Public relations a médiá /
Vybrané kapitoly z public relations : vysokoškolské učebné texty pre študentov nemarketingových odborov /
Marketingová komunikácia a médiá 14 : zborník vedeckých štúdií z oblasti histórie a teórie marketingovej komunikácie a médií /
Marketingová komunikácia a médiá 17 : zborník vedeckých štúdií z oblasti histórie a teórie marketingovej komunikácie a médií /
Marketingová komunikácia a médiá 12 : zborník vedeckých štúdií /
Marketingová komunikácia a médiá 13 : zborník vedeckých štúdií z oblasti histórie a teórie marketingovej komunikácie a médií /
Marketingová komunikácia a médiá 15 : zborník vedeckých štúdií z oblasti histórie a teórie marketingovej komunikácie a médií /
Marketingová komunikácia a médiá 16 : zborník vedeckých štúdií z oblasti histórie a teórie marketingovej komunikácie a médií /
Public relations /
Public relations : the complete guide /
Public relations : dějiny - teorie - praxe /
Public relations : moderně a účinně /
Encyclopedia of public relations. Volume 1 /
Encyclopedia of public relations. Volume 2 /
Public relations : základní teorie, praxe, kritické přístupy /
Das Mediensystem Deutschlands : Strukturen, Märkte, Regulierung /
Formovanie obrazu inštitúcií sociálnej pomoci v médiách : vedecká monografia /
Tanec mezi mistry : neobyčejný životní příběh indické princezny /
Public relations, fundraising a lobbing : pro neziskové organizace /
Strategie firemní komunikace /
Mediálne pasce verzis mozog v nádrži : eseje /
Krizová komunikace s médii /
Efektivní krizová komunikace : pro všechny manažery a PR specialisty /
Nové pravidlá marketingu & PR : ako efektívne využívať sociálne siete a médiá, blogy, správy online video a virálny marketing na získavanie zákazníkov /
Jak účinně oslovit média : media relations v podnikání, správě, kultuře i neziskovém sektoru /
Vzťahy s verejnosťou, alebo, Ako na PR v praxi /
Zmeny trhového prostredia ovplyvňujúce konkurencieschopnosť maloobchodných jednotiek v období digitalizácie /
KAMAKO 15 : zborník vedeckých štúdií z oblasti histórie a teórie marketingovej komunikácie a médií, reklamy a PR /
Reklama 13 : zborník vedeckých štúdií z oblasti histórie a teórie marketingovej komunikácie a reklamy /
Public relations jako ovlivňování mínění : jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat /
Online public relations /
Kommunikationspolitik : für Werbe- und Kommunikationsberufe /
Psychologie médií /
Jazyková politika v rakúskych printových médiách v kontexte pluricentrizmu a európskej jazykovej politiky /
8. študentská vedecká konferencia : zborník abstraktov /
Problém médií : jak uvažovat o dnešních médiích /
Dictionary of media studies.
Pitch it! /
Nová ekologie médií : konvergence a mediamorfóza /
Understanding global media /
How to do media and cultural studies /
Mass communications and media studies : an introduction /
Ovládajú nás masmédiá? : praktická príručka pre každého kresťana /
Rupert Murdoch : profil politické moci /
Posolstvo Svätého Otca Benedikta XVI. k 46. svetovému dňu spoločenských komunikačných prostriedkov 2012 ; Posolstvo Svätého Otca k 50. svetovému dňu modlitieb za duchovné povolania ; Apoštolský list motu proprio najvyššieho veľkňaza Benedikta XVI. Intima Ecclesiae natura O službe lásky ; Apoštolský list motu proprio najvyššieho veľkňaza Benedikta XVI. Normas nonnullas o niektorých zmenách v normách týkajúcich sa voľby rímskeho pápeža /
Žurnalisti - lovci vo svorke : mediálne štvanice : mediálne manipulácie : sankcie a rozsudky nad médiami : etika a korupcia v žurnalistike : slovenskí novinári píšuci "po maďarsky" /
Súpis článkov o masmédiách za rok 2009 /
K dejinám masmediálnej kultúry v Sýrii /
Mediálna výchova v otvorenom priestore : zborník z konferencie : 21.-22.X.2010 Bratislava /
Slovenské masmediálne právo /
Masová komunikace a veřejné mínění /
Mediálny marketing /
Vyššie územné celky a ich interná komunikácia /
Public relations - teória a prax /