebiteľského správania a ich postavenie v neuromarketingovom výskume : nekonferenčný vedecký zborník recenzovaných štúdií /
Posudzovanie obchodného správania predajcov zákazníkmi : vedecká monografia /
Teoretické a praktické východiská spotrebiteľského správania v podmienkach elektronickej komercie : nekonferenčný vedecký zborník recenzovaných štúdií /
Spotrebiteľské správanie /
Európsky spotrebiteľ a spotrebiteľské správanie /
Posudzovanie determinantov obchodného správania : nekonferenčný vedecký zborník recenzovaných štúdií /
Strategický marketing : cesta k ovplyvňovaniu spotrebiteľského správania /
Potravinové právo /
The good garden : how one family went from hunger to having enough /
Spotrebiteľské reflexie na implementáciu novej potravinovej stratégie EÚ v potravinovej vertikále na Slovensku /
Spotřebitelé a marketing /
Zadania a riešenia príkladov teórie spotrebiteľa /
Komunitární právní úprava spotřebitelského úvěru v praxi /
Zmyslový marketing ako atribút neuromarketingu v kontexte obchodného správania /
Obchodné správanie pre neekonomické študijné programy : vysokoškolská učebnica /
Zmyslový marketing /
Analýza významných vybraných zmien spotrebiteľského správania slovenských turistov v cestovnom ruchu v období epidémie COVID-19 a súvisiace implikácie /
EKO značky : rozumieme logám a symbolom? /
Obchodné správanie : vysokoškolská učebnica /
Chvála pomalosti : jak celosvětové hnutí vyzývá na souboj kult rychlosti /
Koncepty, teorie a měření kvality života /
Slobodné 90. roky /
Rozhodnutí je na tobě : cesty z každodenní nespokojenosti /
Meranie kvality života /
Volnočasové aktivity pro seniory /
Žiť život podľa svojich predstáv nie je veda, ale zručnosť /
Management osobního rozvoje : duševní hygiena, sebeřízení a efektivní životní styl /
Geriatrická problematika v pastorální péči : [postulát křesťanské etiky v péči o seniory] /
Život bez peněz /
Rovnováha : proč je rovnost výhodná pro každého /
Kvalita života a ľudské práva v kontextoch sociálnej práce a vzdelávania dospelých : zborník príspevkov z vedeckej konferencie s medzinárodnou účasťou, 2. a 3. apríla 2001 v Prešove /
Medzigeneračné mosty - vstupujeme do roka medzigeneračnej solidarity : zborník príspevkov z konferencie s medzinárodnou účasťou 10.11.2011 v Prešove /
Umne starnúť : (fragmenty) /
Kvalita života a sociální determinanty zdraví u Romů v České a Slovenské republice /
Stáří a smysl života /
Čtyřhodinový pracovní týden : nemarněte celé dny v práci, žijte kdekoli a staňte se "novým bohatým" /
Proměna : jak věci změnit, když je změna zdánlivě nemožná /
Pohybová aktivita ako prevencia na zlepšenie a udržanie zdravia seniorov : (vedecká monografia) /
Health and quality of life : proceedings contributions /
Dětství pod palbou : jak velký byznys ovlivňuje děti /
Food sciences & business studies : global - regional - local approach : Visegrad fund /
Trendy v spotrebiteľskom správaní na trhu potravinárskych produktov v SR /
Jak drahé je zdarma : proč chytří lidé přijímají špatná rozhodnutí : iracionální faktory v ekonomice i v životě /
Falšovatelia jedla : čo nám potravinárske koncerny klamú do tanierov /
Jak Cool značky zůstavají : marketing zaměřený na mladou "generaci Y" /
Jak zákazník vnímá značku : nahlédněte s pomocí neurovědy do hlav spotřebitelů /
Marketingové prístupy k výrobe, obchodu a spotrebe zemiakov na Slovensku a v krajinách EÚ /
Imidž domácich a zahraničných potravín na trhu SR : (vedecká monografia) /
Geografie maloobchodu a spotřeby : věda o nakupování /
Consumer behaviour and branding: a cross cultural perspective /
Specifika spotřebitelského segmentu singles a možnosti marketingové komunikace při uspokojování jejich potřeb /
Úvod do psychológie marketingovej komunikácie /
Nudge (Šťouch) : jak postrčit lidi k lepšímu rozhodování o zdraví, majetku a štěstí /
Spotřebitel : (chování spotřebitele a jeho výzkum) /
Vyhodnotenie vplyvu vybraných nástrojov marketingového mixu na správanie sa spotrebiteľov pri kúpe nábytku /
Percepcia aspektov elektronickej komercie a jej dopady na nákupné správanie a preferencie spotrebiteľa /
Teoretické a praktické východiská nákupného správania a preferencií spotrebiteľov v kontexte relačného marketingu v procese elektronickej komercie : nekonferenčný vedecký zborník recenzovaných štúdií /
Teoretické a praktické východiská vplyvu inovácií na proces nákupného rozhodovania spotrebiteľov v podmienkach elektronickej a mobilnej komercie : nekonferenčný vedecký zborník recenzovaných štúdií /
Teoretické a praktické východiská relačného marketingu v dimenzii nákupného správania a preferencií spotrebiteľov v podmienkach elektronickej komercie : nekonferenčný vedecký zborník recenzovaných štúdií /
Kvalita života ako prediktor udržateľného spotrebiteľského správania /